środa, 2 marca 2016

Jędrna do lata.

Aby jeszcze bardziej zadbać o jędrność mojej skóry postanowiłam ponownie sięgnąć po balsamy firmy Eveline. Eveliny i ich świetne serum były ze mną odkąd rozpoczęłam swoją walkę o idealne ciało. Zawsze w okresie zimowym wolałam wybrać te z efektem rozgrzewającym, natomiast chłodzące wolałam zostawić zdecydowanie na lato. Również i wśród tych balsamów odchudzających znalazłam swoje rozświetlające zwolenniki zawierające drobinki złota. Oczywiście nie była bym sobą gdybym nie zamówiła czegoś na wyrost w  StrefaUrody, stąd też to Złote serum wyszczuplająco modelujące z efektem chłodzącym - przyda się latem :) Teraz za to używam Termoaktywne serum wyszczuplające, które po kąpieli otula mnie ciepłym dotykiem. Z serii Eveline Slim Extreme 4D miałam już chyba wszystkie dostępne balsamy, te w dzisiejszym wpisie to całkowite nowinki dla mnie, jednak niczym nie odbiegają od swoich świetnie działających poprzedników z serii 3D czy 4D. Serum świetnie ujędrnia, napina skórę i dodatkowo pokrywa ją delikatnie mieniącymi się drobinkami złota. 





20 komentarzy:

  1. Bardzo lubię tę firmę kosmetyczną.

    OdpowiedzUsuń
  2. zastanawiam się czy coś sobie z tej serii nie kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi nieźle, musze się zastanowić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest bardzo dobra firma kosmetyczna, mimo że nie próbowałam tych kosmetyków na pewno bedą świetne

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś jakieś serum antycellulitowe tej firmy, ale nie działało. Może dlatego, że nie ćwiczyłam i obżerałam się ciastkami:p
    A tak poważnie to dla mnie o wiele lepsze są kosmetyki z czarnej serii Ziai;)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię serię Eveline slim

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię kosmetyki z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm... chyba spróbuję chociaż nie wierze w żadne czary zwane kremy na cellulit :D


    www.milordka.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. ja szczerzę nie wierzę takie cuda :P ale jasne, spróbować zawsze można.

    OdpowiedzUsuń
  10. akurat na cellulit żadnych kremów nie używam, stawiam za to na peeling kawowy, basen, bieganie i jazdę na desce:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem tych balsamów. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię kosmetyki z tej firmy:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znoszę tych chłodzących! używam ich tylko przed treningiem latem, inaczej po prostu zamarzam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy :) sama używam tego termoaktywnego serum wyszczuplającego ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne kosmetyki! Zapraszam BUTNICZKA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. O, to zdecydowanie coś dla mnie, używam zwykłych balsamów, a powinnam zaopatrzyć się w coś w tym stylu, skoro polecasz tę serię, to już wiem czego spróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !