sobota, 21 listopada 2015

Szary płaszcz i szpilki.

Jesienią jak i zimą częściej sięgam po płaszcze niż kurtki. Rozglądając się za cieńszym płaszczykiem typowo na jesień trafiłam na szery z dłuższym, kloszowanym tyłem. Płaszcz idealnie łączy się z dopasowanym dołem ( legginsy, spodnie ) i butami na szpilce. W dzisiejszej odsłonie mam na sobie dopasowane spodnie z pull&bear i ozdabiane botki na szpilce z rokland. Typowo klasyczne szpilki rozkochały mnie w sobie zdobioną górą. Pasują za równo do spodni jak i eleganckich sukienek i spódniczek. Czarna torebka na długim pasku, to już nieodłączny element moich zestawów. Nie udziwniam. Stawiam na komfort i wygodę. 







| płaszczyk - klik, botki - rokland, spodnie - pull&bear, torebka - monnari via kolorowy sklep, zegarek - lorus |

Instagram

75 komentarzy:

  1. Świetny blog :)
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs? (jak tan,anpisz u mnie na blogu)
    Zapraszam http://fashionandeuforia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super płaszcz :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszczyk jest bardzo ładny, pięknie leży.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post, fajnie napisany <3 zdjęcia mega
    Śliczny wygląd bloga, pozdrawiam :*
    Czekam na kolejny wpis <3
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie Ty masz cudowne nogi ;) świetny płaszczyk i boskie buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne botki i płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka cudna, botki zresztą też, super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz świetnie. :) zestawienie tych prostych barw mega mi się podoba, a buty są cu-dow-ne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosto a zarazem schludnie i elegancko, świetny masz styl :) /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastycznie wyglądasz:) uroczy masz płaszczyk:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ciekawy ten płaszczyk :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się fason butów :)

    ________________________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny, klasyczny zestaw :) Bardzo ładny płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  14. Łooo matko, szpilki to masz faktycznie nieziemskie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. płaszczyk i szpileczki rewelacyjne, świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Botki i plaszcz :-) piękne !

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudnie, ale masz świetną figurę! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygladasz cudownie <3
    cudowne buty
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz, wszystko idealnie zgrane :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zakochałam się w płaszczyku! <3
    zapraszam do mnie http://locastrica.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam na nowy post: http://locastrica.blogspot.com/2015/11/etui-od-etuopl.html :)

      Usuń
  21. noga prezentuje sie znakomicie w tych bucikach!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaczynam się zastanawiać ile posiadasz butów w swojej kolekcji! :) Świetny look, płaszcz rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  23. czy spodnie z pull & bear nie wypychaja Ci się w kolanach? :) kupilam ostatnio i jestem ciekawa jak będą się sprawować :) i jeszcze jedno pytanko: jaki masz ich rozmiar?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam rozmiar 32, mam ich dwie pary jasne i ciemne. Materiał jest elastyczny i nic się z nimi nie dzieje :)

      Usuń
  24. Piękny ten płaszcz! :) Również wolę tego typu okrycie wierzchnie niż kurtki. Je wybieram tylko wtedy, gdy przede mną długie dystanse, przez co muszę się ubrać na sportowo ;)
    Bardzo podobają mi się też spodnie. Leżą idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. płaszczyk jest cudowny! cała stylizacja też oczywiście na plus :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  26. płaszczyk prezentuje się rewelacyjnie! bardzo ładny zestaw :) pozdrawiam serdecznie kochana i obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna stylizacja, elegancka i typowo jesienna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny masz ten płaszcz :) Doskonale Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mi się podobają Twoje botki! Są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny jesienny zestaw :) torebka kupiona w kolorowym Sklepie www.kolorowy-sklep.pl https://kolorowyskleppl.shoparena.pl/pl/searchquery/0940/1/default/5?url=0940

    OdpowiedzUsuń
  31. Płaszcz i szpilki idealnie współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piekny zestawik! I jaki ladmy kroj ma ten plaszczyk :) Uroczo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne zdjęcia i stylizacja! płaszczyk idealny! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny nagłówek bloga. Ja uwielbiam długie płaszcze, ale przez mój wzrost muszę zawsze zakładać do nich szpilki, co oczywiście jest ostro krytykowane przez mój wiek. Ale co ja poradzę, uwielbiam w nich chodzić. Płaszczy fajny, uwielbiam szary kolor. + fajny kolor paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  35. Darcia ale masz piękny płaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie wszystko dobrane. Te botki cudowne

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeju wszystko idealne: włosy, nogi, płaszczyk, buty, torebka ♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny płaszcz i piękne botki!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniały look:)<3,chętnie bym się sama tak ubrała:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna torebka
    Zapraszam na bloga i do obserwacji :)Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  41. świetna stylizacja :) bardzo ładny płaszczyk :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Kobieco i elegancko! Ślicznie!

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. zgrabniutka Ty! piękni wyglądasz;))))

    OdpowiedzUsuń
  44. Podoba mi sie to połączenie, mimo że jest bardzo klasyczne. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. You know an outfit is going to be good when the first photo is a close-up of those heels! :)

    Love this look! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten płaszczyk jest cudny :) A botki mega kobiece :) Cały look na 6+ :)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !