czwartek, 4 lutego 2016

Moje miejsce - toaletka.

Organizując i urządzając sypialnię mój mężczyzna powiedział, że postara się zorganizować taki mały, własny kącik specjalnie dla mnie. Obietnicy dotrzymał, a ja mam teraz miejsce, w którym trzymam kosmetyki i codziennie rano robię makijaż. Białą toaletkę, którą znajdziecie w impresja24 udekorowaliśmy kulami cotton ball lights, aby zadbać o piękny biały blat przed zabrudzeniem kosmetykami Mikołaj zamówił u szklarza szybę na wymiar, na której ustawiona jest nadstawka z lustrem i dwoma szufladkami. Szufladki w nadstawce wypełniłam ulubionymi pomadkami. Głownie wybieram te z bourjois i loreal. Na półce trzymam zapachy, olejki do włosów, krem BB oraz białą osłonkę z pędzelkami hakuro. Toaletka ma jeszcze dwie szufladki pod blatem, szuflada po lewej zarezerwowana jest na pudry, korektory i produkty do konturowania natomiast ta po prawej mieści kredki, eyelinery, tusze i konturówki. 
Mój codzienny makijaż składa się z nałożenia kremu BB skin79 snail, następnie jako korektora używam punktowo podkładu loreal true match obecnie używam jaśniejszy kolor N1, latem stawiam na ciemniejszy N2. Do konturowania używam  bronzera ziemi egipskiej Bikor, rozświetlacza Mary Lou oraz różu Lambre nr3. Oczy maluję tuszem loreal false lash wings, używam eyelinere loreal, brwi podkreślam farbką do brwi revolution. Usta na zdjęciu pomalowałam pomadką bourjois aqua laque 01.













55 komentarzy:

  1. Śliczne jest Twoje miejsce pracy.:d

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna toaletka <3
    Www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobną toaletkę i dzięki niej spędzam jeszcze więcej czasu przed lustrem :D
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Chcę taką! :)
    I to jak wyposażona :)
    Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna toaletka :) moja to po prostu zwykłe biurko póki co :P moje oczy wychwyciły urocze zegarki - co to za cuda? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ Ci zazdroszczę! Coś wspaniałego mieć takie jedno miejsce na wszystkie swoje upiększadła:) Ślicznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne*.* w stylu vintage jeszcze lepsze :P
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna, choć trochę mała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kącik i piękna toaletka :) Ja mam nawet trochę podobną z Ikea, seria Hemnes :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna, marzy mi się taka:)
    Mam nadzieję że do końca roku je spełnię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zawsze chciałam mieć toaletkę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zarówno wyposażenie jak i sama toaletka do pozazdroszczenia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Daria porządek idealny, ani jednego małego kurzku:P Do tego masz śliczną cerę. Ja jednak celebruję kosmetyczny minimalizm, podziwiam za te ilości :D

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki porządeczek :) cudnie, toaletka jest po prostu mistrzowska, szkoda że nie mam miejsca u siebie żeby taką postawić:)
    http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. To ta toaletka z Ikea? :) bardzo ładnie masz ją urządzoną, też bym taką chciała!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet nie wiesz jak mi się marzy taka toaletka :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka świetna toaletka, też taką chcę...

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna toaletka <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. jak ja uwielbiam takie poukładane toaletki <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna toaletka !:) Jak zamieszkam z moim K, również zamierzam urządzić sobie taki własny kącik <3

    http://silviaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ja o swojej marze odkąd odrosłam od ziemi ale chłopak zapowiedział, że mi taką sprawi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ładna, tez miałam

    http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna toaletka. Takie miejsce to dla nas kobiet taki mały kroczek do tego wymarzonego życia księżniczki. Ja tak mam przynajmniej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoja toaletka wygląda idealnie. Teraz nie mam już gdzie, ale przy przeprowadzce na pewno o takiej pomyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękna jest ta toaletka, aż trochę zazdroszczę ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny kącik, marzy mi się taki!


    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Swietna toaletka i sliczna wlascicielka.

    OdpowiedzUsuń
  28. ja mam całą KOMODĘ i pół szafy kosmetyków, aha i szafkę w kuchni... :D więc w sypialni nie mam szans na taką toaletkę (chociaż chciałabym chociaż małą namiastkę :)), bo u Ciebie jest ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaki porządek i wszystko ma swoje miejsce, marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie to sobie urządziłaś/liście! ;)
    Śliczna :*
    Miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna toaletka! Ja jednak wolałabym mieć mniej rzeczy na widoku a więcej w szafeczkach czy szufladkach :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jejku cudownie ją urządziłaś, zazdroszczę :)
    http://aleksaandrinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękna jest ta toaletka! :) Świetnie ją urządziłaś, a pomysł z szybą był strzałem w dziesiątkę!
    Bardzo podoba mi się Twój makijaż. Promienny, delikatny, nieprzesadzony. Cudo! :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Beautiful!! *_*

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj zjawiskowa toaletka, też mi się taka marzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. WOW jest naprawdę piękna, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  37. zazdroszczę toaletki, mnie się nie zmieści w pokoju :((

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękna :) Produkty które tam ukrywasz chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna toaletka. Mi się póki co marzy taka:):*

    OdpowiedzUsuń
  40. moje marzenie mieć taka toaletkę .

    Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękna! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Marzę o toaletce, ale mam bardzo mały pokój i już nigdzie jej nie wcisnę :(

    OdpowiedzUsuń
  43. cudowna toaletka <3 ile kosmetyków

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !