wtorek, 3 listopada 2015

Szałwia & miłorząb japoński.

Wiele razy pisałam już na temat przeróżnych balsamów do skóry suchej, odwodnionej. Tym razem mam dla was masło do ciała w 98 % składające się z naturalnych składników. Aczkolwiek mówimy o firmie by organic i ich maśle do ciała szałwia & miłorząb japoński. Masło nadaje się do wszystkich rodzajów skóry, szczególnie tej suchej wymagającej nawodnienia. Delikatna konsystencja sprawia że aplikacja jest prosta i sprawia wiele przyjemności. Taki domowy rytuał spa - kojący efekt natychmiast przywraca skórze blask i jedwabistą miękkość, szczególnie teraz gdy na dworze temperatury są co raz niższe a nasza skóra wymaga odżywienia. Zawarty w maśle miłorząb ujędrnia skórę natomiast szałwia sprawia, że jest cały czas nawilżona i gładka. Be organic dodatkowo umieściło w opakowaniu nasiona szałwii dlatego zasadzę roślinkę i postawię ją w kuchni zaraz po tym jak zamontujemy meble. 






21 komentarzy:

  1. Bardzo mnie zaciekawił ten krem :) Tym bardziej że lubię Be Organic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy krem:)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno kiedyś kupię to masło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę koniecznie przetestować! :) uwielbiam tego typu zapachy! :)

    http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie wygląda i przyciąga wzrok:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę musiała przetestować to masło jak będzie sie sprawdzać u mnie :) tym bardziej, że jest ono z Be Organic

    MÓJ KANAŁ
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi ciekawie, zwłaszcza, że masło składa się głównie z naturalnych składników.

    OdpowiedzUsuń
  8. koniecznie muszę przetestować :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapowiada się mega, lubie organiczne kosmetyki :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda i brzmi zachęcająco :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Na szczęście nie mam takie cery więc nie potrzebuję tego typu produktów :)
    Pozdrawiam
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawa propozycja, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo, zapowiada się dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam nigdy nic z tej marki. Ostatnio oglądałam wywiad z tworczyniami tych kosmetyków w DD TVN i coraz bardziej mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. moje ciało a zwłaszcza nogi by polubiły ten produkt :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem fajnym "dodatkiem" do opisu byłoby podanie ceny np. ile takie masło kosztuje ;) To tylko taka mała sugestia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !