środa, 22 czerwca 2016

Herbaty dla aktywnych

Po ponad 3 latach treningów w domowym zaciszu postanowiłam kupić karnet na siłownię. Wraz z Mikołajem staramy się wdrążyć u nas aktywny i zdrowy tryb życia. Począwszy od jazdy na rowerze po siłownię i mega wycisk. Po kilku wizytach uważam że siłownia jest mega i żałuję, że dopiero tak późno zdecydowaliśmy się na zakup karnetów. Ograniczyłam w diecie węglowodany, przerzuciłam się na gorzkiej kawy i herbaty. Wybieram tą zieloną, ale ostatnio trafiłam również na świetną serię herbat dla aktywnych dostępną w herbaciarni ecoblik.pl . Detox, kondycja, power, fit body oraz regeneracja - delikatne herbaty, polecane szczególnie osobą aktywnie uprawiających sport. Możesz popijać je w ciągu dnia i podczas treningów, a nigdy nie zapomnisz o pięciu elementach składających się na aktywny tryb życia! Designerski kubek termiczny sprawi, że będziesz mogła zabrać swoją ulubioną herbatę gdziekolwiek zechcesz. 







63 komentarze:

  1. O :)
    Bardzo ładne opakowania
    Ostatnio testuje dużo herbat 💝
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/06/white-shorty.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają tak kolorowo, że ma się ochotę na wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa dla aktywnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie piękne opakowania mają te herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Herbaty zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A z czego Daria Ty chcesz się odchudzać ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz walka o uwidocznienie mięsni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy walka, po prostu nudzą mnie już ciągłe treningi na macie, pora na kolejne wyzwania ;)

      Usuń
  8. Drogie takie herbatki?

    OdpowiedzUsuń
  9. JA tam piję zwykłą zieloną z carrefoura bądź z biedro,czerwoną z Bioactive i jestem mega zadowolona ,bo pomagają mi w przemianie materii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również piję zieloną liściastą, głównie do kolacji.

      Usuń
  10. Daria czy można sobie Twoje osobiste fotki zapisywać w telefonie w celu motywacyjnym ?Oglądanie ich motywują mnie do cwiczeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę sie zawsze napatrzeć na te Twoje zadbane nogi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super instagram masz,jestes moją ulubioną blogerką;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię przeróżne herbatki, ale te mnie zaintrygowały :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne opakowania mają i pewnie też całkiem nieźle smakują. ;) ja generalnie najbardziej jednak lubię czarną smakową herbatkę, ale ostatnio coraz więcej zielonych piję, bo lepiej się po nich czuję. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem herbaciarą więc pewnie by mi smakowały :D

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja stawiam na zwykłe ziołowe herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na fejsie napisałas "Bierzemy się ostro" A za co konkretnie jesli można wiedziec ???

    OdpowiedzUsuń
  18. Daria pijesz kawę z cukrem czy tez odmawiasz sobie tej przyjemnosci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie przyjemnością jest gorzka kawa

      Usuń
  19. moją najlepszą herbatą jest liściasta zielona <3 czasem jeszcze biała :). Średnio przepadam za różnego rodzaju rodzaju mieszankami ziół i innych składników.

    OdpowiedzUsuń
  20. gorzka kawa jest okropna

    OdpowiedzUsuń
  21. Postawiłas sobie kolejne cele w byciu fit?

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam herbatę zieloną ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawie to brzmi! :-) Mam do Ciebie kochana malutką uwagę - pomyśl nad zrezygnowaniem z cienia w tekście czytałoby się Twoje posty dużo lepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. O bardzo mnie zaciekawiły te herbatki.

    OdpowiedzUsuń
  25. to coś dla mnie :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja zdecydowanie muszę ograniczyć cukier w diecie :/

    OdpowiedzUsuń
  27. Daria mam takie pytanko-chciałam sobie poczytać o efektach Twoich ćwiczen,w jednym z postów były linki oznaczone cyferkami od 1 do 7 .. pisze,że strony nie istnieją.Czy można gdzies indziej znaleźć te posty?

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja schudłam po dwóch ciążach i ważę tyle ile ważyłam jeszcze nie będąc mamą.. chudłam przez rok,metodą małych kroczków,ćwiczeń..były wzloty i upadki,ale ważne jest nie poddać sie i nie sluchać "złotych rad" ludzi,którzy chcą nam podciąć skrzydła.. czy też miałas tak czy miałas obok siebie osoby wspierające Cie? Bo czasami tak jest,że ktos namiesza w głowie,a potem człowiek zastanawia sie po co to wszystko.. Uwielbiam Twój blog i podziwiam za wytrwałosc ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna sprawa! A do siłowni, to ja też się wybieram od kilku miesięcy.. :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Moim pierwszym krokiem motywującym do działania było kupno karnetu. Potem poszło z górki. :) Z przyjemnością chodzę na zajęcia fitness, czy to wzmacniające, czy rozciągające, czy spalające. Nie ma znaczenia, jeśli są oczywiście ciekawie prowadzone. Wolę to niż korzystanie z siłowni. Ciekawsze są dla mnie zajęcia ze względu na motywacje trenerów oraz bliższy kontakt z innymi ludźmi. Myślę, że aktywność fizyczna jest świetnym sposobem na miłe spędzenie czasu oraz jest dobra dla naszego zdrowia i figury. :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy o takich nie słyszałam :) Fajne cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Daria zrób post na temat Twojego jadlospisu w ciagu dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój jadłospis jest taki sam jak każdego innego, ograniczam tylko słodycze ( nie jem czekolady, nie słodzę kawy i herbaty, nie pije pepsi, fanty itd. ) jem ziemniaki, sos, mięso pieczone, smażone itd. ;)

      Usuń
  33. Jakie cwiczenia polecisz na biust?

    OdpowiedzUsuń
  34. No nie wierzę,że jesz pieczone/smażone .. nie miałabyś takiej figury.

    OdpowiedzUsuń
  35. Coś mi tu nie gra.. albo wciskasz ciemnote ludziom,że jesz smażone itp albo Ty po prostu nie jestes fit..a nazywasz siebie na instagramie 'fit porcelain' .. Jesli chcesz być fit to musisz zrezygnować z takiego ciężkostrawnego jedzenia ,bo to się mija z celem,jak Ty innych zmotywujesz-napiszesz wcinaj kotlety i pomidorową ? :) No nie za bardzo... Inaczej chyba rozumiesz pojęcie 'być fit'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest dla ludzi, tylko w rozsądnych ilościach.

      Usuń
  36. Widziałas funpage na fb Ali Soroczyńskiej? :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Robisz teraz mase?

    OdpowiedzUsuń
  38. Ile masz w baniaku!

    OdpowiedzUsuń
  39. Fyt majelony na niedziele sie szykuje?

    OdpowiedzUsuń
  40. Mieszkasz z tesciami?To kiepsko..tyle kasy na remont wladowac i nie miec swietego spokoju..np cwiczysz sobie a tu wizyta tesciowej..nie no lipa

    OdpowiedzUsuń
  41. Skad nazwa bloga?Co oznacza?

    OdpowiedzUsuń
  42. Czy łatwo oddaje sie stolec po tych magicznych herbatkach?

    OdpowiedzUsuń
  43. Dobra masz przemiane materii?Czy dobra przemiana materii jest wazna w byciu fit?

    OdpowiedzUsuń
  44. Po czym Ci tak szybko wlosy rosna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rosną mi szybko, po prostu rzadko je podcinam ( 2 razy do roku )

      Usuń
  45. Czy te komentarze nie pisze czasem Twoj byly?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem kto pisze te komentarze, ale dzięki google analityc znam jego lokalizację. Pisanie komentarzy co minutę? heh.. równie dobrze mógł napisać wszystko w jednym komentarzu ;)

      Usuń
  46. super wyglądają te pudełka herbatek, ciekawe jak smakują :D

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !