piątek, 8 stycznia 2016

Saisona

Odkąd któregoś dnia odkryłam cudowne i zaskakujące działanie kosmetyków rozświetlających, zaczęłam przeglądać internet w poszukiwany eko kosmetyków z tym działaniem. W ten sposób trafiłam na fitokosmetyki Saisona, a dokładnie na ich serię BLASK - seria dedytkowana skórze odwodnionej.  Aby konkretnie i z sukcesem dodać mojej skórze blasku wybrałam wszystkie dostępne kosmetyki z tej serii *świeży żel zmywający do twarzy *aktywna woda gasząca pragnienie skóry *hydrotoniczna 24 godzinna emulsja do ciała *emulsja nawilżająca na dzień. Seria BLASK idealnie nadaje się na zimę, jej działanie nawilżające sprawia, że nawet ostre mrozy mi nie straszne. I mimo zmian temperatur twarz wygląda świeżo i promiennie zdrowo. Kosmetyki mają przyjemny zapach i konsystencję, która nie sprawia żadnych kłopotów z aplikacją. Również opakowania sa wygodne i przystosowane do szybkiego użytku. Do tej pory używam serii BLASK i nie jestem nawet w połowie opakowań, ale już wiem, że sięgnę po te kosmetyki ponownie. 







40 komentarzy:

  1. Marka jest mi kompletnie obca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nestety nie znam tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki... Ale disign produktów cieszy oko ;)
    Chętnie bym coś wypróbowała ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zainteresowałaś mnie tymi kosmetykami, muszę zasięgnąć więcej informacji o nich w internecie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam je na stronie plantsforbeauty i zaciekawiły mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kosmetyki rozświetlając, koniecznie muszę przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych kosmetyków, choć wyglądają bardzo zachęcająco ;)
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tej marce, ale brzmi ciekawie, szczególnie, że są eko i rozświetlające.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super są te kosmetyki <3. Ja uwielbiam eksperymentować, ale niestety nie zawsze to dobrze działa na moją skórę :p.
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny produkt

    http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. nie spotkałam się jeszcze nigdy z nimi :)
    dobrze, że znalazłaś coś co odpowiada twojej cerze, ja mam z tym straszny problem ale teraz skupiam się głównie na produktach z ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachęcające są te kosmetyki, skusze się któregoś dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. poznałam ich kosmetyki bliżej i wiem, że są warte swoje ceny

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o tych kosmetykach, ale wydają się ciekawe (a przynajmniej takie wydają się opakowania) ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tej marce wcześniej :)

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo jakaś ciekawa marka :D
    Nie słyszałam o niej wcześniej :*
    Poklikasz?:D
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist-wyniki-konkursu.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Mogę spytać jakim aparatem i obiektywem robisz zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam do wzięcia udziału w moim konkursie: *KLIK*. Do zgarnięcia są trzy nagrody, a zadanie konkursowe jest bardzo proste! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy nie widzałam tego produktu, ale fajnie się zpaowiada :)
    http://wittka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. pierwszy raz słyszę !
    Zapraszam do siebie
    Mój Blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie widziałam wcześniej tych kosmetyków a zapamiętałabym bo wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach, ale bardzo zachęciłaś mnie do wypróbowania :D
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. nie znam firmy ale wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie słyszałam nigdy o nich ale kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak większość osób nie znam tej marki, ale bardzo ładne opakowania posiadają! :)
    http://lovely-july-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwszy raz widzę produkty z tej firmy, jednak wyglądają naprawdę zachęcająco :)

    ☃ czarnakawaa.blogspot.com ☃ ❄KLIK❄

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy raz słyszę o produktach tej firmy :) Ciekawe jak się będą sprawdzać

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  28. nigdy nie testowałam tej serii, ale zapowiada się rewelacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. nie słyszałam wcześniej o tej marce, bynajmniej wygląda zachęcająco :)

    specialelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Nice blog! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam tych kosmetyków :( z Chęcią wypróbuję :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zaciekawiłaś mnie tą serią :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądają ciekawie, ale pierwszy raz widzę tę firmę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie spotkałam się jeszcze z tymi kosmetykami.
    Są drogie ale myślę, że warte przetestowania. W końcu co jak co ale w siebie trzeba inwestować. ;)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !