środa, 6 kwietnia 2016

Dodatki na wiosnę.

Kolejna wiosna i kolejne bum na pastele, u mnie te kolory się już całkowicie przejadły. Mięta, pudrowy róż - to już chyba nie dla mnie. Z delikatnych kolorów wybieram jedynie beż i szarości. Królować u mnie będzie również biel i mocne barwy. Zaszalałam dodatkowo na punkcie żółtym. Wśród moich wiosennych nowości pojawiła się beżowa pikowana torebka od Handbag, mój model to typowo wiosenna odsłona Felice. Pewnie zdążyliście również zobaczyć, że w tym roku modne będą sznurowane sandałki na szpilce. Czarne sandałki szpilki z masą paseczków mam już od zeszłego lata, dlatego w tym roku postawiłam na szaraczki z czasnabuty. Mocny akcent w postaci czerwonych usta będzie tworzył świetny kontrast przy takich stonowanych kolorach. 
wiosna, 2016, sznurowane, wiązane, szpilki, sandałki, czasnabuty, handbag, felice, loreal, czerwone usta, tusz loreal, pomadka loreal, color rich, lorus, fashion, porcelain desire,



wiosna, 2016, sznurowane, wiązane, szpilki, sandałki, czasnabuty, handbag, felice, loreal, czerwone usta, tusz loreal, pomadka loreal, color rich, lorus, fashion, porcelain desire,

wiosna, 2016, sznurowane, wiązane, szpilki, sandałki, czasnabuty, handbag, felice, loreal, czerwone usta, tusz loreal, pomadka loreal, color rich, lorus, fashion, porcelain desire,

wiosna, 2016, sznurowane, wiązane, szpilki, sandałki, czasnabuty, handbag, felice, loreal, czerwone usta, tusz loreal, pomadka loreal, color rich, lorus, fashion, porcelain desire,

wiosna, 2016, sznurowane, wiązane, szpilki, sandałki, czasnabuty, handbag, felice, loreal, czerwone usta, tusz loreal, pomadka loreal, color rich, lorus, fashion, porcelain desire,
| torebka - handbag, buty - czasnabuty, zegarek - lorus, kolorówka - loreal |

51 komentarzy:

  1. Śliczne te buty! Szkoda, że nie dla mnie:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne buty <3 Idealnie pasują do czerwonego :)
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Same wspaniale rzeczy <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się podobają buciki najbardziej!
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne dodatki.:)
    Torebka jak najbardziej w moim stylu.:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty są mega! Czekam na post ze stylizacją w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również posiadam czarne i beżowe wiązane sandały i zastanawiam się nad zakupem szarych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty są cudowne !!! jeśli chodzi o mnie pastele chyba nigdy mi się nie znudzą:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa jestem jakby wyglądała moja noga w takich sandałach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne buty. Od kiedy mam małe dziecko bardzo rzadko nosze obsacy. Druga kwestia, że mój partner jest mojego wzrostu, gdybym założyła obcasy to bym była wyższa...

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty są ekstra, ale nie wiem czym bym długo w nich chodziła, bo obcas trochę wysoki

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za buty! Piękne, choć nie dla mnie - chyba bym się na nich zabiła :D

    xaniell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super butki! *,*
    anothermyowninspiration.blogspot.com
    www.instagram.com/nails_amoi

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne te dodatki :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty są świetne :) Nie mogę doczekać się stylizacji, w której nam je zaprezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty faktycznie rewelka, ale chciałabym je zobaczyć ubrane, bo w przypadku tego fasonu zauważyłam, że trzeba sprawdzić jak się prezentują z przodu na nodze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne buty ;) Dziękuje za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne buty, szukam takich od dłuższego czasu i nie mogę trafić na te wyjątkowe :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. te buty są świetne, mega mi się podobają i z chęcią bym takie zakupiła :)

    obserwuję!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. zapraszam do wzięcia udziału w konkursie u mnie na blogu   :)
    http://www.inszaworld.com/2016/04/konkurs-z-sashka/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne buty !!!!!!!! gdyby nie mój ograniczony budżet na ten miesiąc, to już by były moje :D

    pozdrawiam i zapraszam do siebie. Blog o ślubnych zmaganiach i przygotowaniach:
    myweddingmission.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty i torebka - idealny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. dodatki idealne na wiosnę, też stawiam na te kolory ;-)
    http://kamilaocieczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie buty <3 Przepiękne! Widziałam Twoją metamorfozę figury na instagramie, gratuluje - miałaś jakąś dietę?

    http://www.milordka.pl/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne buty! I do tego te czerwone dodatki, zawsze w modzie :) Klasa!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale fajne buty.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne dodatki i piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, nie wiedziałam ze takie fajne buty tam mają. Kojarzą mi sie z kardashianami, one lubią taki styl

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !