środa, 27 kwietnia 2016

Sayen.

Przygotowując się do lata a szczególnie do zbliżającego się urlopu, który zapewne spędzimy daleko stąd, gdzieś gdzie temperatura nie spada poniżej 25 stopni swoją szczególną uwagą chciałam skupić na pielęgnacji i nawilżenie skóry twarzy. Moja skóra jest nieziemsko problematyczna, przesusza się niemal przy każdej okazji a tym bardziej gdy narażona jest na wzmożone warunki atmosferyczne. Silne słońce oraz morska woda dodatkowo wysuszą, dlatego już teraz postanowiłam zadbać o nawilżenie mojej cery z kosmetykami Sayen. Mile zaskoczona linią nawilżającą, a w szczególności kuracją trzy etapową. Uwielbiam stworzyć sobie chociaż raz w tygodniu takie domowe spa. Krem nawilżający Sayen, na początku sprawia wrażenie ciężkiego i mozolnego, jednak po nałożeniu tworzy na skórze niewidzialną nawilżająca mgiełkę, którą otula i nawadnia przez cały dzień, zawartość pentanolu dodatkowo łagodzi podrażnienia, których przy przesuszonej skórze nie brakuje. Oczywiście ja maniaczka peelingów nie mogłam przejść obojętnie obok serii dedykowanej do pielęgnacji ciała. Skusiłam się na peeling i balsam do ciała.  Uwielbiam nawilżenie, a moja skóra potrzebuje go na każdym kroku. I niestety nie pomaga ciągłe picie wody, ani zdrowa dieta, dlatego na ratunek przychodzą mi właśnie takie kosmetyki jak Sayen
sayen, beauty, nawilżające, krem, kuracja, peeling, balsam, sucha, odwodniona, pielęgnacja, krem nawilżający, ukojenie,

sayen, beauty, nawilżające, krem, kuracja, peeling, balsam, sucha, odwodniona, pielęgnacja, krem nawilżający, ukojenie,

sayen, beauty, nawilżające, krem, kuracja, peeling, balsam, sucha, odwodniona, pielęgnacja, krem nawilżający, ukojenie,

sayen, beauty, nawilżające, krem, kuracja, peeling, balsam, sucha, odwodniona, pielęgnacja, krem nawilżający, ukojenie,

sayen, beauty, nawilżające, krem, kuracja, peeling, balsam, sucha, odwodniona, pielęgnacja, krem nawilżający, ukojenie,

sayen, beauty, nawilżające, krem, kuracja, peeling, balsam, sucha, odwodniona, pielęgnacja, krem nawilżający, ukojenie,

sayen, beauty, nawilżające, krem, kuracja, peeling, balsam, sucha, odwodniona, pielęgnacja, krem nawilżający, ukojenie,

sayen, beauty, nawilżające, krem, kuracja, peeling, balsam, sucha, odwodniona, pielęgnacja, krem nawilżający, ukojenie,

sayen, beauty, nawilżające, krem, kuracja, peeling, balsam, sucha, odwodniona, pielęgnacja, krem nawilżający, ukojenie,

sayen, beauty, nawilżające, krem, kuracja, peeling, balsam, sucha, odwodniona, pielęgnacja, krem nawilżający, ukojenie,

sayen, beauty, nawilżające, krem, kuracja, peeling, balsam, sucha, odwodniona, pielęgnacja, krem nawilżający, ukojenie,

23 komentarze:

  1. Ile kosmetyków :) Sama uwielbiam poświęcić sobie jeden dzień na małe SPA :) Ja znam jeden z tych produktów, ponieważ był w pudełku JoyBox :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych produktów szczerze mówiąc.
    Natomiast jak słyszę słowo SPA od raz jestem na TAK.
    W niedalekiej przyszłości jadę do SPA więc jestem Happy:)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej marce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam próbki kosmetyków tej firmy.będę musiała je w końcu wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie duże SPA raz w tygodniu to obowiązkowa rzecz na liście "do zrobienia" :)Nie miałam tych kosmetyków, ale przyznam, że mnie zaintrygowały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie słyszałam o tej firmy, ale przydałyby mi się kosmetyki tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz spotykam się z tą marką, jesteś strasznie podobna do mojej znajomej ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam nigdy o tej marce, ale kosmetyki fajne

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam nic z tej firmy ale produkty kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam tych kosmetyków i też się nie spotkałam z tą firmą :) Bardzo fajna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super recenzja
    http://kamilaocieczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. moją uwagę przykuły paznokcie - śliczny efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam czytać Twojego bloga, większość postów bardzo mi sie przydaję! Super blog i oby tak dalej :)

    http://izkaelo.blogspot.com/2016/04/tattoo-rose-inspiration.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzieś słyszałam o tej marce, ale nie miałam przyjemności ich przetestować

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie bym je wypróbowała, bo prezentują się naprawdę zachęcająco. :)
    Przy okazji, piękne rzęsy!

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !