sobota, 5 grudnia 2015

Bordowa spódnica.

Rzadko kiedy na mojej głowie pojawia się jakaś zmiana. Z reguły do pracy upinam włosy w wysoką kitę, dlatego w weekend lubię gdy są one rozpuszczone. Dla niewielkiego urozmaicenia wyglądu końcówki włosów pokręciłam lokówką stożkową. Ostatnio z dna szafy wyciągnęłam bordową spódnicę, do której założyłam kozaki za kolano ze sklepu stukstuk.pl. To moje pierwsze kozaki, których cholewka sięga powyżej kolana, klasyczne, czarne, wykonane ze skóry naturalnej takie idealne na tegoroczną zimę. Aby nie dodawać więcej kolorów tworząc ten zestaw postawiłam na czarną kurtkę w stylu biker i czarne, kryjące rajstopy. Dodatki w kolorze złotym, zegarek i delikatna bransoletka z lulilaj.  Biżuteria tego typu zauroczyła mnie na tyle, że jeszcze nie raz pojawi się jako dodatek do moich zestawów. 









| kozaki - stukstuk.pl, bransoletka - lulilaj, zegarek - lorus, spódnica - house, kurtka - pull&bear, torebka - monnari via kolorowy sklep|

Instagram

68 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie ci w takich włoskach:)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny zestawik!! Buty sa naprawde swietne ;)
    I jak Ci ladnie w tych loczkach ;)
    Milego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :)

    http://czarno-czarny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor spodnicy i cudowny zegarek

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz! Zestaw spójny i bardzo ładny, świetne buty,spódniczka I biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja bardzo mi się podoba, w moim stylu nie są tylko buty, ale Ty wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super te buty!
    Eleganckie, porządnie wyglądają :)

    I do spódnicy super pasują!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudownie!
    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com/2015/12/swiateczne-dekoracje.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna spódnica i piękna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stunning look! Love the boots so much!

    xo
    http://thepinkporcelaindoll.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kozaki są boskie, do tego spódniczka w moim ulubionym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna stylizacja. Bordo spódnica ładnie przełamuje czerń.
    Najbardziej rzuciły mi się w oczy kozaczki za kolano.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz niesamowicie ;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Biżuteria też jest jak najbardziej OK.

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam bordowy kolor <3 piękna spódniczka, u mnie niedługo pojawi się stylizacja w bardzo podobnym stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała stylizacja i piękny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super stylizacja! totalnie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz w loczkach. I spódniczka śliczna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajne klasyczne połaczenie.

    podobasz mi się w takiej stylizacji. SUPER

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo podoba mi się bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fantastycznie wyglądasz. Uwielbiam Twoje stylizacje :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz niesamowicie! Boskie kozaki! Moje nogi niestety wyglądałyby w nich jak balerony :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialna stylizacja, bardzo podobają mi się Twoje buty :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Spódnica jak najbardziej w moim kolorze :)
    Wyglądasz w niej bosko :*
    Super pazurki !
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny zegarek i bransoletka <3
    świetna stylizacja
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. piękna bransoletka, taka delikatna :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczna bransoletka, mam podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna kurtka i bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
  30. ale masz piękne nogi! Duże tak na połączenie butów i spódniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo elegancki zegarek, podoba mi się. Ogólnie cała stylizacja bardzo wpasowuję się w mój styl. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  32. You look stunning,dear! I love the color combo:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładnie wyglądasz, a zegarek i bransoletka super!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna bransoletka, podoba mi się całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. super ukladajaca sie spodniczka i kolor :)

    u mnie nowosc!

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna spódniczka! :) Bransoletka oraz zegarek również bardzo przypadły mi do gustu. Poza tym, pięknie wyglądasz w takiej fryzurze.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajnie wszystko połączyłaś ;-)

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. całość fajnie zestawiona- spódniczka cuuuudna

    OdpowiedzUsuń
  39. Idealnie jest! Buty booooskie!! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna stylizacja :) Loki również na plus.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja najczęściej mam włosy związane w kitkę albo rozpuszczone^^
    xxpadzixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Mega blog!
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Mega blog! Mega wpis!
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Woow wyglądasz jak milion dolców <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna spódnica, urocza fryzura. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. piękny zegarek i bransoletka :) a bordo bardzo lubię x

    OdpowiedzUsuń
  47. Super stylizacja, świetna spódniczka :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne kozaki i torebka boska ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jedno wielkie wow! Ekstra wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  50. Rewelacyjne kozaki! :)
    http://aboutbeautybysonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Zestaw jest genialny. Bardzo podoba mi się Twój zegarek jest bardzo elegencki no i zwróciłam też uwagę na Twoje okulary są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  52. Włosy rewelacja 💋 cała stylizacja bardzo mi się podoba 😉

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !