sobota, 27 lutego 2016

Koszula w naszym wydaniu.

Nie wiem jak wy, ale ja najlepiej czuje się w koszulach i takich bardziej wizytowych setach. Kilka dni temu miałam okazję odwiedzić jedną Poznańską galerię, błąkałam się długi czas po sklepach z nadzieją, że może coś sobie kupię i praktycznie przed samym wyjściem weszłam do mohito i wypatrzyłam świetną koszulą i ekstra eleganckie spodnie. Muszę przyznać, że rzeczy i kolekcje tego sklepu co raz bardziej przypadają mi do gustu i cieszy mnie fakt, że mają dostępny również rozmiar XXS oraz XS. W większości sklepach mam problem z dobraniem sobie czegoś naprawdę dopasowanego. Większość ciuchów na mnie wisi, albo źle leży. W przypadku mohito nie mam tego problemu. Dzisiejszy zestaw to właśnie połączenie eleganckiej koszuli z materiałowymi dopasowanymi spodniami. Do takiego zestawu mogą pasować jedynie czarne, klasyczne szpilki. Czuję, że wiosna minie u mnie pod znakiem koszul i kołnierzyków :). Dodatkowo na koniec uchwyciłam dla was mojego fotografa ♥ 










| koszula / spodnie / pasek - mohito, buty- pantofelek24, kurtka - allegro, torebka - monnari|

Instagram

70 komentarzy:

  1. Uwielbiam elegancki styl, szczególnie granat i baby blue - zdecydowanie moje kolory. Ja ostatnio nie mogłam nic znaleźć w Mohito, chyba nie ten czas dla mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz. Ja w swojej szafie mam tylko 2 koszule, ale jestem z nich mega zadowolona.:d

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jedną koszulę w mojej szafie i bardzo ją lubię, pasuje do wielu zestawów i na wiele okazji;)
    Wyglądacie świetnie, piękna para:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pisałam ostatnio, we mnie również drzemie miłość do Mohito. Uwielbiam zwłaszcza ich sukienki, ale również bluzki, płaszcze, biżuterie, .... Wszystko! A Ty wyglądasz świetnie! Całość, wcale nie tylko dlatego, że w większości pochodzi z Mohito, podoba mi się bardzo, bardzo! ;)
    Pozdrawiam,
    http://messsinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula wyglada pięknie. :) injeszcze ten kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pieknie sie razem prezentujecie w tych zestawach - dopelniacie nawzajem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz świetnie :) Zakochałam się w kurtce ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jest ta koszula, ma bardzo ładny kołnierzyk i ogólnie leży elegancko!
    Nie miałam pojęcia, że Mohito posiada w ofercie rozmiar XXS - często miałam tam problem ze znalezieniem dopasowanych ubrań i mało kiedy widziałam, żeby mieli takie małe rozmiary.
    Może u mnie szybko się rozchodzą ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice choice Daria. Skinny and helles is a combination that I like so much. Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też w ostatnim czasie stawiam na bardziej kobiece outfity i szpilki, można się wtedy poczuć bardziej kobieco :) A Mohito również uwielbiam! Twoja stylizacja jak najbardziej na duży + ! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjnie wyglądasz w tej stylizacji ;)Wszystko świetnie na Tobie leży i pasuje Ci taki elegancki styl ;) Pan Fotograf również bardzo stylowy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie podobają mi się Twoje spodnie. 😊 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Te czarne szpilki są niesamowite!! Nawet nie zwróciłam większej uwagi, że Mohito ma takie rozmiary a sama noszę takie małe rzeczy :D

    misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastycznie wyglądacie;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna kurtka i szpilki.

    OdpowiedzUsuń
  16. koszula jest świetna jak cała stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowny post! Lubie wasze wspólne posty bo mam inspiracje jak ubierać swojego mężczyzne :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszula jest super, od dawna szukam w takim kolorze, chyba czas zajrzeć do Mohito :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne szpileczki i kożuszek ;) Podoba mi się całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękni! elegancko i z klasą ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne są te szpileczki!

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Elegancko! Lubię takie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądacie swietnie ❤️super post
    www.xthy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Serio nosisz rozmiar xxs? Średnio widać :/ Na oko S/M, ale jak uważasz :) Może i rozmiar 32, ale niestety według mnie tego nie widać :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie wyglądasz! :)
    Miłej niedzieli :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. wyglądasz po prostu świetnie, stylizacja genialna ! nareszcie nadchodzi wiosna:)

    zapraszam mój post z nową toaletką o której ostatnio pisałam w komentarzu:) http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. szpilki♥ matko ja się na nie napatrzeć nie mogę, tak mi się podobają ; ) super stylizacja, ostatnio stałaś się moją inspiracją ; ) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  29. No no no, szpileczki masz piękne! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jacy Wy piękni :) Stylowa para :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Awesome heels!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  32. ślicznie, klasycznie, elegancko :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  33. nie ma to jak koszula która dodaje 100% elegancji, Twoja błękitan jest super. W wolnej chwili zapraszam do siebie na fotorelacje z LFW SS2016 http://adrianaemfashion.blogspot.com/2016/02/london-fashion-weekend-lfw-ss-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  34. piękne buty :) koszula też spoko :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  35. I masz rację, że dobrze się w nich czujesz, bo wyglądają na Tobie super! Koszule są dla Ciebie! ;)
    Kożuszek nadaje luzu, podoba mi się ;)

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne spodnie! :) Leżą idealnie. Koszula również bardzo przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  37. Super! :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudownie wyglądasz! w szpileczkach się zakochałam <3
    Moze wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejśc w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Genialnie wyglądasz! :)

    http://everythingisok.pl/

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajna stylizacja, wygladasz bardzo kobieco :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Love the jacket!

    http://www.littleblackcoconut.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam koszule <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajne proste zestawy;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne szpilki, piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. no i koszula idealnie do Ciebie pasuje :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. mam ten sam problem- często ubrania na mnie wiszą i odstają we wszystkich możliwych miejscach. W Mohito często coś kupuję, bardzo podoba mi się ich odzież- nieprzesadnie elegancka, stonowana.
    Wyglądasz bardzo ładnie, wszystko ze sobą się komponuje- aż miło popatrzeć :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczna ta stylizacja , piękna para :D
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ach te szpileczki! <3

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ach te cudne szpile!!! Całość kupuję! Fotograf na modela! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo podoba mi się kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetna stylizacja, a kurtka- super!
    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetna stylizacja i piękna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Szpileczki są cudowne:)
    Pozdrowienia ode mnie i Adusi:*

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo mi się podoba i lubię takie eleganckie zestawy :-) Oboje super wyglądacie!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !