środa, 25 maja 2016

Sznureczki

Lato 2016 upłynie pod znakiem wszelakich wiązań, sznureczków i każdych innych frędzelków. Już w sklepach i na ulicach możemy zobaczyć masę sznurowanych sandałków czy zwiewnych boho narzutek z frędzlami. W swojej kolekcji mam już 2 pary sznurowanych bucików, teraz poluję na coś ażurowego typowo na plażę i mega gorączki. Mega wygodną opcją dla naszych stóp są sandałki, które dorwałam w pantofelek24 z dzisiejszego wpisu, niewysoki słupek sprawia, że mimo długich dystansów są wygodne, a delikatny materiał nie powoduje puchnięcia jak to bywa z moimi stopami nawet podczas wysokich temperatur. Zdjęcia upiększyły piękne róże od Belli Fiori, takie cudowności powinny zagościć w każdym salonie.





37 komentarzy:

  1. Piękne są i róże i buciki :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  2. Róże śliczne. Butki też.

    OdpowiedzUsuń
  3. no ładne te buciki !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie to wysoki słupek, ale cudowne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie się prezentują te buciki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne buciki i cuuudny bukiecik :)

    http://kaayen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. i w dodatku Vices cudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty są na prawdę przeurocze. Niby ciężki obcas, ale ta plecionka dodała im lekkości :) No i te róże... niesamowite :)

    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te sandałki. :)
    Jeśli dobrze widzę, producent to Vices. Mam od nich botki z frędzlami, z których jestem bardzo zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądają całkiem wygodnie :) czekam na stylizacje z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam szczerze, że te buty są świetne *.* Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są te buty:)
    http://aleexss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne butki. Idealne do każdej stylizacji - czy na sportowo czy elegancko. Zapraszam do siebie na nowy post: life-that-inspired.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym je zobaczyć w stylizacji :) Cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przyznam, że zawsze latem fascynują mnie różne wiązania w sandałach, choć ja stawiam na te płaskie wersje :P
    twoje butki są cudne *.* masz świetny gust :)
    zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne sandałki ♥
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja mama zawsze mówi mi co będzie w modzie, zwykle to się sprawdza. O sznureczkach jeszcze nie wspomniała więc ją zaskoczę :D dziękuję za informacje, trzeba zaopatrzyć się w jakieś nowe buty na przykład :>

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne są te buty, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny, kobiecy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  20. a można zobaczyć na stopie??

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !