wtorek, 29 grudnia 2015

Odświeżanie koloru w Galerii Da Vinci

Przed świętami wraz z Mikołajem wybraliśmy się na małe odświeżenie wyglądu i koloru moich włosów do zaprzyjaźnionego instytutu urody Galerii Da Vinci w Poznaniu. Celem wizyty był nie tylko zabieg ścinania i koloryzacji włosów, ale również możliwość odżywienia włosów organicznymi produktami O'right. Stylowy instytut urody znajduje się w Poznaniu przy ulicy Bruzdowej 8. Podczas zabiegu koloryzacji włosów usłyszałam wiele ciekawych opinii na temat kosmetyków do pielęgnacji włosów dodatkowo poznałam dogłębnie stan i opinię na temat moich włosów. Koloryzacja jak i obcinanie przebiegło niezwykle szybko, a ja dzięki uprzejmości Galerii Da Vinci otrzymałam możliwość przetestowania kosmetyków O'right w domowym zaciszu, tak więc spodziewajcie się recenzji jak już przetestuję wszystkie otrzymane kosmetyki. Moja opinia po zakończeniu układania włosów? Wielkie WOW !! Pierwszy raz miałam na głowie aż tyle lśniących i miękkich włosów i to przy pomocy zwykłej grubej szczotki. Jestem nieziemsko zadowolona i polecam to miejsce, nie tylko do pielęgnacji włosów ale i również do relaksu i miłego spędzenia czasu. 




















| koszula - bonprix, legginsy - bonprix |

29 komentarzy:

  1. Też właśnie muszę wybrać się do fryzjera na jakieś wzmocnienie włosów, bo od tej pogody zrobiły się trochę sianowate ;/ Piękne je masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne masz włosy 💜 Pozdrawiam💜

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor prezentuje się rewelacyjnie, ale jeszcze bardziej w oko wpadła mi Twoja koszula, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne masz te włoski i widać, że bardzo ozdrowiały ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prezentuje się świetnie. Chciałabym mieć jakiś zaufany zakład w swoim mieście.

    Co do komentarza na moim blogu: Nie sprawia. Przez tyle lat już "wie" jak ma się układać. Tylko jeśli myję włosy późnym wieczorem - przed pójściem spać ją suszę, bo z rana jest wywinięta we wszystkie strony :D

    Dziękuję za komentarz!
    Obserwuję.
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie!
    Zapraszam do siebie! (podczas zmiany nazwy bloga straciłam wszystkie komentarze, za co z góry przepraszam)
    Mój Blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne masz włosy ;)
    piękny salon
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne włosy :) Końcowy efekt bardzo mi się podoba :) śliczna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i mi by się przydało takie odświeżenie koloru :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, także chciałabym zrobić coś fajnego z moimi włosami. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo tam ładnie :)
    Ślicznie lśnią Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Salon fajnie się prezentuje :) Włosy masz piękne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miejsce prezentuje się bardzo ładnie, profesjonalnie, z klimatem.
    Bardzo podoba mi się fryzura, którą odzwierciedla trzecie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt końcowy jest rewelacyjny! Piękne masz te włoski :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne zdjęcia, super salon i świetnie odświeżony kolor włosów! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem bardzo ciekawa recenzji tych kosmetyków i już się nie mogę doczekać! :)) Jak będę w Poznaniu, to chętnie się tam wybiorę :) Cudne zdjęcia :*
    Szczęśliwego, obfitego w sukcesy i radości Nowego Roku i Udanego Sylwestra!:*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. super wpis :) ciekawa relacja :) masz cudowne botki :) z jakiego one są sklepu? :)
    pozdrawiam :) i w wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post z propozycjami stylizacji :) spełnienia marzeń w nowym roku! :)
    http://kisieelqowo.blogspot.com/2015/12/90-propozycje-stylizacji-na-sylwestra-i.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniale wyglądasz!

    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny kolor włosów jak i same włosy :) do Twarzy Ci w kolorze zgniłej zieleni *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak jak boję się fryzjerów jeśli chodzi o koloryzację i ścinanie, tak uwielbiam kiedy zajmują się pielęgnacją włosów :) Śliczne masz włosy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale masz piękne włosy! A ten kolor jest cudowny i bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !