sobota, 16 kwietnia 2016

Wiosenny set!

Wpis na moim blogu z absolutnym brakiem koloru czarnego może oznaczać tylko jedno - WIOSNA!! Teraz, gdy pogoda delikatnie się poprawiła i mogę bez obawy, że zmarznę wyskoczyć na miasto w samym swetrze czuję się sto razy lepiej i mam ochotę na kolory! Jeansowe spodnie z wysokim stanem, które dzisiaj prezentuje upolowałam w sh, dawniej lubiłam i zresztą miałam więcej czasu na buszowanie po secondhandach, w tym roku było to moje pierwsze wyjścia. Kupiłam wtedy skórzaną mega lekką i miękką ramoneskę, jeansowe spodnie z hm oraz skórzane legginsy z gatta. Całość wyszła mnie raptem 32 zł. Przy okazji mojego żółtego setu prezentuję również nowość - beżową torebkę z handbag, która posłuży mi w wiosnę i pewnie lato.
czółenka, fashion, handbag, hybrydy, róża, secondhand, szpilki, tatuaż, wysoki stan, zara, zegarek, zółty, secondhand, wiosna,



czółenka, fashion, handbag, hybrydy, róża, secondhand, szpilki, tatuaż, wysoki stan, zara, zegarek, zółty, secondhand, wiosna,

czółenka, fashion, handbag, hybrydy, róża, secondhand, szpilki, tatuaż, wysoki stan, zara, zegarek, zółty, secondhand, wiosna,

czółenka, fashion, handbag, hybrydy, róża, secondhand, szpilki, tatuaż, wysoki stan, zara, zegarek, zółty, secondhand, wiosna,

czółenka, fashion, handbag, hybrydy, róża, secondhand, szpilki, tatuaż, wysoki stan, zara, zegarek, zółty, secondhand, wiosna,

czółenka, fashion, handbag, hybrydy, róża, secondhand, szpilki, tatuaż, wysoki stan, zara, zegarek, zółty, secondhand, wiosna,

czółenka, fashion, handbag, hybrydy, róża, secondhand, szpilki, tatuaż, wysoki stan, zara, zegarek, zółty, secondhand, wiosna,
| sweter - zara, spodnie hm (sh), torebka - handbag, buty - pantofelek24, zegarek - lorus |
Instagram

60 komentarzy:

  1. Jestes bardzo zgrabna ;) lekko ,świeżo i wiosennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie , wiosennie , dziewczęco 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja!
    Aż mam ochotę dziś wskoczyć w swój żółty żakiet😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty są obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne spodnie, idealnie podkreślają Twoja piękną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bosko wyglądasz :) Spodnie są po prostu fantastyczne :D Ale tu chyba kawał roboty do tego efektu odgrywa Twoja boska figura :D No I muszę stwierdzić, że fantastycznie wyglądasz w takim żółtym kolorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super są te spodnie ; ) fajna stylizacja, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie buty. ;] Szukam właśnie jakichś nowych, kolorowych szpilek.

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zawsze cudowna stylizacja :P
    http://karolajn-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja, bardzo ładny żółty kolor!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, nowe posty
    paulina-mi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Skinny and heels is a mix that I like so much. Love that yellow!!! Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie!

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny wiosenny zestawie.
    Jeansy pięknie wyglądają w towarzystwie neonów
    brawo
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny wiosenny zestawie.
    Jeansy pięknie wyglądają w towarzystwie neonów
    brawo
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Do twarzy Ci w żółtym ;)

    http://coco-bebe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna wiosenna stylizacja :)

    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy ta torebeczka mieści format A4?

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog śliczne zdjęcia pozdrawiam ! :)

    obserwuje
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie, świeżo i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne szpileczki :D świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale słonecznie, wiosennie :)
    Www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. hej, mega stylizacja bardzo podoba mi się ten sweterek ma piękny kolor. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz , bardzo podoba mi się limonkowy kolor , ale jeszcze nic nie mam w tym kolorze
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz. Jejk, uwielbiam Twoją sylwetkę i neony, motywujesz mnie do pracy nad sobą (i też jestem maleńka :c) <3
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. sweterek i buty są obłędne !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam żółte dodatki! :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna stylizacja! świetnie w niej wyglądasz! Zapraszamy do nas na bloga, dopiero zaczynamy więc jak najbardziej potrzebujemy chęci i motywacji! Mamy nadzieję, że zostaniesz u nas na dłużej! http://fashioonerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz świetnie ! Ja właśnie zaczynam dietę OXY i na blogu mam zamiar opisywać swoje rezultaty. Mam nadzieję, że będziesz trzymała za mnie kciuki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialny look,żółte buty i sweterek ładnie komponują się z wiosenną aurą i pięknie w nich wyglądasz! Lubię ten kolor! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Właśnie takie kolory uwielbiam! :) Stylizacja jest cudowna! Pięknie w niej wyglądasz.
    Wszystko bardzo mi się podoba, ale to sweterek skradł moje serce. Spodnie również. Jestem wielką fanką "dołów" z wysokim stanem, podobnie zresztą jak lumpeksów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super połączenie barw oraz sweter *_*

    OdpowiedzUsuń
  32. W nie czarnym też Ci ładnie :P Piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Promiennie wygladasz w tym zestawie :) widac,że dobrze się w nim czujesz!

    OdpowiedzUsuń
  34. Takie energetyczne zestawy są rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fantastyczna połączenie, aż zapachniało wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  36. piękne kolorki <3 świetne szpilki !!!

    OdpowiedzUsuń
  37. zakochałam się w Twojej stylizacji! Jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  38. Spodnie są genialne :) Świetny łup :) Ja nie potrafię kupować spodni w SH :D
    Wyglądasz cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pasuje Ci ten żółty, spodnie świetne, szpilki zresztą też. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowny sweterek. Idealnie nadaje się na wiosenne dni. :)
    Wyglądasz wspaniale. :*
    http://evelinloolove.blogspot.com/2016/04/nowy-obiektyw-nikkor-50mm-18g.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Idealnie dobrane buty do sweterka :) Piękny kolor :)
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładnie Ci w takich kolorach :* pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Małe pytanko ☺gdzie znajduje się ten SH dokładnie? Z góry serdecznie dziękuję. Super stylizacje i gratuluję samodyscypliny i wyczucia gustu.

    OdpowiedzUsuń
  44. Świeża stylizacja i z pewnością przyciąga wzrok :)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  45. Sweterek ma przepiękny kolorek !;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne buty, super wyglądasz!
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczny zestaw i pięknie wyglądasz w tym kolorze. :)
    Pozdrawiam, Olivia
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne zestawienie😍 niebywale świeżo, wiosennie i z nutka elegancji. Podoba mi sie w 100%

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !