sobota, 5 marca 2016

Rzeźbimy sylwetkę.

Ostatnio podczas treningów co raz większą uwagę poświęcam wykonując ćwiczenia głównie na nogi i pośladki. Uwielbiam trening na nogi jak i na pośladki od Mel B. Fajne jej 10 minutówki znajdziecie klikając tutaj. I nawet gdy danego dnia postawię na trening Ewy Chodkowskie ( uwielbiam jej speed effect i ekstra figura ) to wciskam dodatkowo trening na nogi, bądź pośladki. Może moja figura nie jest idealna, ale dla mnie to ogromny sukces, że tak wyglądam. Mijają już prawie 4 lata moich systematycznych ćwiczeń. Waga ostatnio wzrosła od ćwiczeń siłowych na 49 kg, co mnie cieszy ( bycie patykiem dla mnie nie było fajne, przy 47 kg brakowało mi kształtów ) Obecnie ćwiczę z hantlami 1,5 kg. Dla mnie już to obciążenie zdecydowanie wystarczy. Myślę jedynie nad zakupem kettlebell 8kg do ćwiczeń typowo na nogi i pośladki. Uwielbiam treningi i to przy nich tak na prawdę się relaksuje. Przychodzi "moja" godzina i po prostu idę ćwiczyć, bez marudzenia i grymasu na twarzy. Zdrowy tryb życia stał się ostatnio bardzo modny, co raz więcej osób wokół nas odwiedza siłownie, biegają bądź jeżdżą na rowerku. Przy pracy siedzącej, aż miło jest tak wstać i rozruszać swoje ciało chociaż przez te 40/50 minut dziennie - bo tyle właśnie trwają moje treningi. Treningi z naciskiem na nogi i pośladki wykonuje dopiero od miesiąca. Jestem ciekawa jak to będzie wyglądało latem ♥ Poczynania z treningami możecie obserwować na moim instagramie, a może dodatkowo i was zmotywuje :) 









60 komentarzy:

  1. i ja się teraz od nowa wzięłam ostro za ćwiczenia :-) lato coraz bliżej! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam najprzyjemniejsze treningi gdy grymasze - nie ma ćwiczenia a żeby się ruszyć i pojechać na siłownię ;d też lubię mel b - ABS i nogi ♥ muszę spróbować super figura od Ewki ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. treningi z Mel B też uwielbiam - ma takie pozytywne nastawienie ;p ja już kolejny rok ćwiczę i jestem z tego powodu mega szczęśliwa.Czekam tylko na wiosnę,żeby biegać, bo niestety teraz pogoda jest zdradliwa łatwo o chorobę. A figura Twoja zachwyca!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękną sylwetkę! Oby tak dalej. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uwielbiam Mel B szczególnie pośladki. Robię ten trening kilka razy w tygodniu dodając albo trening nóg albo brzucha + plus rowerek :) Staram się ćwiczyć stystematycznie ale nie zawsze się da. ;)
    P.S. masz super figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super figura ! A ile kalorii spożywasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze to nie liczę :) ale pewnie około 1800 :)

      Usuń
  7. też chce mieć takie ciało :(
    http://mojblogalexandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała i mocna figura! :)

    http://aleexss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne wnętrze :) to twoje mieszkanko ? figurę masz do pozazdroszczenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze mieszkanko, które wspólnie urządzaliśmy cały zeszły rok :)

      Usuń
  10. Ja też staram się ćwiczyć codziennie i również ostatnio główną partią jaką ćwiczę są uda, nogi i pośladki. Tak jak Ty uwielbiam ćwiczenia Mel B, do tego robię wyzwanie 30 dni przysiadów z aplikacji na smartfony a ostatnio kupiłam w biedronce dwa expandery, niezły wycisk na uda można sobie urządzić z tym mniejszym, aż mam dziś mega zakwasy :D Pamiętam Cię jak wyglądałaś z samego początku i wielki szacun dla Ciebie za takie postępy i wytrwałość bo wyglądasz wspaniale. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjecia i super figura! Muszę sie też zabrać za siebie :)
    PS. Lustro umyj :DDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz bardzo ładna sylwetkę, Super wyglądasz!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem Emotikon smile
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie jesteś moją inspiracją <3 Zaczęłam ćwiczyć, bo właśnie ta moja chudość zaczyna mnie dobijać :D Zdecydowanie chcę wyglądać tak cudownie jak Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetną masz figurę, trzymam kciuki, oby tak dalej!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz :) ja od takich ćwiczeń wolę basen, zamierzam na niego wrócić bo ostatnio chorowałam i nie chodziłam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyglądasz , bardzo fajna figura ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Odkąd się dowiedziałam, że idziesz w tym kierunku gorąco kibicuję. Ja również lubię być FIT i jak nie mam czasu na ćwiczenia to aż mnie to denerwuje, że i tak wieczorem cokolwiek zrobię... Powodzenia dalej!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna, zadbana figura :) super, latem nie będziesz miała problemu z pokazywaniem się w stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, cudownie wyglądasz!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  21. ja ostatnio, a w sumie głównie ćwiczę nogi i brzuch plus chodzę na pole dance, biegam od czasu do czasu i jezdze konno :P
    MagFaMro

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna figurka, widać efekty!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. też własnie ostatnio wzięłam sie za ćwiczenia, ale brzucha przede wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Osiągnęłaś wspaniałe efekty, masz rewelacyjną figurę. Przyznam, że chciałabym tak wyglądać, ale ćwiczę zdecydowanie mniej i nie zwracam czasem uwagi na ilość pochłanianych kalorii. Zastanawiam się tylko czy po ciąży i w moim wieku w ogóle jest możliwe osiągnięcie takich rezultatów jak u Ciebie. Podziwiam szczerze, za wytrwałość i dobry przykład płynący ze stylu życia. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz świetnie <3. Komentuję tutaj u Ciebie co jakiś czas od bardzo, bardzo dawna. Może mnie kojarzysz, może nie. Ale jak widzę tą Twoją przemianę- jestem pod wrażeniem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja trenuje już 3-4 miesiące z Mel B.

    OdpowiedzUsuń
  27. Na pewno odwiedzę Twój instagram!!

    misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna figura! :)
    Chodzę na fitness kilka razy w tyg. i bardzo lubię ćw. na nogi, pośladki, brzuch oraz ręce. Polecam każdemu! :) Nie tylko ze względu na chęć spalenia kilogramów, ale lepsze samopoczucie i zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja od października schudłam kilka kilogramów co bardzo mnie cieszy zwłaszcza kiedy pomyślę ile potu muszę wylać na siłowni.
    Zapraszam do na bloga i polubienia mojej strony na facebooku:
    https://www.facebook.com/bucketfullofflowers
    http://bucketfullofflowers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądasz, masz samozaparcie do tych ćwiczeń:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super wyglądasz - piękna kobieca figura :-) Ja obecnie ćwiczę z hantlami 9 kg - tyle waży mój dzidziuś :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz super figurę :) Sama muszę wziąć się za jakieś ćwiczenia bo lato coraz bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję i zazdroszczę takiej sylwetki!

    OdpowiedzUsuń
  34. Super, widać, że Twoje ciało jest jędrne, skóra ładnie napięta, u mnie brakuje tego najbardziej, od niedawna znów zabrałam się za regularne ćwiczenia i mam nadzieję, że wszystko pójdzie ok! :) Też uwielbiam treningi Mel, podpasowały mi, bo są króciutkie i można je sb fajnie miksować. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ile razy w tygodniu ćwiczysz? Mam ogromną prośbę, mogłabyś podać swoje wymiary, bo wydają się idealne. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Idealna figura :)
    Oby tak dalej ^^

    OdpowiedzUsuń
  37. pięknie wyglądasz zazdroszczę figury! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja ostatnio tylko nogi i pupa. Poza tym siłka obowiązkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  39. nice post, kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  40. Looking good!! Great tattoo!!

    My blog: Street Style City

    Also have a look at my photography page: Photography

    OdpowiedzUsuń
  41. Przecudownie wyglądasz, piękna figura, ale wciąż patyczek :)Czas chyba na to, żebym ja się zabrała za siebie.

    http://melassie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Jesteś bardzo fajnie zbudowana :) duża motywacja, ja od 3 miesięcy chodzę na siłownię bo zawsze miałam problem z ostatkami tłuszczyku na dolnej części brzucha i trochę w udach... jednak spadła mi motywacja i po 2 miesiącach ważę więcej jak zaczynając, a wiosna tuż za rogiem ;c wstyd! teraz mam więcej do zrzucenia i rzeźbienia jak miałam na poczatku :D

    OdpowiedzUsuń
  43. MASZ PIĘKNE CIAŁKO!! BRZUSIA ZAZDRASZCZAM BARDZO :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wyglądasz naprawdę świetnie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jest super, a będzie jeszcze lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękna figura! Ja o takiej wadze to mogę tylko pomarzyć...no ale zamiast marudzić wzięłam się ponownie do roboty i wróciłam z mężem do biegania, bo razem jest jakoś łatwiej :-) Jak skończę redukcję i osiągnę to co chciałam to wtedy zabiorę się za lekką rzeźbę:-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !