sobota, 20 lutego 2016

Odkrywam nóżki zimą.

Nie wiem jak wy, ale ja już zupełnie nie mam głowy do tego w co się ubierać i w jaki sposób łączyć ciuchy. Zima jest na tyle martwą porą roku, że najchętniej chodziła bym w jednym swetrze i jednych jeansach dosłownie non stop. Gdy temperatura się trochę podniosła wykorzystałam okazję i wskoczyłam w cieliste rajstopki. Zimą pokazać nogi to dla mnie nie lada wyczyn, chociażby dlatego, że jestem strasznym zmarzluchem i staram się ubierać tak, by jak najdłużej magazynować ciepło :) Ostatnio co raz częściej przekonuje się do sklepu Mohito i to właśnie tam wynajduje sobie ciekawe nowości. Ostatnio upolowałam mega dopasowaną błękitną koszulę i granatowe eleganckie spodnie. Mój narzeczony ostatnio marudzi "jeansy, jeansy.. ile możesz chodzić w tych jeansach" I dlatego właśnie w dzisiejszym wpisie stawiam na spódniczkę i odkryte nogi. 


jeans spódnica kurtka ramoneska skórzana futerko faux vest kamizelka szara torebka

jeans spódnica kurtka ramoneska skórzana futerko faux vest kamizelka szara torebka

jeans spódnica kurtka ramoneska skórzana futerko faux vest kamizelka szara torebka

jeans spódnica kurtka ramoneska skórzana futerko faux vest kamizelka szara torebka

jeans spódnica kurtka ramoneska skórzana futerko faux vest kamizelka szara torebka

jeans spódnica kurtka ramoneska skórzana futerko faux vest kamizelka szara torebka

jeans spódnica kurtka ramoneska skórzana futerko faux vest kamizelka szara torebka

jeans spódnica kurtka ramoneska skórzana futerko faux vest kamizelka szara torebka
| spódnica - choies, kamizelka - stradivarius, torebka - manzana, botki - rokland, kurtka - romwe, zegarek - lorus |

Instagram

59 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz :) Odkryte nogi o tej porze roku to odważny wyczyn.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dokładnie tak samo. Chodzę w kilku swetrach na zmianę :D Śliczny outfit, idealny na teraz, kiedy nie wiadomo co jest za oknem :D

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj, jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pamiętam kiedy ostatnio miałam cieliste rajstopy. Jeśli sytuacja wymaga rajstop to wybieram czarne ze szwem z tyłu

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna stylizacja !
    buciki mega ; *
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/02/mentos-poland_20.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow :D wyglądasz bosko <3 cudowna spódniczka ;) ale jakie nogi <3
    Ja zimą nie robię stylizacji, bo w domu nie mam miejsca na zdjęcia, a na dworze nie będę biegać w swetrze gdy temperatura bliska zeru, a w szafie mam tylko 2 kurtki zimowe :D no i tak jak Ty, mogłabym chodzić w jeansach i swetrze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No piękne te Twoje nogi :) Chłopak ma rację. Pokazuj je częściej :D
    Świetny zestawik i booooski futrzak! ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam wrażenie, że chodzę non stop w tych samych ciepłych ubraniach.
    Wyglądasz super! Panowie na tej ulicy musieli być zachwyceni;)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja wciąż śmigam w swetrach i jeansach... :d nie znoszę zimy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też tak mam, ulubiony sweter przez całą zimę, u mnie jeszcze za zimno na spódniczki,ale już muszę je powoli wyciągać z szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj chyba wszyscy zimą najlepiej czują się w spodniach i sweterkach.Dlatego ja wrzucałam dużo takich zestawów,ale znudziły mi się już i chętnie wskoczyłabym w coś lżejszego,może bardziej sportowego lub odkryła nóżki tak jak Ty. Bardzo mi się podoba twoja stylizacja. Spódniczka jest boska,buty mają mega wysoki obcas i świetnie wyglądają. A tymczasem jest u mnie bardzo biało i pada śnieg ):

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zakochałam się w bucikach, są przepiękne i jakie zgrabne :) Wyglądasz super :) Bardzo ciekawy fason spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie nóżki! Wystawiaj je częściej!

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja także jestem zmarzlakiem :D
    ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne botki :) I reszta też :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super zestawienie:)buty są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne botki, aż mnie zmroziło na widok Twoich gołych nóg :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurteczka i kamizelka są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Love your outfit especially those shoes! Gorgeous!


    www.ismurfshion.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja! Teraz właściwie już prawie wiosna, więc można odkrywać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miewam podobnie. Dla mnie zima to jeden sweter i para jeansów. Momentami przełamuję to, szczególnie kiedy kilka stopni idzie w górę. Najgorszy okres to chyba wiosna, bo ani to śnieg, ani deszcz, czy słońce. Botki w moim typie i już zabieram się za szperanie ich. Czy są wygodne pomimo tego, że pod palcami są płaskie? :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzeba słuchać narzeczonego! ;) Ma chłop rację, masz piękne nogi i nie ma co ich za każdym razem chować pod jeansami! ;p
    PS. Świetna spódniczka! ;)
    Pozdrawiam, M ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Odkrywaj, odkrywaj nogi, bo masz je bardzo zgrabne, więc nie dziwię się narzeczonemu, że marudzi, gdy zakrywasz je dżinsami ;P

    OdpowiedzUsuń
  24. Doskonale cię rozumiem, sama najchetniej nosiłabym sukienki i spódnice:) Jednak nie oszukujmy się, polski klimat ma gdzieś nasze potrzeby :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wygladasz ;* cudowne buty
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne buty! zresztą jak cała stylizacja! i oczywiście mega zgrabne nóżki, zazdroszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna stylizacja, piękne botki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. genialnie !! coraz bardziej przekonuje się do futrzanych kamizelek ! ostatnio zainspirowałaś mnie do zrobienia ze starego stolika tv - toaletki, już niedługo się nim podzielę na blogu:)
    zapraszam do siebie :)
    http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądasz!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam podobnie jak Ty. Chciałabym wrzucić na swój blog stylizację, jednak poczekam na cieplejsze dni. Obecnie moje nerki by mi się odplacily za rozebranie. Nóżki masz obłędne ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super spódniczka, a botki po prostu cudowne! :)

    Ja Mohito lubię od lat. Chociaż większą fanką byłam kilka lat temu kiedy to stawiali na znacznie bardziej dziewczęce i kobiece kroje oraz wzory. Teraz wymyślają, idą w modern i futuryzm. Do tego trochę niechlujny casual w postaci dresów i za dużo basic'a. Nie wychodzi im do końca kopiowanie mody z wybiegów. Kiedyś nie wiedziałam na co patrzeć w tej sieciówce, bo tyle rzeczy mi się podobało i zazwyczaj nie wychodziłam z pustymi rękoma. Dzisiaj to pojedyncze sztuki wpadają mi w oko. Jednak nadal mam jakąś słabość do tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj tak zima to tragiczna pora, brr!
    bardzo fajne buty!
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie wyglądasz, bardzo fajny dobór ciuchów :P

    OdpowiedzUsuń
  34. ja też zimą niezwykle rzadko zakładam spódniczkę, a w sumie sama nie wiem czemu :P piękne buty !

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna stylizacja, nic dodać nic ująć :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mając takie nóżki rozgrzewasz zimą😉 pięknie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna stylizacja. ;) Ja czuję, że bym zmarzła.

    OdpowiedzUsuń
  38. Idealny blog naprawdę,będę wpadać tu częściej :D
    .
    .
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz, to zaobserwuj i daj znać u mnie w komentarzu.
    Zapraszam http://sandrawanowska.blogspot.com/ (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam chodzić w spódniczkach, niestety jestem okropnym zmarzluchem, 2 minuty na dworzu i zaczynam zamarzać, dlatego z odkrytymi nozkami chodze tylko jak jest na zewnatrz minimum +15*

    http://ladycharm1.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Też jestem strasznym zmarzluchem :)
    Jak ja bym chciała mieć takie nogi.. wtedy żadne mrozy by mnie nie powstrzymywały przed spódnicami :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie wyglądasz, piękne buty! Ja szczerze mówiąc chyba bym się jeszcze nie odważyła na całkiem odkryte nogi, ale Tobie gratulacje wytrwałości :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Oj aż chce się żyć jak tylko słoneczko wychodzi :)
    Buty, torebka kurtka piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Super wyglądasz :) Buty są piękne.
    Dzięki za odwiedziny u mnie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow! I'm in love with these boots perfectly in tune with your look
    I love your blog. Visit mine if you want

    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  45. brawo! pięknie wygladasz, kiecka super;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wyglądasz bardzo kobieco i ładnie :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  47. I bardzo dobrze, że odkrywasz, bo jak się ma co pokazać to po co się zakrywać :-) Świetna spódnica i torba! Super wyglądasz :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale przecie wszystkie szanujące się celebrytki burzą się jak mowa o cielistych rajstopach. Jak to tak damie przecie nie przystoi ubierać czegoś co powszechnie uważane jest za pasee.

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !