środa, 17 lutego 2016

Odrobina blasku mimo zimy.

Śledząc moje wpisy kosmetyczne w zakładce BEAUTY zwróciliście pewnie uwagę, że ostatnio sięgam po kosmetyki typowo rozświetlające. Skóra po nich wygląda niezwykle zdrowo i promiennie. Dlatego aby zimą mimo braku słońca moja skóra nie traciła blasku używam balsamów Bielenda CC. Do tej pory miałam ten w beżowej tubie, podczas zamówienia w strefaurody dzięki promocji skusiłam się również na ten w różowym opakowaniu. Balsam idealnie koryguje niedoskonałości skóry, retuszuje sińce, pajączki oraz rozświetla i nadaje blasku. Już jakiś czas temu całkowicie przekonałam się do rozświetlających produktów nie tylko do twarzy, ale również i do ciała. Rozświetlona skóra wygląda zdrowiej i młodziej. Balsam CC również nawilża i nawadnia nasze ciało nadając mu luksusowy wygląd.  Zarówno ten w beżowej jak i różowej tubie spisują się nienagannie, używam ich praktycznie przed każdym wyjściem na odkryte elementy ciała, głownie ręce czy nogi. 







47 komentarzy:

  1. Mam ten krem CC do twarzy i jeśli ten do ciała daje taki sam efekt to musi być świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę wypróbować, piękne nóżki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm muszę się za nim rozejrzeć :) na lato za to u mnie królują rajstopy w sprayu - efekt nóg z okładki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super efekt! Na lato w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja znam ten drugi balsam, w beżowej tubie i moim zdaniem to najlepszy tego typu kosmetyk ever. Zdecydowanie mój nr 1, choć używam go tylko wiosną i latem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello from Spain: great cream. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny efekt! :)

    miss-and-jess.blogspot.co

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za nogi ;) Muszę wypróbować te produkty

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam wersję DD z Bielendy i muszę przyznać, że jest moim hitem. Nogi wyglądają obłędnie, czekam na wiosnę i lato!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy jeszcze nie próbowałam tego typu kosmetyków do ciała, muszę je koniecznie przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę wypróbować !

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo fajne kosmetyk ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bloga poznałam dopiero chwilę temu, ale bardzo przypadł mi do gustu!
    Bardzo ładne zdjęcia i super design :)
    Zostaję w obserwacjach!
    Jeśli spodoba ci się u mnie również zapraszam :)
    MAYUM *click*

    OdpowiedzUsuń
  14. coś takiego przydałoby mi się na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  15. efekt świetny! musze się z nim bliżej zapoznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. hmmm kusi, może wyprobuje kiedy :D
    MagFaMro

    OdpowiedzUsuń
  17. Na większe wyjście używam DD z Bielendy. ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Bielenda coraz częściej mnie zaskakuje, mają naprawdę dobre produkty;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam jeszcze o tym produkcie.
    ______________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  20. super, chyba sama spróbuję :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Używam kremów z tej serii i jestem bardzo zadowolona - w sezonie wiosenno-letnim, to mój niezbędnik! :))
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. brzmi super! muszę się na niego skusić :D

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. 100% racji :) Również uwielbiam przed jakimś wyjściem (gdzie mam odsłonięte ciało) posmarować się tego typu balsamem - skóra wygląda o wiele korzystniej. Ps. D-Z-I-Ę-K-U-J-Ę :* Jestem na etapie zapuszczania włosów, chociaż ślub za 1,5 roku, to do tego czasu planuję je odżywiać i pielęgnować by wyglądały jeszcze lepiej ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam tę beżową wersję, była w jakimś bozie. Czeka na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie próbowałam, wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nogi prezentują się extra! :)
    Chętnie wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny kosmetyk, na pewno obejrzę go z bliska w drogerii :)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się efekt jaki można osiągnąć! Sama nie próbowałam więc musze to zmienić ;)
    buźka
    Kasia http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdjęcia bardzo zachęcają to testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znałam, opis brzmi bardzo interesująco, chyba się skuszę. A szybko się wchłania?

    OdpowiedzUsuń
  31. ale ładne nogi :) Bielendy kosmetyki bardzo lubię, ale tego balsamu nie znam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !