środa, 24 lutego 2016

Miliony polek warte złota

Swego czasu przetestowałam masę tuszy do rzęs i te z loreal spisują się dla mnie najlepiej. Mają świetną szczoteczkę i nie kruszą się jak to zwykle bywało u mnie z tuszami innych marek. Dla niektórych ich cena może być kolosalna, w drogeriach wahają się one około 60 zł, aby jednak zaoszczędzić korzystam z drogerii StrefaUrody, gdzie obecnie te cuda są na nieziemskiej promocji od 30-39 zł. Jestem maniakiem kupowania z promocji dlatego nie potrafię przejść obojętnie obok takich okazji. Wy również musicie ostrożnie odwiedzać StrefęUrody ponieważ przy takich promocjach ciężko jest kupić tylko jeden produkt - ja nazbierałam cały koszyk :) Wracając jednak do tuszy i produktów marki loreal skusiłam się również na eyelinery w pisaki i kałamarzu oraz na korektor pod oczy. Teraz gdy zmieniłam tryb pracy nie mam już takich problemów z wysypianiem się, ale mimo to korektor Lumi stawia moje oczy i ich kondycję na nogi. Jeżeli chodzi o eyeliner to w moim przypadku lepiej sprawdzają się te w pisaku. Są wygodniejsze i bardziej precyzyjne. Mój makijaż na co dzień  jest dosyć prosty, maluję głownie oczy, nakładam krem BB oraz delikatnie konturuję twarz bronzerem. Nie czuję się w nad wyraz mocnym makijażu i cenię sobie naturalny wygląd. 













48 komentarzy:

  1. Testowałam już wiele tuszy, ale ten czerwony i czarny należą do moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę koniecznie sprawić sobie liner w pisaku, o tych Loreal czytałam dużo pozytywów, więc pewnie na nie padnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy któraś z tych maskar jest hipoalergiczna??? Jeśli tak, to chętnie bym wypróbowała. Natomiast jeśli chodzi o ceny, to nawet w stacjonarnych drogeriach warto czatować na promocje i porównywać różne oferty. Poza tym, chętnie odwiedzę przez Ciebie wymieniony sklep internetowy, bo jestem na kupnie kilku rzeczy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś naprawdę śliczna dziewczyna ale w tym makijażu efekt psują brwi. Są zbyt pomarańczowe. Nie pasują Ci. Nie jest to żaden hejt czy coś tylko drobna sugestia. Uważam, że szary brąz lub lekka czerń byłaby o wiele lepsza. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa brązowe ;) to chyba efekt ustawień twojego monitora.

      Usuń
    2. Sa brązowe ;) to chyba efekt ustawień twojego monitora.

      Usuń
    3. Korzystam tylko z telefonu a tutaj nigdy nie zmieniałam ustawień(nawet nie wiem czy sie da:)) Najważniejsze, że Tobie odpowiadają takie jakie sa :)

      Usuń
    4. To tym bardziej sie nie dziwie, bo telefony maja często przekontrastowana grafikę. Najbardziej wiarygodny byl by komputer z niezintegrowana grafiką.

      Usuń
  5. Mam swój ulubiony tusz, ale kto wie może wypróbuje te które przedstawiasz. Czas na zmianę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio cały czas testuje szminki :D
    a Co do tuszy to mi najbardziej tez spisywały się z loreal.
    Teraz mam z MaxFactor i tez jest super . Też ostatnio przerzuciłam się na szczoteczki sylikonowe .Jakos teraz bardziej mi odpowiadają .Super Post jak zawsze mega zdjecia !

    www.patryczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. tusze z loreala sa fantastyczne i jak najbardziej warte swojej ceny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak będzie jakaś promocja to muszę się zaopatrzyć w te tusze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne produkty, pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. zawsze podobało mi się opakowanie tuszu z loreala :)

    OdpowiedzUsuń
  11. eyelinery bym chetnie przetestowala ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam okazji jeszcze ich przetestować. Ale z ciekawości umieram, która by spełniła moje oczekiwania:)
    ______________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  13. Skusiłaś mnie ceną. Za każdym razem gdy jestem w drogerii nie mogę przeboleć tej ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę przetestować któryś z tych tuszy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kocham Loreal i jest warty swojej ceny... tylko, że nie każdego stać;) Jak tylko widzę coś w promocji z tej marki od razu kupuję;) Stronkę sobie zapisałam bo na wypłatę planuję zakupić jakiś podkład:)

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam ten czerwony tusz i niestety... dla mnie porażka... cena była kolosalna... także kupiłam z Wibo za 10 zł i był o niebo lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A gdzie pracujesz?

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ciekawa jak by się u mnie sprawdziły ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe kosmetyki, uwielbiam Loreal, świetny prezent! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super post ! muszę wypróbować tusz :)
    Co powiecie na perfekcyjne paznokcie z firmą Semilac ? możecie przeczytać trochę o tej firmie na moim blogu ..
    Zapraszam <3
    http://bythewaynd.blogspot.com/
    Facebook : https://www.facebook.com/By-the-way-1803299933231046/

    OdpowiedzUsuń
  21. Większość z nich znam i bardzo lubię! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Tusze do rzęs są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę, przetestować chociaż jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również używam tylko tuszy z LOREAL :)

    http://misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Love Loreal products! ^^

    Rakel ♥ www.alovelystyle.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super kosmetyki. I świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mam teraz tusz z Rimmel i jestem z niego zadowolona. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia jak zawsze! Muszę wypróbować, któryś z tych tuszy :)

    Buziaki,
    OTIANNA.PL

    OdpowiedzUsuń
  31. Też bardzo lubię tusze do rzęs L'oreal :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja je baardzo lubie :D
    Co powiesz na obs za obs ?-zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również na darmowy konkurs który sama organizuję :D

    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Chyba muszę się zastanowić nad zakupem jakiegoś tuszu z L'oreal *-*
    http://misiowanki-mary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie posiadam tuszy do rzęs (to chyba dobrze XD) ALE moja siostra je ma i jest bardzo zadowolona ;3

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. ciekawią mnie te tusze :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam te tusze i są świetne :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem zachwycona tuszami z L'Oreala! Mój ulubiony to L`Oreal Volume Million Lashes Luminizer, który dopasowuje się do koloru tęczówki.
    Dwie muzyczne playlisty w nowym poście, na blogu. Zapraszam :)
    life-that-inspired.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam ten eyeliner Perfect Slim i korektor rozświetlający :-) Z tuszy to najbardziej polubiłam się z klasyczną czarną wersją i czerwoną, a zielonej jeszcze nie próbowałam :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !