sobota, 18 czerwca 2016

Plażowy look.

Korzystając z okazji podczas odpoczynku na plaży zrobiłam kilka fotek mojego plażowego looku. Uwielbiam bikini o brazylijskim kroju majteczek. Takie majteczki idealnie podkreślają kształty, są mega dopasowane i nie tworzą efektu worka, dodatkowo wysmuklają i wydłużają nogi. To już moje trzecie bikini z calzedonii i na pewno nie ostatnie. W zeszłym roku kupując strój kąpielowy postawiłam na kolory i motyw kwiatowy, tegoroczne bikini wybierał Mikołaj i skompletował mi typowo marynarki look. Paski i granat idealnie wpasowują się w nadmorskie klimaty. Słońce paliło do tego stopnia, że nie mogło obyć się bez narzutki - swoją kupiłam kilka dni przed wyjazdem w new yorker. To był idealny zakup, ponieważ moje ramiona nie mogły już wytrzymać tego palącego słońca. 
calzedonia, brazylijskie bikini, marynarskie, narzutka, koronkowa, grecja, zakynthos, greece, tattoo, beach, morze, fashion, push up, hilfiger,


calzedonia, brazylijskie bikini, marynarskie, narzutka, koronkowa, grecja, zakynthos, greece, tattoo, beach, morze, fashion, push up, hilfiger,

calzedonia, brazylijskie bikini, marynarskie, narzutka, koronkowa, grecja, zakynthos, greece, tattoo, beach, morze, fashion, push up, hilfiger,

calzedonia, brazylijskie bikini, marynarskie, narzutka, koronkowa, grecja, zakynthos, greece, tattoo, beach, morze, fashion, push up, hilfiger,

calzedonia, brazylijskie bikini, marynarskie, narzutka, koronkowa, grecja, zakynthos, greece, tattoo, beach, morze, fashion, push up, hilfiger,

calzedonia, brazylijskie bikini, marynarskie, narzutka, koronkowa, grecja, zakynthos, greece, tattoo, beach, morze, fashion, push up, hilfiger,

calzedonia, brazylijskie bikini, marynarskie, narzutka, koronkowa, grecja, zakynthos, greece, tattoo, beach, morze, fashion, push up, hilfiger,
calzedonia, brazylijskie bikini, marynarskie, narzutka, koronkowa, grecja, zakynthos, greece, tattoo, beach, morze, fashion, push up, hilfiger,
| bikini - calzedonia, okulary - solano, ręcznik - saran krosno, narzutka - new yorker |

23 komentarze:

  1. taka narzutka to świetna sprawa :)
    śliczny masz strój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie pora żeby pomyśleć o czymś na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne to bikini :) Szkoda że nie ma u mnie w new yorker tej narzutki

    BROszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie prezentujesz sie w stroju :) super sylwetka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bikini piękne! zwłaszcza góra!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna ! ;)
    bardzo pięknie tam jest ;*
    http://twinstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne to bikini! A co do majteczek kąpielowych zgadzam się całkowicie :)

    Zapraszam do siebie: https://misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne bikini!
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie natomiast zauroczyła narzutka, piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba twój strój kąpielowy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za polecenie calzedonii w sumie jakoś omijałam ten sklep ale widzę, że warto zajść bo Twój strój jest świetny:D

    OdpowiedzUsuń
  12. na ten strój zwróciłam uwagę już w poprzednim poście:) jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega ciałko:)
    Narzutka fajnie wygląda i strój cuudo

    OdpowiedzUsuń
  14. Góra od bikini śliczna. :) Ja zawsze kupowałam kostium w Calzedonii, a w tym roku zdecydowałam się na Oysho i mam piękny strój i dość oryginalny. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna ta narzutka :) bardzo mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie się podoba góra od bikini ( te kamyczki ), narzutka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne jest to bikini! Narzutka również świetna, szczególnie na taką okazję. :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !