wtorek, 2 lutego 2016

O'right

Podczas wizyty w Ekologicznym Instytucie Urody Galerii Da Vinci, o którym pisałam tutaj. dzięki uprzejmości przesympatycznej Pani stylisty Beaty miałam możliwość przetestować w domowych warunkach organiczne produkty do włosów O'right. Od grudnia po dzień dzisiejszy testowałam szampon, odżywkę i dwa olejki do pielęgnacji włosów nawilżający i odżywczy. Od razu nasuwa mi się ogromny plus za wydajność, Wystarczy odrobina - dosłownie mała kropelka szamponu by móc spienić całe nawet tak długie włosy jak ja mam. Kosmetyki używane w całym zestawie sprawiają, że włosy stają się miękki, delikatne i jedwabiście gładkie. Po użyciu olejków poprawił się znacznie stan końcówek. Może nie miałam ich jakoś wyjątkowo rozdwojonych, jednak zawsze było widać to przesuszanie przez co końce stawały się mega niesforne. Odkąd jednak używam organicznych kosmetyków O'right widzę poprawę w jakości kondycji moich włosów. Teraz będę mogla zapuścić je jeszcze bardziej, bez konieczności okresowego podcinania końcówek. 






20 komentarzy:

  1. ooo coś idealnego dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: great products . Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. Organiczne produkty wprost uwielbiam- nie uczulają mnie jako jedne z bardzo nielicznych :)
    Cieszę się, że są coraz szerzej dostępne ;)
    Świetny post :)
    Pozdrawiam
    LaMarthisse

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post i świetnie zapowiadające się kosmetyki!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam organiczne/naturalne produkty. Nie znam tej marki, ale fryzjerskie produkty zawsze robią dobrą robotę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam o tych kosmetykach, ładne kwiatki

    http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Organiczne produkty są fantastyczne. Fajnie, że miałaś taką okazję
    Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią bym wypróbowała :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę przetestować, odżywki do włosów są nieodłącznym elementem codziennej pielęgnacji moich włosów, może te się sprawdzą i u mnie:)
    http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej marki, jak wypadają cenowo?

    OdpowiedzUsuń
  11. zaciekawiły mnie bardzo :)
    <a href="http://by-vanys.blogspot.com>by-vanys.blogspot.com</a>

    OdpowiedzUsuń
  12. myslę, że takie kosmetyki sprawidziłyby się rowniez na moich włosach

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjecia ! :*

    www.patryczko.blogspot.com Zapraszam na haul zakupowy ! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. super buteleczki :D chyba się skuszę wypróbować :)

    cvssai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ten szampon muszę wypróbować. właśnie szukam czegoś nowego dla swoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe produkty :) dodaje do obserwowanych! :) w wolnej chwili zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia i świetna recenzja ;) Na pewno skuszę się do przetestowania kosmetyków

    http://callmekinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !