środa, 29 czerwca 2016

Typowo na lato.

Wybierając w tym roku buty na lato wybrałam szalenie oryginalne repliki sandałków z pomponami aquazzura oraz nieziemsko wygodne espadryle na koturnie. Obie pary pochodzą ze sklepu soluel i poszły za jedną wysyłką co dodatkowo zmniejszyło koszty ;) Z nadejściem lata odświeżyłam nie tylko garderobę, nabywając nowe sandałki, ale również mój telefon wybierając dla niego całkiem nowe, złote etui. Estetycznie wykonana aluminiowa obudowa z etuo nie tylko chroni ale nadaje również eleganckiego wyrazu. Mój huawei teraz nie tylko jest bezpieczny na dnie mojej torebki, ale dodatkowo również wygląda zupełnie inaczej, jego złoty bumper pasuje do niego idealnie. 







39 komentarzy:

  1. Sandałki Mi się najbardziej podobaja: * http://twinstyl.blogspot.com/2016/06/21-happybrithday.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Koturny cudowne, sama bym chętnie włożyła takie na nogi. Ile cm ma ta koturna?

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne buciki
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Sandałki z pomponami fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trend z pomponami przy butach nie przypadł mi do gustu. Natomiast koturny bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buciki z pomponami bardzo fajne, pewnie będą modne tylko tego lata a w następnym roku coś innego, jednak taka jest moda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Etui i buciki bardzo mi się podobają :) super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne są te sandałki, tylko szkoda,że połowa dziewczyn już w nich chodzi :(
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obydwie pary mi się podobaja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne :) Jednak z pomponami bardziej podobają mi się wiązane sandały niż szpilki.

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Te pompony skradły moje serce, już zaglądam na stronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jakoś te buty z pomponami w ogóle mnie nie przekonują.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te szalone pomponiki, czekam właśnie na przesyłkę z AliExpress i będę wykonywała podobne buciki własnoręcznie, tylko wykorzystam do tego rzymianki. :) robertakaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty z pomponami prezentują się świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Butki z pomponami są cudowne! Sama mam i są przeurocze, tylko odrobinę mało praktyczne..:)

    http://www.justcleo.pl/2016/06/baby-pink-tulle-lace-wedding-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne buciki, fajnie się czyta Twoje posty, pozdrawiam ^^
    / http://noa-artpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. So fab!

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post, obserwuję! :)
    morovv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne te espadryle! :) Mam słabość do koturnów :)
    Pozdrawiam
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale razi po oczach ten cień w tekście :P Bardzo szykowne buciki :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne buciki :)
    ♥♥♥
    Dopiero zaczynam. Zapraszam do komentowania i obserwowania :D
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakoś nie byłam za tymi butami z pomponami, ale te Twoje ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne sandałki <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. te sandałki kuszą, oj kuszą.. chyba muszę je zakupić :D dodasz jakąś stylizację z nimi? ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie są po prostu cuuudne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne buty, te sandałki z pomponikami bardzo oryginalne natomiast koturny według mnie do wszystkiego pasują.

    OdpowiedzUsuń
  27. Pompony w eleganckim wydaniu mnie urzekły, bardzo fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szpilki z pomponikami stanowczy hit tego sezonu ;) Zapraszam na mojego bloga i do komentowania http://jagglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !