środa, 16 marca 2016

Półroczny InstaMix

Ostatni post z serii instamix pojawił się tu dokładnie pół roku, a znajdziecie go klikając tutaj. Od tego czasu bardziej prywatną strefę swojego życia ukazuję głownie na instagramie.  Przez ostatnie pól roku wydarzyło się u mnie dużo niesamowitych i znaczących dla mnie sytuacji. Kilka z głównych to oczywiście ukończenie remontu naszego mieszkania i oczywiście wiążąca się z tym wyprowadzka od rodziców. Kolejne to oczywiście zaręczyny, którymi byłam niesamowicie zaskoczona. To zdarzenie wiązało za sobą ustalenie daty ślubu i rozpoczynanie przygotowań do tego ważnego wydarzenia. Do tej pory udało na mnie ustalić i zabukować datę ślubu, wybraliśmy i opłaciliśmy salę oraz kapelę. Jakiś czas temu sprzedaliśmy nasz kolejny samochód, chwilowo zostaliśmy bez ale nie na długo :) Kilka dni wstecz kupiliśmy nasze pierwsze WSPÓLNE auto. Na instagramie możecie zaobserwować również moje poczynania z treningami i to, że główną uwagę skupiam teraz na nogi i pośladki. W pracy natomiast spotkał mnie mały awans, co jeszcze bardziej motywuje mnie do działania.  
Instagram


























37 komentarzy:

  1. Hello from Spain: I really like your pics. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny mix, przyjemnie się oglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super mix
    uwielbiam takie wpisy ,)
    Pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie ogladac takie miksy.

    OdpowiedzUsuń
  5. czerwone spodnie na jednym zdjęciu <3 Gratuluję zaręczyn, cudowna chwila, na którą chyba wszystkie czekamy :)

    cvssai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie zdjęcia są świetne, ostatnio stałaś się moją inspiracją, przeglądam twojego instagrama co dziennie i szukam inspiracji dla siebie ; ) jesteś mega fajną osóbką, pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny mix!
    Piękne stylizacje, figura, świetnie urządzone mieszkanie, a pierścionek zaręczynowy jest idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne zdjęcia :) Macie naprawdę piękne i przytulne mieszkanie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. jak widzę dużo i szybko się dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny mix :)
    Pozdrawiam!

    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny mix zdjęć!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. działo się u Ciebie widzę, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny mix zdjęć :) Miło się oglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny MIX, bardzo inspirujący, dlaczego ja tak właściwie nie jestem w Twoich obserwatorach na Instagramie? Już nadrobiłam i jestem ♥

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo sie ciesze Twoim szczesciem i tym, ze wszystko idzie po Waszej mysli Zycze jak najwiecej sukcesow i jak najmniej zakretow w zyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej, faktycznie dużo rzeczy wydarzyło się w Twoim życiu w ostatnim czasie :) Widać, że życie sprawia Ci ogromną frajdę! :* Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku masz przepiękne ciało, podziwiam bo na pewno długo na to pracowałaś :) Jesteś dla mnie inspiracją, obserwuję na insta z największą przyjemnością! ♥ Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli można spytać to gdzie pracujesz? zawsze mnie to ciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię takie wpisy :) A Ty jak zwykle PIĘKNA! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczny mix, oby następne pół roku było jeszcze bardziej udane :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tatuaż masz boski!!!
    Jestem zachwycona Twoim blogiem:)
    Dobra robota!!!:*:*:*
    Obserwuję dopiero teraz, ponieważ po roku swojej działalności udało mi się w końcu opanować okienko Obserwuj:) Taka bystra jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  23. zakochałam się w Twoich zdjęciach <3

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam!
    Obserwacja za obserwacje <3

    http://a-staszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Czerwona bielizna z H&M i u mnie zawitała, jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz boskiego bloga! <3
    Cudne zdjęcia inspirujące i motywujące! <333
    Uwielbiam takie posty ! <3333333333
    Powodzenia w następnym "pół roku" , aby przynosło takie same efekty! <3333333
    Zapraszam do mnie, jeśli masz czas, to proszę każdego z Was, kto to czyta, o zadanie mi kilka pytanek pod ostatnim postem. :)
    NA PEWNO się odwdzięczę! ♥♥♥
    Z góry dziękuję. ;**
    Pozdrawiam i zapraszam --> Mój blog-klik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. figurę kochana to Ty masz cudowną!:)))) gratuluję zaręczyn!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  27. Widać, że intensywnie żyjesz, fajnie:) i gratuluję zaręczyn!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny mix Insta! Piękne wspomnienia tak niesamowitego czasu zmian na lepsze. Ja też wzięłam się za siebie, schudłam 5 kg, zmieniałam dietę, czuję że żyje. Na blogu jest więcej odwiedzin, co bardzo mnie cieszy. Zmieniłam pracę. Zaczął się udany rok. Oby tak dalej <3 pzdr

    OdpowiedzUsuń
  29. super fotki <3
    http://mojblogalexandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję zaręczyn! Życzę energii do daleszego działania! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. no kochana jakie ciałko :) ja teraz też się za siebie wzięłam, ale do takiego wyglądu to mi daleko:) gratki zaręczyn!

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy nie zrozumie tego pol golego wyginania sie do zdjec.......

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !