sobota, 2 stycznia 2016

Poświąteczna stylizacja.

Święta, święta i po świętach.. Miło i rodzinnie spędzony czas zaliczam do wykorzystanej na maksa odskoczni od codzienności i tego wszystkiego, co otacza nas każdego dnia. Przez ten czas starałam się jak najmniej myśleć o blogowaniu, pracy i całkowicie pochłonęłam się wolnymi chwilami. Pierwsze nasze święta razem, pierwsze w naszym wspólnym mieszkaniu. Jestem mega szczęśliwa. Dużo odpoczywałam, sypiałam popołudniami i odwiedzałam znajomych i rodzinę. Mam nadzieję, że tan czas minął u was równie rodzinnie i ciepło. Mamy już 2016 rok, przegotuję mały przegląd zeszłego roku, tego co działo się na blogu i instagramie, aby jeszcze raz na chwilę do tego wrócić. Mam nadzieję, że ten rok będzie jeszcze lepszy od zeszłego (chociaż ten był idealny), a zarazem ciutkę gorszy od następnego 2017 roku! 








| legginsy - bonprix, koszula - bonprix, kurtka - pull&bear, zegarek - lorustorebka - monnari via kolorowy sklep, buty - czasnabuty |

Instagram

57 komentarzy:

  1. Super stylizacja :D
    tylko pokaż więcej twarzy bo jesteś bardzo ładna :)
    Wszystkiego co najlepsze w nowym roku :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja, szczególnie podoba mi się kurtka i torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym się tak ubrała :-) pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. super stylizacja ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie i ta twoja figura mistrzostwo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie . Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjnie wyglądasz! ;*
    Wszystkiego dobrego w 2016! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny zestaw :) Bardzo mi się podoba torebeczka :)
    Pozdrawiam :) Obserwuje :) Czekam na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne buty, ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie było Ci zimno? Ja bym zamarzła :D
    Jak zwykle świetny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne botki :)

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku kochana! :*

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  12. za dużo tego wolnego miałam i ciężko jest wrócić do rzeczywistości :< uczelnia, praca...
    Bardzo fajny, miejski look. Botki super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie i zarazem elegancko :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Botki, kurtka oraz zegarek bardzo przypadły mi do gustu :)

    Wszystkiego najlepszego w nowym roku! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie wygladasz;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne buciki! Również szczęśliwego nowego roku!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego Dobrego na Nowy Rok ❤️

    OdpowiedzUsuń
  18. urocza stylizacja, piękny zestaw, zapraszam do siebie :) i życzę szczęśliwego nowego roku http://lookcookday.blogspot.com/ pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. prześliczna torebka! lubię takich motyw na ubraniach i dodatkach, na torebce prezentuje się świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śniegu brakuje...choć by odrobinkę ...

    Świetna jest ta stylizacja!

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylizacja... zakochałam się w butach!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wybacz, że to napiszę ale masz mega zajefajny tyłek w tych legginsach:) hehehehe chyba sobie takie sprawię;D

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna kurteczka :) szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne botki! wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawa stylizacja ;) Pozdrawiam ;)
    Zapraszam na mojego bloga : http://malaa2001.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Stonowane kolory, klasyczne fasony - bardzo udana stylizacja :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  27. Butów to można Ci pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale Ty zgrabniutka jesteś :) fajna stylizacja, a przy okazji wszystkiego naj w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajna stylizacja i piękna torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fantastyczna torebka! <3

    www.fashion-utopia.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Super figura, sama bym zrobiła jakąś stylizacje , ale teraz to nawet nie mam ochoty wyjsc na dwór na sekunde przez ten mróz ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana obserwuję. :) Wyglądasz zjawiskowo,wszystko ładnie do siebie dobrane. :)
    Będę wdzięczna jeżeli odwdzięczysz się tym samym. :)

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/12/sylwestrowe-propozycje.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Fenomenalne botki ! <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo spodobał mi się zegarek i buty ; )
    http://www.softysiia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz rodzeństwo? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ten zegarek mnie urzekł w szczególności :)

    OdpowiedzUsuń
  38. fajna stylizacja, najbardziej podoba mi sie torebka i zegarek ;p/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne buty i koszula! Bardzo podobają mi się kolory w tym zestawie :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Vielen Dank für die Informationen sehr nützlich, und den Erfolg unserer Grüße unabhängigen Indonesien

    OdpowiedzUsuń
  41. Super stylizacja :) Ekstra torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładna stylizacja, slicznie wyglądasz, a pupa - miodzio! No tak to prwda! :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  43. Kochana! rewelacyjnie wyglądasz :***

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !