środa, 11 listopada 2015

Koszula w kropki.

W tym roku odwiedziła nas cudowna złota jesień. To szczegóły powód to robienia sobie ciekawych zdjęć wśród złocistych liści. Sama na ten czas zmieniam plener do zdjęć z miejskiego na ten bardziej naturalny. Praktycznie każda parkowa alejka nadaje się do stworzenia cudownych fotografii. Ubrana w klasyczne, jasne jeansy i granatową koszulę w kropki postanowiłam jeszcze na chwilę wskoczyć w czółenka, które już niedługo zamienię na kozaki do pół uda. Dawniej często było można mnie spotkać w koszulach. Teraz niestety już trochę rzadziej, ciężko mi o coś naprawdę dopasowanego. Tę koszulę z great shop, której materiał jest dużo grubszy niż w standardowych mgiełkach polubiłam od pierwszego ubrania. Nadaje się na chłodniejsze dni, zarówno pod kurtkę jak i płaszcz. Tego dnia miałam narzuconą kamizelkę futerkową i nie potrzebowałam nic więcej. 












| spodnie - pull&bear, koszula - great shop, czółenka - pantofelek24, torebka - reserved, zegarek - lorus |

Instagram

59 komentarzy:

  1. Jak zwykle świetny ootd ♥
    Cudowne buty!
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz w tym zestawieniu! :))
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja, ale moje serce skradły twoje buty. Pozdrawiam :)

    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale figurka ;) Też mam podobną i schudłam 10 kg. Aż sama nie mogę uwierzyć że ja - to ja hehe. Kiedyś nie do pomyślenia było że będe szczupłą dziewczyną. Ale ty pewnie coś o tym wiesz;) Super spodnie i łydki szczuplutkie ;) Można wiedzieć ile teraz średnio kcal jesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję kochana, ciężko mi to powiedzieć. Staram się nie jeść slodyczy bo ostatnio sobie z nimi za duzo pofolgowalam ;)) pewnie kolo 1700 - 2000 ; )

      Usuń
  5. Buty strasznie mi się podobaja, wygladasz przeswietnie :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tych spodniach, cudownie podkreślają twoją figurę haha :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale wyglądasz w tych spodniach :) Jaki to model ?

    OdpowiedzUsuń
  8. W tych dżinsach wyglądasz oszałamiająco! Powinnaś je nosić bez przerwy - są dla ciebie stworzone :) Koszula też świetna, ale to spodnie robią całą stylizację.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna stylizacja! Piękna figura *=*
    Czy mogłabyś poklikać u nas w linki?Bardzo prosimy <3
    Staramy się o pierwsza współpracę,a ty możesz nam pomóc :)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. z daleka to tych kropek nie widać... świetny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wygladasz ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze zdjęcie - zakochałam się w butach :D Patrzę dalej, zakochałam się już w całości na maksa :D Cudowna stylizacja, no i twoja figura :D Wymiatasz Kochana :D :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna koszula! A figura... godna pozazdroszczenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I LOVE FALL VERY ROMANTIC
    I LIKE YOUR PIC
    ALWAY PERFECT

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ Ty jesteś zgrabna! I jesień taka piękna na zdjęciach.

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: total black total H&M - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocza koszula i piękny manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się wszystko oprócz butów, ale ogólnie stylizacja ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna stylizacja. Super koszula i spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. masz strasznie fajną figurę. mega mi się podoba :) spodnie świetnie na tobie leżą, koszula idealnie tu pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Koszula świetna, ale te spodnie- jak one na Tobie leżą, idealnie dobrane do figury :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylizacja! ! i idealna figura ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. W przybliżeniu ta koszula wygląda pięknie, chociaż z daleka nie widać prawie tych kropek ;) Ma bardzo ładne detale. I fajnie, że udało Ci się jeszcze wykorzystać te czółenka do jesiennej stylizacji, są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam taką złotą jesień ♥ cudownie wyglądasz!

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie;) a figura do pozazdroszczenia:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny zestaw :) Wszystko bardzo mi się podoba. Dżinsy są boskie - idealnie podkreślają piękną figurę. Poza tym, bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Idealne jeansy! Buty też mi w oko wpadły ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja! Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna stylizacja. Świetne buty.

    OdpowiedzUsuń
  29. buty są nieziemskie ! *.*
    bardzo mi sie podobają, pasują kolorystycznie na jesten więc póki pogoda dopisuje wart nosić ;)
    zapraszam do mnie :) | magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. O jaaa, ale boska figura, a te nogi ;) Cudowna stylizacja i przepiękna dziewczyna ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. super spodnie! świetnie podkreślają Twoją sylwetkę :)
    pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Mega!
    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna stylizacja!
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystko tak pięknie się prezentuje, że aż nie mogę oderwać oczu. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Też uwielbiam jesienne plenery do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna koszula i świetnie dopasowane dżinsy :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Koszula jak dla mnie nieziemska :) Świetny wybór!


    Mój ostatni post - "Sprawdź jakie farby do wnętrz wybrać"

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna koszula, kropeczki są tak malusieńkie, że z daleka ich prawie nie widać :P
    A no i strasznie zazdroszczę nóg ♥
    MÓJ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie, śliczne buty i figurka fantastyczna!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna koszula:* Bardzo ładne fotki:)
    Poklikasz? Prosze:*
    http://grlfashion.blogspot.com/2015/11/wspopracacooperation-with-bangggoodcom.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna figura! Te spodnie są po prostu genialne ! Fanką koszul jestem od zawsze i uważam, że z nimi ciężko zrobić złą stylizację :) Wszystko jak najbardziej na plus :) I te zgrabne nogi... Moje są krzywe jak X ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Skinny and heels is a beautiful combination that I like so much! Have a nice day, kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    OdpowiedzUsuń
  43. Calosc cudna. Spodnie genialn, koszula tez.

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !