środa, 23 marca 2016

Włosy z Paul Mitchell.

Dzisiaj kilka słów na temat moich włosów i mojego całkowitego odkrycia do ich pielęgnacji. Nie jestem jakoś szczególnie wymagająca jeżeli chodzi o włosy, oczekuję głownie by bez konieczności układania móc je rozpuścić całkowicie naturalnie i wyjść z domu. Gdy kondycja włosów nie jest idealna wtedy ciężko o jakiekolwiek rozpuszczanie włosów bez prostowania czy układania. Zawsze denerwowały mnie puszące końcówki, dlatego dyscyplinowałam je prostownicą, co jednak pogłębiało problem tworząc błędne koło: prostuję bo są zniszczone, a są zniszczone bo prostuję. Teraz od jakiegoś roku nie używam absolutni prostownicy, a włosy odzyskały swoją kondycję dzięki czemu wystarczy samo wysuszenie i jestem gotowa do wyjścia. Jeżeli jednak chodzi o moje odkrycie do ich pielęgnacji, to trafiłam na kosmetyki Paul Mitchell - w moje ręce trafiły produkty z serii Original i Moisture. Uwielbiam gdy moje włosy są lekkie, lśniące i gładkie. Taki efekty całkowitego oczyszczenia otrzemuje po użyciu szamponu i odżywki z serii Original. Zawsze od szamponu oczekiwałam działania oczyszczającego a nie pielęgnacyjnego. Do pielęgnacji natomiast służy mi nawilżająca mgiełka bez spłukiwania, która mimo braku spłukiwania nie obciąża moich włosów. Odkąd nie męczę moich włosów mechanicznymi zabiegami, farbując je raz na 3/4 miesiące tylko dla efektu pogłębienia koloru moje włosy są zadbane i nie sprawiają mi większego kłopotu. W pół godziny myje, suszę i praktycznie jestem gotowa do wyjścia :) 







39 komentarzy:

  1. Nie słyszałam jeszcze o tych kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zauważyłam, że u mnie najlepszą opcją włosową jest... minimalizm - czyli im mniej tym lepiej. Jedynie szampon (dla dzieci) i jakiś olej kokosowy na końcówki, czasami odżywka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również o nich jeszcze nie slyszałam! Ale widocznie są to perełki:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tej marce, ale bardzo mnie zaciekawiłaś. Ja od zawsze mam bardzo duże problemy z moimi włosami :(.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach , ja niestety mam problem bo codziennie do szkoły prostuje , a jak ich nie wyprostuję to one mi się puszą i wywijają. Nie wiem co mam na to poradzić , włosy już zaczęły wypadać :(
    zaobserwowałam :)
    karolajn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcześniej nie słyszałam, ale widzę że sprawdza się dobrze:) Same kosmetyki elegancko się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kosmetyki! :) Ja chyba też zerwę z prostownicą, bo kondycja moich włosów nie jest zbyt dobra.
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam tę mgiełkę do włosów i jest świetna ! :)

    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam jeszcze okazji testować tych kosmetyków.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach, ale na pewno je wypróbuję :)
    Pozdrawiam

    http://wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze o tych produktach nie słyszałam ale zaciekawiły mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powinnaś się bardziej nimi pochwalić! ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne opakowanie kosmetyków. Nie słyszałam o tej marce jeszcze gdzie można je dostać? pzdr

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej marki, ale po Twojej recenzji zamierzam kupić ;)

    polevskyfashion.blogspot.com - komentujcie, obserwujcie, rozkręcamy się!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne zdjęcia robisz! :) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o tej firmie, ale zdjęcia bardzo zachęcają, więc możliwe, że je przetestuje. :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam ,ale fajnie opisałaś,więc może się skusze hehe ;)
    Zapraszam do mnie: http://claudiev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej, nie słyszałam jeszcze o tych kosmetykach ale na pewno wypróbuje, Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwszy raz słysze o tych produktach :)

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz na oczy widzę te kosmetyki, muszę się im przyjrzeć bliżej <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Prostownica to zło sama zataczam błędne koło z nią. Nie słyszałam o tych kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie słyszałam o tej firmie :) Zestaw prezentuje się świetnie :)Nawilżająca mgiełka do włosów musi być super :) Lubie takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też od pewnego czasu zaczęłam dbać o włosy ;))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Przyznam, że do tej pory nie słyszałam o tych kosmetykach. Ale wydają się być całkiem niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie spotkałam się z ta marką. Trzeba mieć to na uwadze

    OdpowiedzUsuń
  26. Również nie słyszałyśmy o tych kosmetykach ;)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie słyszałam o tych kosmetykach, ale bardzo lubie testować nowości do włosów dlatego chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  28. To dla mnie nowość, również o nich nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwsze co przykuło moją uwagę na zdjęciach to tatuaż!
    Moja przyjaciółka planuję sobie właśnie zrobić podobny.
    Ślicznie z nim wyglądasz!
    Pozdrawiam :*

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam podobnie jak Ty, lubię kiedy po umyciu i wysuszeniu moje włosy nie wymagają układania. Też nie jestem wymagająca, jednak dbam o to, żeby nigdy nie dopuścić do ich złej kondycji i wyglądu.

    OdpowiedzUsuń
  31. Chyba muszę wypróbować na moich rozjaśnianych włosach. Może pomoże ;)
    Swoją drogą, bardzo się przyjemnie patrzy na Twoje zdjęcia <3
    Chętnie będę tu wracać, więc dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !