środa, 30 marca 2016

Pink Power!

Już jakiś czas temu zakolegowałam się i polubiłam koralowo brzoskwiniowe pomadki na moich ustach. I chociaż moja kolekcja pomadek nie ogranicza się tylko do tych kolorów, to ja przeważnie właśnie po nie sięgam najczęściej. Aby jednak nie popaść w monotonię wiosną i latem na moich ustach królować będzie intensywny róż. Mam 3 pomadki o tym soczystym odcieniu fuksji, dwie kremowe od kobo i loreal oraz matową z bourjois. Moda i moje wielkie bum na matowe pomadki szybko minęło, dlatego teraz matową pomadkę przykrywam błyszczykiem aby na ustach pojawiła się odrobina blasku. Z kobo mam pomadkę nr 108 z serii fashion colour. Pomadka o mega trwałości i intensywnym kolorze. Kolor bardziej wpada w fuksję niż w róż jak w przypadku pomadki loreal nr 144. Ta jest utrzymana w cieplejszej kolorystyce. Z bourjois wolę pomadki z serii aqua laque. Matowych rogue edition velvet używam sporadycznie i tak jak wspomniałam wyżej nakładam na nie błyszczyk. Odcień odecny na zdjęciu to ole flamingo nr 05
bourjois, loreal, color, rich, ole flamingo, fashion colour, kobo, pink, fuksja, usta, pomadka, błyszczyk, beauty, body,


bourjois, loreal, color, rich, ole flamingo, fashion colour, kobo, pink, fuksja, usta, pomadka, błyszczyk, beauty, body,

bourjois, loreal, color, rich, ole flamingo, fashion colour, kobo, pink, fuksja, usta, pomadka, błyszczyk, beauty, body,

bourjois, loreal, color, rich, ole flamingo, fashion colour, kobo, pink, fuksja, usta, pomadka, błyszczyk, beauty, body,

bourjois, loreal, color, rich, ole flamingo, fashion colour, kobo, pink, fuksja, usta, pomadka, błyszczyk, beauty, body,

bourjois, loreal, color, rich, ole flamingo, fashion colour, kobo, pink, fuksja, usta, pomadka, błyszczyk, beauty, body,
| body - metrosklep |

51 komentarzy:

  1. Cudowne kolory <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie są cudne, wyglądasz pięknie, biała bluzka jeansy i czerwone usta. Idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szminka z kobo ma rewelacyjny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I świetnie na tej przyjaźni wychodzisz bo bardzo Ci takie kolorki pasują;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pomadka ma śliczny kolor.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny odcień! pasuje Ci jak najbardziej ;_)

    OdpowiedzUsuń
  7. już dawno marzy mi się ole flamingo. chyba wreszcie się zdecyduję na przyszłych promocjach w Rossmannie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna :) chociaż ja akurat mam fazę na maty:D i błyszczyki poszły w odstawkę :P

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kolorek, uwielbiam właśnie takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. rzadko stosuję czerwone szminki i błyszczyki, ale bardzo, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie Ci w takim odcieniu :) Ta druga pomadka bardzo ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie szminki,ostatnio polubiłam matowe błyszczyki Revlon. Cudownie ożywiają Ciebie i stylizację!

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki kolor pomadki to jak najbardziej Twój kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam nasycone odcienie, ostatnio uzależniłam się od Golden Rose matowej pomadki w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz wspaniale! A szminkę KOBO mam chyba nawet w tym samym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne szminki i ich kolory. Śliczna jesteś

    OdpowiedzUsuń
  17. cudne kolory <3
    anothermyowninspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne zdjęcia :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    veronicalucy.blogspot.com/2016/03/banggood-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Przecudownie wyglądasz! Zakochałam.się w tych kolorach! Śliczny blog! Pozdrawiam!


    http://nonstopyou.blogspot.com/2016/03/sesja-2-youngstarsontour2016.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny kolor szminki. ;) Wpadła mi w oko też Twoja bluzka - jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz!
    Kolory pomadek bardzo mi się podobają. Tę czerwień Rouge Velvet też mam i uwielbiam <3.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne zdjęcia :) właśnie jestem na zakupie pomadek, a te mają piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne kolory a do tego spersonalizowane, cudnie :) a u mnie ulubieniec kosmetyczny marca zajrzyj pzdr
    adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne kolorki i zwyczajną stylizację potrafią bardzo urozmaicić super :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękna stylizacja a jakie ładne, żywe kolory! :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne kolory! Bardzo do Ciebie pasują, ja również niedawno 'zakolegowałam' się z bardziej wyrazistymi kolorami :D
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. piękny kolor ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne te szminki i cudowna bluzka! Cudne są te łańcuszki ;)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, piękne i sexy to jest to body:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale świetne pomadki! Piękne mają kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowne kolory:)
    pięknie Ci w tym różu

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne kolory, u mnie mat nadal króluje! :);p robertakaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne kolory :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny kolor, który masz na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  35. piękny kolor na ustach! :)
    Jaki masz aparat? Świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak jest z trwałością pomadek z Kobo? Jeszcze nie miałam okazji wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam szminki w tak żywych kolorach. :) Właśnie miałam ten sam odcień z Kobo i byłam z niego bardzo zadowolona. Kiedy nudzi mi się mat, również nakładam błyszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja również bardzo lubię różnorodne pomadki, ale właśnie intensywny róż to to, co ostatnio najczęściej mi towarzyszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Też lubię takie mocne kolory na ustach :-) Świetne to sznurowane body :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !