środa, 16 grudnia 2015

W drodze na imprezę sylwestrową.

Nie wiem jak wy, ale ja całkowicie nie czuję tego, że w tym miesiącu kończymy już 2015 rok. 2015 był dla mnie rokiem, w którym całe moje życie wywróciło się o 180 stopni. Przełomowy rok, teraz już wiem co to prawdziwa miłość, dbanie o siebie na wzajem i bezpieczeństwo. Udało nam się zakończyć ciężki i mozolny remont naszego mieszkania na poddaszu. Pozostało jeszcze tylko uposażyć kuchnię i możemy gotować :).  Mam nadzieję, że 2016 przyniesie mi równi piękne chwile jak obecny rok, aby było jeszcze więcej wspomnień i planów. My sylwestra spędzamy w gronie najbliższych w domu, mimo to planuję wskoczyć w kieckę i cieszyć się tą ostatnią nocą w roku. Wygodne buty to podstawa, klasyczne szpilki upolowałam w pantofelek24.pl, jak buty a szczególnie szpilki to tylko tam. 


 



70 komentarzy:

  1. jedne i drugie wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się prezentują! Ja szukam jakiejś sukienki aktualnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedziny! Piękne szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szpilki świetne, i teraz dylemat, które wybrać??? Ja również tego Sylwestra spędzam w gronie najbliższych, ale sukienka i dodatki obowiązkowo :) pozdrawiam z eskaiemka

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne szpilki! lubię taki motyw, a na butach wygląda genialnie :)
    ja również spędzam sylwester w domu ze znajomymi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne szpilki <3 Klasyka zawsze w modzie :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się że Twoje życie zmieniło się na lepsze :)
    Mam nadzieję że rok 2016 będzie równie udany!
    Pozdrawiam!
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne buty, klasyczne i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czarne szpilki to największy i najlepszy klasyk !

    OdpowiedzUsuń
  10. Great shoes! I like the black ones

    http://marthawoolfdiaries.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne buty!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. I love this a lot!


    ** If you haven't yet, I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    NEW POST: Pink Sugar Sweet Cheeks HD Cheek Color In Concrete Jungle Review and Swatch

    OdpowiedzUsuń
  13. Buciki piękne, czy są tak samo wygodne jak pięknie wyglądają?

    OdpowiedzUsuń
  14. szpilki i czerwona szminka- najlepszy zestaw na imprezę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia! :) Oby ten Nowy Rok był dla nas wszystkich jeszcze lepszy niż aktualny. Udanej imprezy! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia i szpilki. gratuluję udanego roku :) oby nastepny byl jeszcze lepszy!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Te wężowe są cudne, ale do piżamy sylwestrowej to mi chyba nie będą pasować ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. I mi jakoś trudno uwierzyć , że ten 2015 już się kończy... :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam jeszcze żądnej pary butów z tego sklepu, więc muszę przejrzeć ofertę bo kilka par planuje kupić :)
    Pięknej nocy sylwestrowej! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne szpilki <3 chce obie pary mega mi się podobają <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne buty <3

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. My z moim chłopakiem mieliśmy jechać w góry, ale niestety brak wolnych miejsc gdziekolwiek :( Więc też z rodzinką, z którą rownież może być miło i fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze ze 2015 byl dla Cb dobrym rokiem, w przeciwienstwie do mnie, ja chce by juz sie skonczyl ;< . Zycze Ci cudownego 2016! :) sliczne zdjecia! szare szpilki wygladaja ladniej niz czarne !

    OdpowiedzUsuń
  24. Widziałam to zdjęcie na stronie pantofelka i nie mogłam się napatrzeć. Przepiękne, a teraz już wiem kto jest autorką :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne kolory. Ta krwista czerwień mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie i klasycznie :)
    http://fashionfoto55.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne szpilki, zdecydowałabym się na czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. czarne mi sie podobają bardzo <3/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  29. Hello from Spain: great proposals. I just discovered your blog and I like the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: http://all4barbie.blogspot.com.es/ If you want we keep in touch. I already made me a follower of your blog.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne buty:) idealne na sylwestrową noc i nie tylko. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super inspiracja. Ja niestety w tym roku zostaję w domu z córeczką i chłopkiem. :(
    Pozdrawiam. :*

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/12/ciagle-pada.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Czarne szpilki skradły moje serce! Klasyka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. powiem jak inne buciary, szpilki są super

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne buty. Rozumiem, dlaczego masz w dwuch kolorach - wybrać jeden z nich po prostu niemozliwe!

    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  35. proszę zrób coś z czcionką, powiększ i usuń ten cień. Lubię tu zaglądać, ale moje oczy cierpią :(

    OdpowiedzUsuń
  36. w czarnym kolorze podobają mi się o wiele bardziej, ale już szukam czegoś dla siebie na ich stronie :D

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładnie się prezentują ;) Ja jednak zawsze muszę buty przymierzyć. Co jak co, ale buty przez internet nie są dla mnie. Mam bardzo wybredną stopę ;p

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja jestem wielką fanką klasycznych czarnych szpilek i nie ważne co i kto by mi mówił nie zmienię zdania! To numer jeden!

    OdpowiedzUsuń
  39. Jako butoholiczka jeste, zachwycona :o... pragne je miec :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiekne "szpilkowe" propozycje ;)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja też nie czuje tego, że zaledwie za dwa tygodnie mamy nowy rok. Dla mnie też był on przełomowy ;)
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne są. Szczególnie te czarne<3

    OdpowiedzUsuń
  43. Buty są geeeeeeeenialne!!! Sama mam podobne:D !
    Pozdro od BaBassment <3 ! Ps. Mega szacun za metamorfozę minus 15!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. wyjątkowe szpilki *.* w szczególności czarne mi się podobają :3
    świetne zdjęcia ^^
    Wesołych :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  45. Szpilki i czerwona szminka idealnie (:

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !