sobota, 23 stycznia 2016

Burgundowe spodnie.

Zima zazwyczaj jest dla mnie taką porą roku, w której nastaje przestój w mojej garderobie. Staram się wtedy nie kupować ze dużo nowości, przecież większość rzeczy nosimy zakrytych kurtką bądź płaszczem. Gdy więc odzieżą wierzchnią jest dla nas non stop ta sama kurtka na przemian z płaszczem wolę wtedy postawić na jakieś ciekawe spodnie czy spódniczkę. Dzisiaj mam dla was spodnie, czy może lepiej legginsy z bonprix bo od spodni odróżnia je tylko brak guzika i suwaka, są na gumce jak legginsy w kolorze burgundowym. Do spodni wybrałam czarną mgiełkę z ozdobnym kołnierzykiem, czarne lakierowane botki i czarny cienki pasek, który wy haczyłam ostatnio w mohito. Kurka, a raczej kożuszek przeleżał w szafie z metką dokładnie rok. Podczas przeprowadzki sobie o nim przypomniałam i dobrze, bo ile można chodzić ciągle w jednym i tym samym płaszczu :) 












| spodnie - bonprix, zegarek - DW, pasek - mohito, torebka - reserved, koszula - atmosphere, kurtka - nn, botki - czasnabuty |

Instagram

55 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz, bardzo podobają mi się Twoje spodnie
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. koszula i kurtka cudo <3
    Podobają Mi się zdjęcia !
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/01/domodi-wita.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bardzo podobne spodnie, ale Twoje mi się bardziej podobają bo mają głębszy kolor:) Bardzo fajnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ta kurtka , ma cudowny jaśniutki kolorek <3
    Spodnie są cudowne :)
    Wszytko ze sobą świetnie gra :)
    Pozdrawiam M. :*
    Zapraszam cieplutko do nas :3 http://glamorous6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kurtko-kożuszek to jak najbardziej w moim stylu. Akurat ostatnio poszukuję takiego, bo mam tylko w wersji nieco dłuższej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej udostepniłam twój post ze stylizacja na blogu : http://moda-na-obcasach.blogspot.com/ . swietna stylizacja na obcasach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Burgund to piękny kolor. Fajny kożuszek.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie, bardziej przypominają legginsy niż spodnie :P
    mimo to wyglądasz w nich genialnie *.* masz świetne nogi ♥
    a a burgundowym to w tym roku szaleje :D mój ulubiony kolor sezonu ^^
    pozdrawiam i zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te spodnie :-) kożuszek też super!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz.
    A kożuszek jest świetny.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bordowe brwi?! :o

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz , super kożuszek <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zestawienie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw! :) Bardzo podoba mi się pod względem stylistycznym, jak i kolorystycznym.
    Cudny kożuszek!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kolorek tych spodnie :-) Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  17. zakochałam się w tych spodniach, świetne!!! świetny look

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zestawienie kolorystyczne! Wyglądasz pięknie i delikatnie<3
    veronique. KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful winter look!!

    My blog: Street Style City

    Also have a look at my photography page: Photography

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkiem ładne te leginsy! ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się ten zestaw, świetny kożuszek!

    OdpowiedzUsuń
  22. super stylizacja ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. The coat is gorgeous! I bet it keeps you really warm ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolorystyka bardzo mi się podoba :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com
    NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  25. ja za burgundowymi spodniami oglądam się od dawna, udało mi sie znaleźć legginsy;p Świetnie kochana wyglądasz!;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny zestaw, genialnie dobrane :) lubię taką kolorystykę, będę tu zaglądać :)

    zapraszam do siebie http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko wspaniałe, ale najbardziej chyba podoba mi się Twój kożuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobrze, że sobie przypomniałaś o tym kożuszku bo jest świetny! :) Ślicznie wyglądasz :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Okazuje się, ze burgund i w zimie może znaleźć swoje zastosowanie. Fajnie, że pokazałaś, że nie trzeba się ograniczać do szarych barw, tak ponurych jak obecna pora roku. Zaraz odkopuje swoje burgundowe spodnie, które w sumie nie wiem czemu zakopałam gdzieś głęboko jeszcze w jesiennej porze :)
    Pozdrawiam http://milejdicreates.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Idealnie się prezentujesz na tle śniegu. La Barbaretta pozdrawia i dziękuje za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam takie spodnie przypominające leginsy.
    Ślicznie wyglądasz.

    Pozdrawiam,
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Spodnie mi się podobają, bardzo lubię ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  33. spodnie w takim kolorze sa rewelacyjne! świetnie się prezentują i do wszystkiego pasują :) super zestaw! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystko mi się podoba, a szczególnie płaszczyk :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny outfit, genialny kolor spodni!

    http://ylyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nienaganna stylizacja :) w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie to wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kocham ten kolorek. Cudny zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Szalenie podoba mi się ta kurtka... wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie wygląd :)
    zapraszam do mnie http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. super look:)
    dodaję do obserwowanych:*
    i zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  43. Nice casual look!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !