środa, 10 lutego 2016

Jestem szczęśliwa !!!

Jestem szczęśliwa, rzekła bym nawet, że nieziemsko - a to za sprawą mężczyzny, teraz już narzeczonego, z którym wiążę plany na resztę życia. Jak wspominałam w piątek z samego rana wyjechaliśmy do Karpacza, jednak zakwaterowanie mieliśmy w Pałacu Wojanów pod Jelenią Górą. Podczas uroczystej kolacji, która odbywała się w restauracji pałacowej, a dokładnie nasz stolik znajdował się osobno w małej wieżyczce pałacowej Mikołaj wyznał mi miłość, którą ozłocił najpiękniejszymi epitetami świata. Szok i płacz nie pozwolił mi wydusić z siebie żadnego słowa nie licząc cudownego " TAK !!! "Od tego momentu czułam się dosłownie jak pępek świata. Mikołaja zaangażowanie i stres było czuć już od kilku dni jednak ani na chwilę nie pomyślałam, że knuje coś tak pięknego. To kolejny moment, etap by rozpocząć coś nowego. Wstępny termin mamy wybrany, jednak dopiero zabieramy się za przygotowywanie całych "hałasów". Przepiękny, delikatny pierścionek niestety musi odleżeć swoje nim otrzymam swój mniejszy rozmiar, jednak za taką cudownością jestem w stanie poczekać. Jestem taka szczęśliwa, że dosłownie chciała bym to wykrzyczeć całemu światu !





79 komentarzy:

  1. Gratuluję kochana! Mnie to spotkało tuż przed Świętami Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna niespodzianka. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację, najważniejsza w życiu jest miłość, kochać i być kochanym. Serdeczne gratulację kochani

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! To są magiczne chwile, które zostaną z Tobą już na zawsze:) Ciesz się nimi, napawaj się szczęściem. Nie ma nic piękniejszego niż kobieta emanująca radością;)
    Aż przypomniałam sobie moje zaręczyny. Mój mąż oświadczył mi się na górskim szlaku, dokładnie w miejscu, gdzie po raz pierwszy wyznał mi miłość. Było cudownie, romantycznie i wzruszająco. Minęły 3 lata, ale często do tej chwili wracam:)
    Życzę wszystkiego najlepszego:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję. A ile jesteście już razem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za miesiąc mija rok, z czego pół roku już mieszkamy razem w mieszkanku, które wspólnie urządziliśmy :)

      Usuń
  6. Kochana serdecznie gratuluję ♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę Wam szczęścia! :) ja dopiero rozstałam się po 2,5 roku ze swoim partnerem, ale mam nadzieję, że mnie też kiedyś spotka taka wyjątkowa chwila, z odpowiednią osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś fajną dziewczyną. Ja życzę Wam duuużo MIŁOŚCI!!!!
    ____Tess.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokładnie wiem co czujesz - czułam się tak samo dwa lata temu. Tyle, że ja i facet mojego życia jesteśmy razem już ponad 6 lat. W tym roku ślub, jeszcze większa radość. To cudowne, kiedy spełniają się marzenia i dokładnie wiem, co znaczy chęć krzyczenia o swoim szczęściu całemu światu. A najlepszy jest ten głupkowaty uśmiech, który nie będzie schodził z ust jeszcze długo. Gratuluję i życzę szczęścia, przed Tobą piękne chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, pierścionek zacny

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje, wiem co to za uczucie :) przechodziłam to rok temu a teraz jesteśmy już szczęśliwym małżeństwem i oczekujemy maleństwa:)

    Życzę dużo szczęścia !!
    Piękny pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze raz gratulację kochana, teraz to musimy umówić się na kawę :) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulację! jeszcze więcej miłości Wam życzę ;* piękny pierścionek,taki skromny *__*

    OdpowiedzUsuń
  14. oo naprawdę super! gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje!! świetna wiadomość z tego co zauważyłam idealnie pasujecie do siebie pod każdym względem nawet mogłabym rzec , że jesteście do siebie bardzo podobni i wyglądacie jak rodzeństwo :D Tym bardziej świadczy to o tym, że jesteście dla siebie stworzeni :)
    Wszystkiego co najlepsze dla Was:*
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Gratuluję z całego serca! :) Coś pięknego! :))
    Śliczny pierścionek. Delikatny i elegancki, bardzo mi się podoba.
    Powodzenia z przygotowaniami. Jeszcze raz gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję ,świetna historia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje :) A tak z ciekawości, o ile oczywiście możesz zdradzić - ślub jeszcze w tym roku, czy w późniejszym terminie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna 2017 ;) wstępny termin juz znamy ;)

      Usuń
    2. Super :) Mam nadzieję, że tematyka ślubna zawita na Twojego bloga :) Jeszcze raz gratuluję i mnóstwo szczęścia Wam życzę :)

      Usuń
  19. Gratuluję :) Wymarzone zaręczyny :) Życzę Wam wytrwałości i szczęścia, bo miłość już macie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje !!! Też akurat jestem w Karpaczu ! :*

    www.patryczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jestem z facetem 5 lat, oświadczył mi się dopiero pół roku temu, też jestem najszczęśliwszą kobietką na świecie! ;)

    Informuje również, że zaszły u mnie na blogu zmiany, także serdecznie zapraszam ;)
    http://holaholafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. oj gratulacje ; *
    http://twinstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję i piękny tatuaż btw :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje!!! Wszystkiego najlepszego dla Was :):)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję:) pierścionek przepiękny:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Cieszę się razem z Tobą !
    Gratulacje ! :*

    OdpowiedzUsuń
  27. piękny pierścionek, gratulacje kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękny pierścionek! Życzę wam obojgu wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję! Ja nie mogę sobie wyobrazić tak pięknego dnia ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję!
      Szczęścia i dużo miłości życzę <3

      2 zdjęcie cudowne!!!!

      Usuń
  30. Gratulacje! Obyście nigdy nie przestali być z sobą tak szczęśliwi jak teraz :)
    dużo miłości ! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  31. O kurcze! :) Zazdroszczę :D historia jak z bajki :)
    Gratuluję!! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com
    NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  33. to piękna chwila! :) Gratuluję! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Przed nami kobietami ciężko cokolwiek ukryć, ale ja też się nie domyśliłam, kiedy szykowały się zaręczyny :P
    Najszczersze gratulacje kochana!!! Dużo miłości na całe życie!

    Zostaję tu, obserwuję i zapraszam do siebie <3
    Buziaki

    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Super;) Gratulacje ;)

    http://yosoyanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratulacje Kochana!!!! Szczęścia dla Was💋

    OdpowiedzUsuń
  37. Droga Porcelain Desire, szczerze Ci gratuluję i zazdroszczę jednocześnie !
    Mogę sobie tylko wyobrażać jak bardzo musisz być szczęśliwa i jak magiczna musiała być TA chwila !
    Co prawda marzy mi o co spotkało Ciebie, niestety jednak mi nie grozi...
    Nie mniej jednak ciesze się Twoim szczęściem,
    pozdrawiam i zapraszam po inspirację na walentynkowy look
    Ewa
    Na Tropie Stylu
    http://natropiestylu.pl/2016/02/10/valentines-look-of-the-day/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ojejku, musiało być naprawdę świetnie! Gratuluję :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny pierścionek i ogromne gratulacje :-) To teraz czeka Was piękny czas, bo planowanie całej uroczystości to fajna sprawa :-) My wzięliśmy ślub po roku bycia razem ( tylko znaliśmy się ponad 10 lat ) i wspólnego mieszkania i za kilka miesięcy będziemy świętować 5 rocznice :-) Mnóstwo szczęścia Wam życzę i samych cudownych chwil!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję !Mam nadzieję, że będziecie najszczęśliwszym małżeństwem na świecie:)

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo bardzo gratuluję. :) <3 tylko pozazdrościć ;p

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratulacje! ;)

    bajeerancko.blogspot.com Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratulacje! :) piękna z Was para! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratulacje !!! :* Pierścionek jest cudowny, uwielbiam własnie taką delikatną biżuterię :)
    wpadnij na nowy post :) | http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratulację i powodzenia zakochańce ;) !!!

    OdpowiedzUsuń
  46. gratulację! moje zaręczyny odbyły się w zeszłe wakacje na Chorwacji, było tak cudownie że nigdy nie zapomnę tej chwili! <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję! W życiu ważne są tylko chwile, których nie zapomnimy, bo życie składa się z chwil.

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratulacje! Również nie dawno mój mężczyzna wyznał mi miłość w ten sposób, a dopełnieniem był pierścionek. My już datę mamy ustaloną, lokal, kapela i fotograf również; została jedynie kwestia kamerzysty. Daria, zleci jak kilka dni - i będziemy stać przed ołtarzem! :)))

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluje:) ja rowniez slub już zaplanowany mam tak jak ty na czerwiec 2017 roku a dokałdnie 24.06.2017:) fajnie by bylo poczytac coś na twoim blogu o tematyce ślubnej:)
    blog na ktory z miłą chęcią się zagląda:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękny pierścionek, delikatny i klasyczny :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  51. To szybko zaręczyny skoro tylko rok sie znacie..i szybko zamieszkaliście? A co z Kamilem? To jego pamiętam jak czytałam regularnie bloga..od roku za dużo się działo u mnie i nie miałam czasu a tu taki zonk i całkowity obrót sprawy..nowy facet i juz ślub..co stalo sie z Kamilem????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mikolaja znam od dziecka a jestesmy razem rok, pamietam jak mialam 8 lat a on wtedy majac 9 przyjezdzal do mojego brata ;) wiec znamy siw caly życie. Jezeli chodzi o kamila to nie był on gotowy na powazny zwiazek. 'Nowy facet i juz slub' ? Slub nie juz, tylko za półtora roku a to ze jestem z mikolajem rok, jestem szczęśliwa i mieszkamy razem... chyba nie musimy byc odpowiednia dlugosx czasu razem by moc myslec o slubie ;) to sie czuje od razu, z kims mozna być 5 lat i tego nie czuć a z kims rok i czuc ze.to ta jedyna osoba ;)

      Usuń
    2. No to wszystkiego dobrego! Oby się wam ułożyło. Ja też jak spotkałam juz swojego teraz męża wiedziałam ze to ten. Bylam po kilku nieudanych i raczej krótkich związkach ale miedzy nami zaiskrzylo odbrazuw..on zakochal sie od pierwszego wejrzenia. Ja chyba od drugiego. 😊 bo jak go spotkałam bylam po pracy i mi sie do domu spieszylo a on...okazalo sie ze na drugi dzień zdobył namiary na mnie i tak się zaczelo 😁 powodzenia jeszcze raz..

      Usuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !