środa, 18 listopada 2015

Odrobina luksusu.

Zdjęcia do dzisiejszego wpisu są pierwszymi zdjęciami, które robiłam w naszym mieszkaniu, a dokładnie na mojej toaletce. Toaletka akurat w tym przypadku jest dobrana tematycznie, ponieważ wpis dotyczy kosmetyków kolorowych od lambre. Lambre cenię nie tylko za jakość kosmetyków ale i eleganckie opakowania. Pierwszy raz zaryzykowałam i sięgnęłam po róż. Wybrałam Satin pressed blush nr 3. Odcień, który idealnie pasuje do mojej cery, małe kompaktowe pudełeczko mieści się wszędzie, zawiera pędzelek do aplikacji i lusterko co ułatwia nam poprawienie makijażu w każdej sytuacji. Kiedyś miałam już okazję testować tusz mascara long lash, tym razem wybrałam volume lash mascara - tusz dzięki, któremu uzyskamy efekt sztucznych rzęs i dodatkowo odżywimy swoje rzęsy za sprawą zawartości wosków pszczelego i carnauba. Matowe pomadki Velvet matt colour  cenię przede wszystkim za to, że nie wysuszają i nie tworze efektu przesuszonych ust. Po nałożeniu usta stają się jedwabiście gładkie bez grama połysku. Wybrałam dwa kolory, na co dzień nr 33 brzoskwinia i nr 32 - klasyczna czerwień na wieczorne wyjścia. Kosmetyki prezentują się na tyle elegancko, że ułożone na toaletce dodają szyku i ekstrawagancji w sypialni. 







51 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o tej firmie :) Kolorek numer 33 to taki odcień jak lubię mieć na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny kolor szminek <3
    Zapraszam do siebie http://mrozikyblog.blogspot.com/
    Pozdrawiam Mrozikyblog <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa - nigdy nie słyszałam o tej marce! Warto sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowania faktycznie bardzo ładne, przez to kosmetyki wyglądają na drogie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że jeszcze nie miałam nic z tej firmy ;')

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie produkty mają świetne opakowania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Matowe pomadki mają piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjecia , super kosmetyki ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny kolor szminek :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Również otrzymałam kilka produktów "LAMBRE" do przetestowania :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna toaletka, a kosmetyki wyglądają naprawdę luksusowo :) Cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszcze! :)
    rowniez planuje kupic taka toaletke, juz nawet znalazlam oferte, problemem jest tylko miejsce w pokoju, ale cos wymysle :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę świetne kosmetyki! Luksus na maxa! :*

    Staram się o współprace, poklikasz w linki?

    http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/2015/11/autumn-wishlist-dressgalcom.html#more

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie słyszałam o Lambre a jestem kosmetycznym frikiem :D
    Zainspirowałaś mnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz stykam się z tą firmą. Tusz mnie zainteresował ;) I jestem ciekawa jak róż się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam nic z tej marki choć ja kojarzę. Moją ulubioną jest MAC :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powtórzę po innych, też nie znam tej firmy, chociaż oprawa jest zachęcająca, i wygląda na dobrą jakość.

    OdpowiedzUsuń
  18. Szminki niesamowite! W matowych jesiennych kolorach ^_^

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie kolory !:-)
    www.aboutbeautybysonia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne kosmetyki. :)

    inaczej-dree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam luksus w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawi mnie jak wyglądają na ustach te piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tych kosmetyków, ale pomadki mają prześliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super szminka<3
    Poklikasz? Proszę:*
    http://grlfashion.blogspot.com/2015/11/weronika-jako-pani-profesor-miks-zdjec.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne te pomadki, widać że są ekskluzywne ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kosmetyki prezentują się rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. łał, naprawdę moją piękne opakowania :D . Ja też właśnie chce zaryzykować i kupić sobie różową szminkę. Cudny kolor!
    Zapraszam do siebie! Każdy komentarz mile widziany ;D
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Aż ocieka to szykiem i klasą - uwielbiam tak!! ❤

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne kolory :)
    też uwielbiam matowe pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Słyszałam o tej firmie i najciekawsza jestem tych szminek <3 cudne kolory!

    NOWY POST! Zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Naprawdę piękne opakowanie!
    I przede wszystkim widać niesamowitą głębię w czerwieni :)

    Zapraszam: misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. swietne te szminki ! masz cudonego bloga z mila checia obserwuje rowniez instagram : ) buziaki i zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  33. przepiękne zdjęcia, nigdy nie słyszałam o tej firmie ;)

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne kosmetyki,ale raczej nie dla mnie ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. miałam cały zestaw :) nawet robiłam nim makijaż step by step na bloga :)

    ____________________
    fur scarf
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnej jakości zdjęcia. Zazdroszczę tylu kosmetyków :)
    Zapraszam http://pati-ix.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie wygladaja. Szminka mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdjęcia przepiękne , zadbałaś o każdy szczegół😀 Kolor brzoskwiniowy wygląda świetnie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  39. wyglądają na bardzo luksusowe kosmetyki :-)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !