środa, 13 kwietnia 2016

Organique Basic Cleaner.

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją świetnej serii typowo oczyszczającej do twarzy jaką oferuje Organique. Organique to przede wszystkim kosmetyki zawierające bogactwo ekstraktów i składników naturalnego pochodzenia. Terapia Basic Cleaner składa się z toniku, żelu myjącego oraz całkowicie bezpiecznego dla skóry wrażliwej peelingu enzymatycznego. W moim przypadku z powodu posiadania cery wrażliwej najbardziej jestem zadowolona z peelingu, który złuszcza martwy naskórek bez konieczności mechanicznego ścierania skóry. Pozostałe kosmetyki serii Basic Cleaner spisują się idealnie jeżeli chodzi o oczyszczanie a dodatkowo świetnie nawilżają i pozostawiają skórę wyjątkowo gładką i świeżą. Organique to nie tylko terapia Basic Cleaner, ale również wiele innych ciekawych serii dostępnych tutaj
organique, basic cleaner, peeling, enzymatyczny, wrażliwa, cera, żel, tonik, oczyszczający, nawilżający, beauty, porcelain, pielęgnacja,


organique, basic cleaner, peeling, enzymatyczny, wrażliwa, cera, żel, tonik, oczyszczający, nawilżający, beauty, porcelain, pielęgnacja,

organique, basic cleaner, peeling, enzymatyczny, wrażliwa, cera, żel, tonik, oczyszczający, nawilżający, beauty, porcelain, pielęgnacja,

organique, basic cleaner, peeling, enzymatyczny, wrażliwa, cera, żel, tonik, oczyszczający, nawilżający, beauty, porcelain, pielęgnacja,

organique, basic cleaner, peeling, enzymatyczny, wrażliwa, cera, żel, tonik, oczyszczający, nawilżający, beauty, porcelain, pielęgnacja,

30 komentarzy:

  1. ciekawa ta seria kosmetyków.
    Peeling chętnie bym wypróbowała.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. wydają się być bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno mają ładne opakowanie a to przyciąga :)

    pozdrawiam
    Kasia http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe produkty, pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post, ciekawie:))
    zapraszam do mnie: http://blousforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to od dawna marzę o o kosmetykach tej marki, ale jakoś nie mam za bardzo dostępu do nich.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze delikatnie powątpiewam w działanie peelingów enzymatycznych.. Być może oczekuję zbyt dużych efektów. Na pewno wypróbuję ten, który polecasz. Może wreszcie moja twarz nie będzie musiała spotykać się z grubymi ziarnami kawy, hehe ;)
    Pozdrawiam, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Organique, miałam żel i byłam oczywiście zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za przydatną recenzję, jeszcze nie miałyśmy do czynienia z kosmetykami tej marki ale w przyszłości postaram się to nadrobić;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O nim jeszcze nie słyszałam, ale przyda się na przyszłość :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam wiele dobrego o marce Organique, więc powyższe kosmetyki chętnie bym wypróbowała. :))

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny post:) aż zachciało mi się wypróbować:)do mojej alergicznej skóry mogą się nadać:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam wrażliwą cerę i prawie każdy peeling mnie podrażnia, nawet maseczki z pozoru delikatnie potrafią zostawić czerwone ślady. Nawet te, które wcześniej nie powodowały takich reakcji ;<

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna recenzja! :) Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam okazji testować tych produktów, ale może kiedyś wpadną w moje ręce :)
    A u mnie rozdanie maseczek firmy 7thHeaven, które dopiero co trafiają do polskich drogerii oraz ich recenzja w krótkim video!
    Ogromnie liczę na to, że weźmiesz udział! Pozdrawiam :)
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe produkty, a estetyka zdjęć jak zawsze zachwyca :) Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne produkty:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używałam tych produktów, ale zaciekawiłaś mnie i chętnie po nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zainteresowałaś mnie tym peelingiem, bo też mam wrażliwą cerę:)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !