sobota, 26 marca 2016

Koszula w piórka

Odkąd mamy wiosnę staram się trochę rozjaśnić swoje sety, dlatego właśnie wybieram jasne jeansy w połączeniu z jakąś ciekawą koszulą. W tym przypadku wybrałam białą koszulę w piórka od The Twiggy Shop. Po długiej zimie mam już dosyć grubych swetrów i chciała bym w końcu ubierać się trochę lżej. Wczoraj wysprzątałam na błysk całe mieszkanie i wzięłam się również ze porządki w garderobie. Szpilki i sandały zastąpiły miejsce kozaków, natomiast swetry zniknęły z wieszaków ukazując tym koszule i bluzki typu mgiełki. Mam nadzieję, że teraz już przyjdą ciepłe dni, po zainwestowaniu w profesjonalny rower nie mogę się doczekać naszej pierwszej wyprawy, na przekór jednak mojej zachciance u nas cały czas pada i nie zapowiada się na poprawę. Kilka dni temu wymieniliśmy również nasze małe autko na bardziej rodzinne kombi. Wybraliśmy już salę na weselę i kapelę, która będzie zabawiać naszych gości do białego rana :)
fashion, moda, piórka, thetwiggyshop, zara, pantofelek24, słupek, reserved, jeans, pullandbear, mohito, hybrydy, lorus, zegarek, wiosna,


fashion, moda, piórka, thetwiggyshop, zara, pantofelek24, słupek, reserved, jeans, pullandbear, mohito, hybrydy, lorus, zegarek, wiosna,

fashion, moda, piórka, thetwiggyshop, zara, pantofelek24, słupek, reserved, jeans, pullandbear, mohito, hybrydy, lorus, zegarek, wiosna,

fashion, moda, piórka, thetwiggyshop, zara, pantofelek24, słupek, reserved, jeans, pullandbear, mohito, hybrydy, lorus, zegarek, wiosna,

fashion, moda, piórka, thetwiggyshop, zara, pantofelek24, słupek, reserved, jeans, pullandbear, mohito, hybrydy, lorus, zegarek, wiosna,

fashion, moda, piórka, thetwiggyshop, zara, pantofelek24, słupek, reserved, jeans, pullandbear, mohito, hybrydy, lorus, zegarek, wiosna,

fashion, moda, piórka, thetwiggyshop, zara, pantofelek24, słupek, reserved, jeans, pullandbear, mohito, hybrydy, lorus, zegarek, wiosna,

fashion, moda, piórka, thetwiggyshop, zara, pantofelek24, słupek, reserved, jeans, pullandbear, mohito, hybrydy, lorus, zegarek, wiosna,
| koszula - the twiggy shop, kurtka - zara, buty - pantofelek24, jeansy - pull&bear, zegarek - lorus, torebka - reserved |
Instagram

51 komentarzy:

  1. uwielbiam koszule i zimą również mnie meczy, powodzenia w przygotowywaniu do ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne spodnie, połączenie idealne. Stylizacja nadaje uroku wiosennego ;)

    Proszę o poklikanie w najnowszym poście, jeśli zostawisz komentarz z cenami to twój blog pojawi się w następnym poście. ♥
    http://sisters-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje buty bardzo mi się spodobały :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. to prawda, koszula jest śliczna :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta koszula! A Twoja figura... zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie printy na koszulach. Uwielbiam koszule. Uwielbiam Ciebie i Twoje stylizacje :)
    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, a koszula jak najbardziej w moim stylu.:)

    Wesołych Świąt.!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie wyglądasz, butki są rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana figura- perfekcja. Zresztą zawsze Ci to mówię, musi to się robić dla Ciebie nudne hihi. A koszula przepiękna <3.
    Wesołych Świąt :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie wygladasz ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna koszula :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna koszula, figura włosy idealne *.* wesołych świąt
    karolajn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz, spodnie super i koszula strasznie mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega sexi :) koszule są najlepsze. Ja tam jeszcze sandałów nie wyciągam, ale botki już tak :) I do kombi mam słabość, lubię duże gabaryty od 15 lat ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przyjemny zestaw. :)
    Cudowna koszula! Kurtka, dżinsy oraz torebka również piękne!

    OdpowiedzUsuń
  17. śweietna jest ta koszula, mam marzenie aby jeansy wygladały na mnie tak jak na Tobie;))) Twoja pupa;)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz pięknie, co za figura :) Mega buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna stylizacja, ta rockowa kurtka dodaje całości pazura ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie nietuzinkowe wzory na koszulach... Cudownie wyglądasz! ❤

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz ��
    fstylu.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna stylizacja ; ) buty mi się bardzo podobają..

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna stylizacja. Jeansy cudowne! U mnie nowy post. Moja dekoracyjna propozycja na wielkanocny stół!
    life-that-inspired.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. zegarek i torebka - przepiękne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Zabiłam bym aby mieć tak świetną figurę :D.

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Figura świetna, koszula bardzo mi się podoba, i bardzo ładne brwi. Fajne wiosenne zdjęcia. Pozdrawiam Babooshka Marzena

    OdpowiedzUsuń
  27. piękna koszula, własnie szukam jakiejś w takim stylu!
    zakochałam się też w szpilkach!
    Bardzo podoba mi się połączenie. :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny zegarek i świetny kolor butów:)

    daydreamjuice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. cudownie, że tak się u Was układa :).
    Mój rower jeszcze czeka na renowacje (wymiana opon i dętek po zeszłorocznych kilometrach) i zamieniam autko na ekologiczny pojazd, jak co roku :).

    OdpowiedzUsuń
  30. masz niesamowicie zgrabne nogi, co ćwiczysz na łydki?

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniała wiosenna stylizacja. Niestety ja u siebie nie mogę sobie na coś takiego pozwolić, gdy wciąż jest zimno. Ubrałam wczoraj spódniczkę i cienkie rajstopki i troszkę zmarzłam :/ Słabo wiedze tę wiosnę. Eh.
    Pomimo to porządki wiosenne na pierwszym miejscu! Koszulka z piórkami naprawdę stylowa i chyba czas pomyśleć o zaopatrzeniu się w nią ;)

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudny post :) taki zestaw na codzień, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna stylizacja ♡♡
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Cholera, Daria! Wchodzę na Twój blog z długimi przerwami, a Ty co chwilę szczuplejsza! Piękna figura! <3

    Dziękuję za komentarz!
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Nogi marzenie! ;) A koszula - śliczna! Te piórka nadają jej delikatności ;)

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana ukradłabym Ci te nogi gdybym mogła!!! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  37. Co za nogi!!! Świetne buty, gruby słupek, a jak fajnie wygląda. A ja zawsze męczę te nogi w szpilkach nie potrzebnie. Super stylizacja. Pozdrawiam z www.eskaiemka.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Rewelacyjnie wyglądasz, mega zgrabnie i efektownie. Cudna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  39. MEGA stylizacja i piękna TYYY! A torebką nadal się zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajna stylizacja, jednak może jaśniejsza kurtka by się przydała ? ;)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna ta koszula w piórka! W połączeniu z dżinsami wygląda super!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajny wiosenny look. Koszula jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !