sobota, 19 grudnia 2015

Płaszcz idealny na zimę.

W tym roku, wybierając płaszcz zimowy postawiłam na beż. Idealny, prosty bez udziwnień i dodatkowo bardzo ciepły zalazłam w hm. Musiałam go jednak skrócić ponieważ sięgał mi do kolan co jeszcze bardziej optycznie mnie skracało. Jestem niska dlatego staram się przy wybieraniu długości sukienek i płaszczy nie zakrywać kolan. Raczej wybieram te sięgające do polowy uda. Klasyczny zestaw jeansy + jasny sweter rozświetla delikatna biżuteria lulilaj. Czarna torebka i ciężkie botki na wysokim słupku aby całość nie wyglądała tak do końca klasycznie. Jesienią i zimą częściej stawiam na ciemne kolory, chociaż w jasnych też się odnajduję i od czasu do czasu wybieram właśnie beże i szarośc, szczególnie tą jasną.









| płaszcz - hm, botki - pantofelek24, spodnie - pull&bear, sweter - romwe, bransoletka/naszyjnik - lulilaj, zegarek - DW, torebka - monnari via kolorowy sklep |

Instagram

62 komentarze:

  1. Prześlicznie wyglądasz ;) Czy ten płaszczyk z hm jest z dodatkiem wełny? ;) Jeśli tak, to czy jest ciepły i czy jesteś z niego zadowolona? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie to wygląda:) Podobają mi się jasne płaszcze na zimę. Botki cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, pasują Ci jasne kolory
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡ ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz wspaniałe pomysly. Bardzo mi się podoba sposób w jaki prowadzisz bloga. Może chciałabyś zobaczyć mojego? Jeśli ci się spodoba to liczę na obserwacje, na pewno się odwdzięczę. http://blackstylewerciax.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten płaszczyk, a jeśli jest ciepły to w ogóle rewelacja. Większość płaszczy nadaje się raczej na jesień. Extra botki.Super wyglądasz. Pozdrawiam! (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny jest ten płaszcz! :) Bardzo podoba mi się również bransoletka.
    Mam tak samo, jeśli chodzi o długość tego typu ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wygladasz <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. płaszczyk cudowny:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny płaszcz, ale nie mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. botki średnio mi się podobają, chyba ze względu na swój kolor, ale płaszcz? Piękności! Mam jeszcze zeszłoroczny płaszcz i kurtkę, więc nawet nie oglądałam się za niczym nowym, a szkoda, bo taki rozjaśniłby bardzo zimową, ciemna aurę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny płaszczyk, tak myślałam, że wełniany. Najbardziej w oko wpadły mi botki. Proste, ale oryginalny fason! Słupek ma idealną wysokość - lubię takie :-) Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz bardzo ładnie! I jasny płaszcz, nareszcie widzę jakiś jasny płaszcz na zimę!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny płaszcz, tez mam swój ulubiony prosty pasujący do wszystkiego tyle że jest szary :)

    http://fashionsmachines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczny, ciepły, wełniany plaszczyk!!super w nim wygladasz!!pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie wyglądasz, niesamowicie spodobał mi się kolorek butków ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz. ;)
    Botki są nieziemskie <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. NOWY POST
    http://withev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. zawsze mi się taki marzył :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Pieknaaaa:)
    Soooo Gorgeous Darling:)
    Have a Nice Day:)
    Kisses Hugs
    www.openklosetfashion.blogspot.pt
    True Beauty Comes From Within

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny zestaw, płaszcz boski! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny płaszczyk, a i widzę też fajny sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  21. cudownie wyglądasz, wszystko idealnie do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna biżuteria i śliczny płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja. ;) Naprawdę spodobał mi się płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super botki i fantastyczny płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  25. Chcę ten płaszcz.! :d
    Chcę, chcę, chcę.:d

    OdpowiedzUsuń
  26. Zegarek cudowny ❤️

    ___________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  27. Buty i płaszczyk są super :)
    Zapraszam do mnie!---> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale czad dałam ci 3-tysięczną obserwację :D <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny ten płaszczyk i wzór na torebce, ale chyba zmarzłaś wtedy, bo masz czerwony nos na zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny płaszcz! Pięknie Ci w jasnym kolorze :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny płaszczyk :) wyglądasz w nim prześlicznie :)

    vikki1996.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny płaszcz i buty:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Beautiful outfit, love the boots and the bag xoxo

    http://thefurthestthingfromperfect.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowny płaszczyk! Świetnie wszystko zestawiłaś :3
    Piękne zdjęcia!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. chyba potrzebuje taki delikatny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny płaszczyk, idealny na obecną pogodę:)
    PS Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  37. super wyglądasz, a płaszczyk jest naprawdę piękny!
    Mój blog - klik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny płaszcz i bardzo fajne buty :-) Super wyglądasz!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne buty, od razu wpadły mi w oko (;

    OdpowiedzUsuń
  40. Botki i płaszczyk są świetne!<3
    Delikatna biżu jest urocza!:)

    http://www.justcleo.pl/2015/12/little-red-dress-clip-in-hair.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Buty są dla mnie idealne <3

    www.fashionmint.pl

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !