środa, 25 listopada 2015

Sensilis.

O marce sensilis wyczytałam kiedyś na jakimś blogu. Zaciekawiona tajemniczymi opakowaniami postanowiłam poczytać na temat sensilis i tak poznałam markę, która specjalizuje się w ekskluzywnych dermokosmetykach. Oczywiście nie byłam w stanie przejść obojętnie obok tej marki i zamówiłam Upgrade Lipo Lifting Fluid na dzień SPF 15. Kosmetyk, którego zadaniem jest zapobieganie wiotczeniu skóry oraz utracie elastyczności i jędrności w ciągu dnia. Dlaczego właśnie postawiłam na ten kosmetyk? Zdarzają mi się tygodnie gdy bardzo mało śpię, w poprzednim tygodniu udało mi się przestać tylko 17h/7. Fizycznie czułam się dobrze jednak po mojej twarzy było widać znaczące zmęczenie. Staram się używać kosmetyków rozświetlających jednak nie zawsze to skutkuje. Wiadomo sen w naszym życiu i wypoczynek jest bardzo ważny, jednak nie zawsze jesteśmy w stanie odpocząć na tyle na ile zasługuje nasz organizm. Upgrade Lipo Lifting nakładam zaraz po przebudzeniu na oczyszczoną skórę twarzy, jego składniki aktywne: Masło kakaowe, fosfolipidy, olej słonecznikowy, witaminaE, witamina C, alantoina, pantenol, biomimetyczny trójpeptyd, proteiny sojowe, krzem organiczny z alg, kofeina, wyciąg z owsa stawiają moją cerę na nogi, a żelowa konsystencja o ekskluzywnym zapachu wchłania się natychmiastowo dlatego razu mogę wykonać codzienny makijaż twarzy. 
Upgrade Lipo Lifting Fluid na dzień SPF 15




Upgrade Lipo Lifting Fluid na dzień SPF 15

Upgrade Lipo Lifting Fluid na dzień SPF 15

Upgrade Lipo Lifting Fluid na dzień SPF 15


30 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tej firmie kosmetycznej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Snu nie zastapi zaden kosmetyk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo, jednak nie zawsze możemy pospać tyle ile potrzebuje nasz organizm ;)

      Usuń
  3. Już po raz kolejny dowiaduję się u Ciebie na blogu o jakiś nowych "dla mnie" kosmetykach o których wcześniej nie słyszałam:)
    Ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kosmetyk. Na pewno skład ma ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyk wygląda bardzo ciekawie, chciałabym go wypróbować :)
    Zapraszam do mnie na nowy post oraz do obserwacji- na pewno odwdzięczę się tym samym :)
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. już za samo opakowanie bym je kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nie słyszałam o tej marce :) http://evelciovelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ma interesujący skład więc myśle że jest godny uwagi! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie słyszałam,ale brzmi interesująco

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam sporo dobrego o tej marce ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. brzmi zachęcająco, często mam problem z ziemistą cerą, bo z natury mam takie dziwne skłonności :p przydałoby się trochę rozświetlenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Używam serum zwężającego pory firmy Sensilis i jestem zachwycona dzialaniem i przyjemnością stosowania. Twój krem również świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda bardzo profesjonalnie! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapewne bardzo fajny specyfik gdy ktoś chcę nadać elastyczności swojej cerze, jednak ja na razie nie używam kremów do ciała mimo, że powinnam chociaż co jakiś czas coś w siebie smarować zapobiegawczo. Wiem, że zapewne zacznę gdy pojawią się pierwsze zmarszczki i niedoskonałości, ale mam nadzieję, że nie będzie to za szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem co ja przespałam, ale nigdy o tej firmie nie słyszałam... Wprawdzie mam w wymienionych kwestiach już swoich sprawdzonych ulubieńców, ale... trzeba testować nowości! :P

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. This is really nice! Happy FriYAY!

    STYLEFORMANKIND.COM
    Like SFM on Facebook
    Follow SFM on Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie słyszałam o tej firmie ale dowiedziałam się jak ty- przez bloga:)
    Chetnie odiwedze ich strone i cos zamowie:)
    Twoj styl pisania wciąga a opisy sa ciekawe:)
    Zgadzam sie ze wszystkim :)

    odwiedz mnie jesli chcesz:
    http://lovletix-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już poznałam markę bliżej. Mają ciekawe kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny post :)

    www.juiloy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam o tym nigdy ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie słyszałam o tej marce, może kiedyś coś wypróbuję ;)
    Jednak na razie pozostanę przy Revlonie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Brzmi ciekawie :) Wcześniej nie słyszałam o tej marce. Wielki plus za składniki. Kiedyś używałam rozświetlającego podkładu z Rimmela - Wake me up! Sprawdził się w tej kwestii, bo buzia wyglądała dzięki niemu bardzo promiennie. Jednak nie radził sobie z kryciem, dlatego wróciłam po raz kolejny do Revlona.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładnie wyglądają, zachęciłaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !