sobota, 16 stycznia 2016

Skórzana mini.

Zimą zazwyczaj stawiam na skórzane spódnice, wydają się cieplejsze i wiem, że w takich nigdzie mnie nie podwieje. Szarą spódnicę z eko skórki wy haczyłam w bonprixie i świetnie pasuje mi w tego typu chłodne dni. Spódniczkę dopasowałam z delikatnie włochatym sweterkiem, czarnymi rajstopami i czarnymi kozakami z pantofelek24. Kozaki zdobione złotym zamkiem i z lakierowanym tyłem idealnie dopasowują się do łydki przez co dobrze współgrają z sukienką czy właśnie spódniczką. Aby odetchnąć trochę i pobyć razem, wraz z Mikołajem wykupiliśmy weekend w pałacu Wojanów. Planujemy tego weekendu wypocząć, naładować akumulatorki, zwiedzić Jelenią Górę i udać się do Harrachov. Jak przystało na podróżniczkę, już rozglądam si za ciekawymi butami, buty w spartoo, a w szczególności jakieś wygodne traperki były by idealne na tego typu wyjazd. Szczególnie gdy planujemy zwiedzać, zwiedzać i jeszcze raz zwiedzać ;) W wielu sklepach zaczyna się właśnie wyprzedaż, dlatego mam nadzieję, że uda mi się kupić coś taniego. 









|buty - pantofelek24, spódniczka - bonprix, sweter - romwe, kurtka - pull&bear, torebka - reserved, zegarek - lorus |

Instagram

49 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja :) Bardzo ładnie wyglądasz :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygodne buty to podstawa! A zważywszy na pogodę polecam się również zaopatrzyć w filcowe wkładki i dodatkowo je docieplić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna ta spódniczka z Bonprixu )
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny look. Super spódniczka, kurtka i torebka! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ciuszki od BONPRIX.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Też zimą noszę skórzane spódniczki, bardzo je lubię. Twoja jest śliczna, w ogóle bardzo fajny look;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne buty, torebka, kurtka. Spódniczka ożywia całą stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw, klasyczna czerń, a jak fajnie wszystko dobrane.Pozdrawiam
    blog minimalissmo

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne rzeczy można kupić w bonprix ale jakoś mam obawy żeby tam zamawiać, podobno z rozmiarówką jest coś nie tak.

    OdpowiedzUsuń
  10. I spódnica i kozaki są mega, super wyglądasz, bardzo mi się ta stylóweczka podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna mini i ten śnieg w tle ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Super spódniczka! :)
    Bardzo podoba mi się też kurtka oraz kozaki i torebka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wygladasz ;) bardzo
    Ładna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja, wszystko fajnie współgra:) spódnica rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  15. Znakomicie wyglądasz. Chociaż jest wielu przeciwników czarnych rajstop, ja tam uważam że pasują bardzo :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjny look <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. cały zestaw jest perfekcyjny:) śliczną masz kurtkę;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam stylizacje oderwane od rzeczywistosci. zimno a tutaj rajsopki, brak szaplika iczapki, no super, super.

    OdpowiedzUsuń
  19. nie przekonam się chyba nigdy do skórzanych spódniczek i spodni ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi się bardzo podoba cala stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  21. mini ma piękny kolorek! stylizacja jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz, jak zawsze :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekny zestawik stworzylas! Genialne kozaki i jaka ladna ta spodniczka ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz cudownie !
    Spódniczka BOSKA ! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Fenomenalna kurtka ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com
    NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna całość! a skórzana mini w dość oryginalnym kolorze to strzał w 10! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny kolor ma Twoja mini! Całość bardzo mi się podoba :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super wyglądasz ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo dobre połączenie kontrastów, czarny i biały :) śliczna spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna zimowa stylizacja chodź ja bym chyba się długo zastanawiała czy założyć spódniczkę na te mróz. Mini jest piękna !

    http://bykocur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz świetną figurę i ta stylizacja to podkreśla :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow super...świetna spódniczka, extra torebka jestem pod wrażeniem (:

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale dżaga !
    fantastycznie wyglądasz kochana!
    kozaki świetne i super spódnica- też uwielbiam nosić te skórzane zimą, masz rację, przynjamniej nie podwiewają :P hehe

    I jak tam pobyt się udał ? Zamek Wojanów- jest piękny- i ten ogród przed nim- byliśmy tam wiosną <3

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  34. Oo odwiedziłaś moją miejscowość :) na terenie tego pałacu miałam sesję ślubną :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialna spódnica i bardzo fajnie zestawiona cała stylizacja! Nosiłabym! :)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Love this winter outfit! :)

    And I love high heeled boots in the snow! True dedication to fashion! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !