czwartek, 21 stycznia 2016

W domowym zaciszu.

Czasami przychodzi taki czas, że wstawanie z ciepłego łóżka jest mega wyzwaniem, i gorąca kawa pita pod kocem smakuje wyjątkowo smaczniej niż zawsze. Wtedy gdy spędzam sama popołudnia w domu z jednej strony mam wyjątkowy spokój, mogę posprzątać itd. Ale z drugiej jest mi po prostu pusto. Brakuje mi tego faceta krzątającego się po domu.  Mikołaj jest takim małym pracoholikiem i ciężko mu wysiedzieć bez pracy dłużej niż 30 minut. Wtedy ja zaszywam się w ciepłym domu, lubię wtedy zadbać o samą siebie, wykonać peeling czy nałożyć maseczkę. Zima jest taką porą roku, która nie zachęca mnie do wychodzenia z domu, ograniczam się wtedy tylko do wyjścia do pracy czy pozałatwiania jakiś spraw. Uwielbiam ten nasz salon, urządzony w wyjątkowo ciepłej aranżacji. Może za kilka dni wezmę się za przygotowanie wpisu, w którym pokażę wam jak to wszystko u nas wygląda :)









49 komentarzy:

  1. Super wpis! Czasem dobrze mieć chwile dla siebie, ale nie za długo :)
    Jestem za, czekam na post z wnętrzem salonu! Pozdrawiam
    Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Kończę pracę o 12, a mąż o 15.30, więc do jego powrotu mam trochę czasu tylko dla siebie i staram się z niego korzystać. Chociaż przeważnie idę pod kocyk uciąć sobie drzemkę, szczególnie zimą;)
    Śliczny sweterek;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzamy się, że przychodzi taki czas, w którym wstanie z łóżka jest mega wyzwaniem! Aktualnie mamy ferie i w takim czasie się znajdujemy :)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  4. mając 2 maluchów, moim marzeniem jest spokojne picie kawy pod kocem w domowym zaciszu:)póki co zadawalam się zimną, pitą w biegu:)
    www.swiatwkolorzeblond.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz ;)
    Masz piękny tatuaż
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna jak zawsze :P jak można spytać co robisz z włosami że masz takie śliczne i zdrowe? bo widać to że są zadbane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już czekam na ten nowy post. Z chęcią zobaczę jak się uzadziliscie.

    OdpowiedzUsuń
  8. tez uwielbiam kawke pod kocykiem pelen relaks <3
    Piekna ! dodaje do obserwwanych i czekam na zdj waszego salonu ! :*

    www.patryczko.blogspot.com
    zapraszam do mnie ! dopiero zaczynam prowadzić bloga lifestylowego .
    Będę wdzięczna jeśli wejdziesz i zostawiz cos po sobie :* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tak lubię zimą spać, żebym najchętniej w sen zimowy zapadła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie chwile tylko dla siebie są nam kobietom bardzo potrzebne :) Super wpis!
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie urocze zdjęcia :)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też miewam takie "niechciejstwa" wstawania z łóżka i takie dni najlepiej właśnie wtedy spędzić w domu i trochę o siebie zadbać:)
    Ładny masz sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też zima mnie nie zachęca do wychodzenia z domu, ale za to latem ciężko mnie zastać w domu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeny, przepiękny ten tatuaż ! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ma to jak odprężyć się przy kubku gorącej herbaty w domowym zaciusz <3
    Tatuaż masz rewelacyjny gdybym była na tyle odważna zapewne sama bym sobie zrobiła w widocznym miejsu różyczkę. :)

    Miłego wieczoru. :*

    http://evelinololove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ładnie ;)
    śliczny tatuaż ;)
    http://twinstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny wpis i zdjęcia świetne.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. oo w takim razie czekam na ten post :D
    bardzo ładnie wglądasz! świetny kubek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo ja też w okresie zimowym, lubię polezec pod kocem, poleniuchowac przed tv z kubkiem gorącej herbaty i ani mi się śni wychodzić na zewnątrz i czuć jak moje policzki zamarzaja :D Chociaż jedyna pora roku gdzie możemy pozwolić sobie na odrobinę relaksu :)

    Zapraszam do siebie www.lorysa-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. love your glasses!

    http://www.alovelystyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie swetereki :)

    www.modderka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Każdy potrzebuje chwili dla siebie i raz na czas pobyć we własnym towarzystwie. Jednak na dłuższą metę nie jest to fajne. Tak, jak napisałaś czegoś, a raczej kogoś brakuje ;) Człowiek nie jest stworzony do życia w samotności.

    Śliczny masz sweterek i pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja czasami lubię siedzieć sama w domu, wtedy odpoczywam. Jednak gdyby miało to byc za czesto to pewnie tez czułabym taka pustkę.

    Bardzo fajne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie post do niczego. Napierdzieliłaś selfie, napisałaś o niczym, ważne że aktywność jest. Albo reklamy kosmetyków. Nie powiem, bo wyładniałaś, zmieniłaś styl na lepszy, ale mnie się tęskni za tamtymi postami, które były bardziej szczere i z serca. Wiesz nie jestem blogerką, więc piszę szczerze bo nie potrzebuję, żebyś Ty zaglądała na mój profil.Tęsknie jednak za tamta Darią. Teraz tylko Mikołaj i kosmetyki, za mdło się zrobiło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, czasami tak w życiu jest, że mamy mniejsze i gorsze problemy, bądź obowiązki, sprawy, sytuacje. Roczny remont i urządzanie mieszkania cały czas dają mi się we znaki, do tego praca, przeprowadzka, zupełnie inna organizacja dnia i potem odbija się to np na jakości wpisów i na blogu.

      Usuń
  25. Pewnie tak... rozumiem, wiem że nie da sie wszystkiego pogodzić i nie piszę złośliwie. Piszę co zaobserwowałam, kiedyś po prostu czekałam z niecierpliwością na każdy post...

    OdpowiedzUsuń
  26. Tyle razy już go widziałam, a i tak zawsze wpadam w ten sam zachwyt widząc Twój tatuaż. Jesteś przepiękna :)
    veronique. KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. super sweterek. a Twoja buzia promienieje ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja narzekam na zbyt dużo wolnego czasu, chwil dla siebie, jaka któraś chętna to oddam kilka godzin lub dni nawet! :) teraz mam ochotę na ferrero ^^ z chęcią czekam na wpis o mieszkanku, sama bym już wyprowadziła się na swoje, ale niestety siła wyższa ;/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgadzamy się ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: STEEZYOFF

    WAŻNY NA ZEGARKI I BIŻUTERIĘ (10 % zniżki)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  30. Super post:* o tak! Zimą kocyk moim sprzymierzeńcem jest:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja uwielbiam takie wolne chwile:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Też lubię zimą zaszyć się w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaki piękny kubek :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. you are gorgeous!
    http://fridaynightstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. wolna chwila i to dla siebie :) już nie pamiętam kiedy taką miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pomysłowy post
    obserwuję i liczę na rewanż
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. dlaczego twoj byly usunal Ci zdjecia?

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny tatuaż *-*
    yumikokawaiiworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. ciężko jest gdziekolwiek wyjść w taki mróz. ale mimo to często spędzam dzień poza domem. uczelnia, praca, wyjście ze znajomymi/rodziną;) ale dni pod kocykiem są jednak najlepsze;)

    OdpowiedzUsuń
  40. ładny kolor ust

    http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !