środa, 9 marca 2016

Muse Cosmetics

Niektóre kosmetyki przyciągają nie tylko swoim efektem, czy dobrą opinią ale i również eleganckim i luksusowym opakowaniem. Nie wiem jak wy, ale ja jestem wzrokowcem i po takie kosmetyki sięgam znacznie częściej. Dzisiaj przychodzę do wam właśnie z takimi elegancko zapakowanymi kosmetyki, a mowa o Muse Cosmetics "Idea Marki oparta została na najwyższej jakości specjalnie dobranych składników, znanych ze swoich właściwości pielęgnacyjnych, potwierdzonych przez setki zadowolonych kobiet. Obecnie produkty Marki Muse Cosmetics są dostępne dla wszystkich kobiet, które chcą wydobyć z siebie piękno, podkreślając tym samym swoją naturalność." Młoda rozwijająca się marka w swoim asortymencie posiada trzy eleganckie produkty *Odżywkę do rzęs Calliope Eyelash and Brow Conditioner *Tusz do rzęs Erato Volumizing Mascara oraz *Odżywkę do włosów Clio Multitasking Hair Conditioner. Z tych trzech produktów najbardziej zaskoczył mnie tusz do rzęs, nie używałam jeszcze nigdy maskary, która tak idealnie rozdzielała wszystkie rzęski. Świetnym zaskoczeniem dla mnie jest możliwość indywidualnego dobory szczoteczki - w opakowaniu mamy trzy ( dwie silikonowe i jedna z włosiem ) Maskara jednak nie tylko pogrubia czy wydłużą ale i regeneruje nasze rzęsy i przyśpiesza ich porost. Jeżeli chodzi o odżywkę do rzęs to mam do nich sceptyczne nastawienie, ciężko u mnie o jakikolwiek efekt, ponieważ nie pamiętam o ich systematycznym użytkowaniu. Pełna kuracja powinna trwać 2-3 miesięcy podczas których raz dziennie nakładamy odżywkę wzdłuż linii rzęs lub na całe brwi. Może się przemogę i przypilnuję przez te dwa miesiące, warto o siebie zadbać tym bardziej, że idzie wiosna :) Wielozadaniowa odżywka do włosów. Zapewnia widoczną poprawę gęstości i objętości fryzury. Dzięki bogatemu składowi wzmacnia włosy i poprawia kondycję skóry głowy. Odżywkę w formie pianki nakładamy opuszkami palców na skórę głowy raz dziennie dodatkowo wykonując masaż minimum przez minutkę. Odżywka w mgnieniu oka wzmocniła moje włosy i spowodowała, że są niezwykle gęste. Przydała by mi się aż wizyta u fryzjera, ale może to bliżej wiosny. Kosmetyki Muse Cosmetics zaskoczyły mnie nie tylko swoim składem jak i działaniem ale również elegancki i przyciągającym wzrok wizerunkiem. 








29 komentarzy:

  1. Ale przepięknie zapakowane. Klasa sama w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zadroszczę <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama z wielką przyjemnością wypróbowałabym te produkty:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozazdrościć produktów. Kosmetyki wyglądają na bardzo drogie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiła mnie ta odżywka do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie Piekne opakowania! Nie slyszalam o tej marce Jeszcze, gdzie Na nia trafilas w drogerii czy online?

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście pudełko produktu przyciąga uwagę! :)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie piekne opakowania ! <3
    cudo !

    www.patryczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam marki, wyglądają super

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyki te zamknięte są w przecudownych opakowaniach <3. Bardzo lubię dobrą estetykę. Nie słyszałam jeszcze nigdy o tej marce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tej marce, ale opakowania faktycznie robią wrażenie. Bardzo fajnie prezentuje się tusz. Jeśli chodzi o odżywki do rzęs, to nie jestem do nich przekonana. Czytałam wiele opinii, szczególnie na temat tych najpopularniejszych. Są świetne przez jakiś czas, a po ich zaprzestaniu można pożegnać się z idealnymi rzęsami. A kto by chciał "jechać" non stop na odżywce bez przerwy? ;) Moje zdanie nie jest rzetelne, bo nie wypróbowałam żadnej osobiście, jedynie wiem to od znajomych, przyjaciółek czy po prostu blogów lub forów. Jednak nie podejmę się w tym wypadku próby.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej marki, ale wygląda bardzo ekskluzywnie. Poczekam na opinię, po stosowaniu, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam marki ale opakowanie piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Też jestem wzrokowcem;) Pięknie to wszystko wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  15. prezentują się naprawdę rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tez jestem wzrokowcem, uwielbiam kosmetyki perfumy w ładnych, oryginalnych opakowaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tu z pewnoscią sztaa graficzna jest na wielki plus ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie opakowania bardzo stylowe, od razu przyciągają wzrok! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wypróbowałabym z ciekawości te produkty. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  20. nie znam tej firmy szczerze mówiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam marki, ale wyglądają obłędnie! Prosto i elegancko. A u mnie nie samo działanie kosmetyku jest ważne, a również opakowanie. ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. awesome post :)
    Have a nice weekend! Kisses :

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie są zapakowane i wyglądają niecodziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawa opcja z tym wyborem szczoteczki- spodobała mi się :)
    Jeżeli chodzi o odżywki do rzęs to warto pamiętać i używać codziennie, ja mam aktualnie Lash Volution i rzęsy znacznie urosły mi

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj tak, bardzo ważne jest to jak oczy odbierają dany produkt. Brzmi to banalnie, ale jest to niezmiernie istotne. Ameryki nie odkryłam, to jeden z powodów dlaczego producentom tak bardzo zależy na wyglądzie! :D Świetny post, sama również chciałabym sprawdzić jak sprawują się te produkty do rzęs :) Serdecznie pozdrawiam ;)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !