środa, 20 kwietnia 2016

Róż blush!

Konturowanie twarzy kiedyś było mi całkowicie obce. Ale odkąd stałam się posiadaczką bronzera Bikor i rozświetlacza The Balm Mary Lou postanowiłam również poszukać idealnego różu pasującego do mojej cery. Czytając wiele ciekawych opinii, dodatkowo skuszona wyśmienitą promocją w StrefaUrody kupiłam nie tylko róż The Balm Frat Boy, ale i również pędzel do modelowania Revolution F303.  Pędzel nadaje się idealnie do aplikacji dodatkowo posiada świetny design, miedziany korpus i białe syntetyczne włosie pozwalające na precyzyjne nałożenie rozświetlacza, bronzera bądź jak w moim przypadku różu. Kosmetyki The Balm urzekają mnie tymi pin-upowymi opakowaniami. róż Frat Boy utrzymany jest w brzoskwiniowej kolorystyce o satynowym wykończeniu. 
the balm, fratboy, frat boy, revolution, f303, konturowania, róż, bronzer, rozświetlacz, mary lou, strefa urody, konturowanie twarzy, pędzel, beauty,


the balm, fratboy, frat boy, revolution, f303, konturowania, róż, bronzer, rozświetlacz, mary lou, strefa urody, konturowanie twarzy, pędzel, beauty,

the balm, fratboy, frat boy, revolution, f303, konturowania, róż, bronzer, rozświetlacz, mary lou, strefa urody, konturowanie twarzy, pędzel, beauty,

the balm, fratboy, frat boy, revolution, f303, konturowania, róż, bronzer, rozświetlacz, mary lou, strefa urody, konturowanie twarzy, pędzel, beauty,

the balm, fratboy, frat boy, revolution, f303, konturowania, róż, bronzer, rozświetlacz, mary lou, strefa urody, konturowanie twarzy, pędzel, beauty,

35 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wygląda ten róż na twojej twarzy :)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny odcień różu.
    Dużo dobrego słyszałam o firmie the balm.
    W niedalekiej przyszłości pojawią się u mnie z tej firmy produkty :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja póki co raczkuję w konturowaniu i średnio mi to wychodzi.Ale lubię tego typu pędzelki. Sporo ułatwiają. Róż The Balm ma śliczny kolor. Lubię takie brzoskwinki :)
    Barbara P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście opakowania mają słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wygląda na twarzy :)
    http://fashionfoto55.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny róż, pięknie się prezentuje na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż wyglądasz uroczo :)

    www.milordka.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę za nisko nałożyłaś róż ;) ale jego kolor mi się podoba, fajny pędzel :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny makijaż! :)
    Bardzo podoba mi się odcień różu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny róż, na twarzy wygląda bardzo świeżo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie też urzekły :)chętnie bym jej przetestowała;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie wygląda ten róż :) Oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. witam
    sledze Twoje postepy od zakonczenia techikum (kcynska rulezz)
    gratuluje efektow i wyczucia stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny odcień. Pasuje do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny makijaż, taki delikatny. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie! :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. kolor różu bardzo mi się podoba:)
    ja jestem na etapie praktyki z konturowania twarzy i pomału zaczyna mi wychodzić:)
    Pięknie wyglądasz:) Kwitniesz z każdym dniem:*

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham wszystkie róze, ten jest piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Całe szczęście, że ktoś wymyślił konturowanie i ogólnie make up ;) Kosmetyków z Frat Boy jeszcze nie testowałam, ale za to Revolution nie są mi obce :) Kupiłam ostatnio "konturowanie na mokro", paletkę do konturowania na sucho i mam mnóstwo cieni, bez pędzelków też się nie obyło - jestem mega zadowolona :)

    Bardzo mi się podoba Twoja uroda kochana :)
    Pozdrawiam Cię cieplutko,
    Patrycja
    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się jego odcień.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale śliczna! Wyglaądasz naprawde pieknie :)a makijaż świetny :)
    a co do kosmetyku to opakowania mają naprawde super :)

    http://izkaelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ładny ten róż
    ja muszę się koniecznie zaopatrzyć w pędzel do konturowania i trochę z tym poćwiczyć

    OdpowiedzUsuń
  24. nie wiem czy zdajesz sobie sprawę jak bardzo zmieniłaś się porównując do początków bloga :). Jest tyle energii i pasji w tym co robisz, że z wielką przyjemnością oczekuję na nowy post u Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Delikatnie i dziewczęco :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo Ci w nim do twarzy, na prawdę ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie wyglądasz w tym różu i czerwonej szmince!

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam pędzle z Zoevy,a róże z The Balm też mnie kuszą :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !