sobota, 14 maja 2016

Różowe akcenty.

Uwielbiam łączyć styl sportowy z eleganckim, rzadko kiedy do sportowych butów wybieram luźny top albo tshirt. Trampki, adidasy czy new balance idealnie pasują oczywiście-według mnie, do koszul i bluzek typu mgiełki. Może ktoś powie " koszula, adidasy? o nie! " ale dla mnie to świetne połączenie elegancji z luźnym lifestylowym setem idealnym na bardziej wyczerpujące dni.Tego dnia śmigałam na nogach od 4 rano do późnego wieczora. Dopiero po 21 mogłam wskoczyć w dres i zmyć z siebie ciężar całego dnia. To moja druga para new balance i zapewne nie ostatnia. Uwielbiam te buty ze świetny design i mega komfort noszenia. Delikatna pudrowa góra i mocny neonowy akcent na dole - dla mnie set idealny! 
574, adidasy, dopasowane jeansy, fashion, fit, goodlookin, kolorowe, koszula, monnari, new balance, pikowana kurtka, porcelain, spodnie z wysokim stanem, sport, sportowy, torebka na złotym pasku,


574, adidasy, dopasowane jeansy, fashion, fit, goodlookin, kolorowe, koszula, monnari, new balance, pikowana kurtka, porcelain, spodnie z wysokim stanem, sport, sportowy, torebka na złotym pasku,

574, adidasy, dopasowane jeansy, fashion, fit, goodlookin, kolorowe, koszula, monnari, new balance, pikowana kurtka, porcelain, spodnie z wysokim stanem, sport, sportowy, torebka na złotym pasku,

574, adidasy, dopasowane jeansy, fashion, fit, goodlookin, kolorowe, koszula, monnari, new balance, pikowana kurtka, porcelain, spodnie z wysokim stanem, sport, sportowy, torebka na złotym pasku,

574, adidasy, dopasowane jeansy, fashion, fit, goodlookin, kolorowe, koszula, monnari, new balance, pikowana kurtka, porcelain, spodnie z wysokim stanem, sport, sportowy, torebka na złotym pasku,

574, adidasy, dopasowane jeansy, fashion, fit, goodlookin, kolorowe, koszula, monnari, new balance, pikowana kurtka, porcelain, spodnie z wysokim stanem, sport, sportowy, torebka na złotym pasku,

574, adidasy, dopasowane jeansy, fashion, fit, goodlookin, kolorowe, koszula, monnari, new balance, pikowana kurtka, porcelain, spodnie z wysokim stanem, sport, sportowy, torebka na złotym pasku,

574, adidasy, dopasowane jeansy, fashion, fit, goodlookin, kolorowe, koszula, monnari, new balance, pikowana kurtka, porcelain, spodnie z wysokim stanem, sport, sportowy, torebka na złotym pasku,
| torebka - mannari via kolorowy sklep, kurtka - goodlookin, spodnie - pull&bear, buty - new balance, koszula - naja|

Instagram

67 komentarzy:

  1. moje new balancy służą mi już dobre 3 intensywne lata :). Obecnie odkładam na koleją parę, bo naprawdę do warte każdej złotówki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie dodatków! ;) Genialna stylówka
    http://mannequiin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. buty świetnie ożywiają stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również uwielbiam mieszać style!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna stylizacja :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne buty, kurtka też mi się mega podoba!

    CLICK <-- Ostatni dzień rozdania 50 dolarów dla 2 osób!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, też lubię różowe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastycznie wyglądasz:) świetną masz kurtkę i genialne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się również lubię połączenie koszuli z adidasami! :) Wygoda i elegancja w jednym! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja! :) Również lubię połączenie tych dwóch stylów. Świetnie Ci się to udało. Boskie NB! Sama czaję się na jakiś model tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty prezentują się genialnie, planuje zakup New Balance jaki masz model bo wygląda świetnie. Bardzo podoba mi się połączenie sportowych butów właśnie z bardziej eleganckim stylem. Świetna kurteczka:)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam NEW BALANCE <3. Ja mam swoje dwie pary, ale mają już kilka lat. Wyglądają świetnie do tej pory :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne pozytywne zdjęcia!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super połączenie! :) Przypadła mi do gustu kurtka.

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe połączenie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Całość świetna, również ubrałabym się w taka stylizację ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak najbardziej wszystko ze sobą współgra tutaj :)świetne masz te new balance, super kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje świetnego bloga.
    Chętnie podejmę z Tobą współpracę.
    Proszę o kontakt na maila:
    info@paywin.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne połączenie :) Piękna kurteczka i oczywiście buty megaaaaaaa ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To kompletnie nie moje klimaty - i kolory, ale stanowczo jestem za łączeniem sportowych elementów z eleganckim fasonem. Wyeliminowałabym tylko torebkę - zdecydowanie gryzie się z kurtką. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz naprawdę bosko! A te buty idealnie tutaj pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super buty! Uwielbiam takie! Kolorek <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczne zestawienie kolorystyczne - świeże i dziewczęce! :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudnie wyglądasz <3 mega torebka


    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy post :) Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Idealna, luźna stylizacja! ❤ bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne buty. Ale masz szczupłe nogi!

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej :) jaki masz model New Balance mega mi się spodobały ale nie mogę ich nigdzie znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 574, ale dokładnie nie wiem,, mam je już ponad rok :)

      Usuń
    2. Znalazłam, Island Pack 574

      Usuń
    3. Znalazłam, Island Pack 574

      Usuń
    4. Dziękuje :)

      Usuń
  29. Ale słodka ta kurteczka, piękny jest ten pastelowy kolorek i pasuję Ci do Twojej śniadej cery i ciemnych włosków :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo podobają mi się Twoje oprawki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajnie, spodobała mi się też torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny outfit, kochana. Mam identyczną kurteczkę. Uwielbiam ją <3

    Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Twoje New Balance są takie śliczne :) Bardzo udana stylizacja! O, podoba mi się także Twoja torebka :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna stylizacja :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Lal super, fajna inspiracja :)


    immeji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. New Balance... Moje wymarzone :) Pięknie wyglądasz w tej stylizacji! Też lubię się tak ubierać-modnie a wygodnie!
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Oja, New balancy są piękne <3 Super look, lubie takie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Fenomenalne połączenie, uwielbiam takie kurteczki:)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne te buty! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. zbieram właśnie na moje pierwsze NB :)

    pozdrawiam
    K http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ooo <3 Jakie ladne New Balance <3

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Moim zdaniem równeż to świetne połaczenie, idealnie wspołgrają!
    http://vicchanel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Nigdy nie miałam typowo sportowych butów. Zawsze trampki :D Ale stylizacja bardzo mi się podoba. Wygląda dziewczęco ze względu na róż :)

    Zapraszam na mój ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ta pudrowa bomberka idealnie pasuje do różowych NB :) Świetne wyczucie stylu!

    Pozdrawiam :)
    www.kafurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Też uwielbiam łączyć styl sportowy z eleganckim :D Świetna stylizacja. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne zdjęcia! Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepięknie wyglądasz! Też zawsze stawiam na jasną górę, a mocny dół. :D
    Mogłabyś poklikać u mnie w ,,KLIK,,, mega ważne :* http://macreateart.blogspot.com/2016/05/zakupowy-haul-recenzja-szamponow-i.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Ach świetne buty! Uwielbiam new balance :-D :-D

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !