czwartek, 7 lipca 2016

Eco & well

Jak już wiele razy wspominałam na blogu, co raz częściej sięgam po kosmetyki typowo naturalne i takie właśnie znalazłam w Eco & well. Eco & well czyli organiczne, ekologiczne i po prostu dobre - takie mają być kosmetyki w ich asortymencie. Skusiłam się na ogromniasty balsam do rąk Yope ( ostatnio strasznie mi wysychają dłonie ) oraz na naturalny peeling cukrowy Clochee. Jak zapewne wiecie, nie byłam w stanie również przejść obojętnie obok kosmetyków do włosów i tak też wybrałam próbkę odżywki oraz szamponu  John Masters Organics. Odkąd raz użyłam ekologicznych kosmetyków tak teraz ciężko jest mi się z nimi rozstać. Organiczne, delikatne i przede wszystkim pielęgnujące - takie właśnie są dla naszego ciała. Oczekuję od kosmetyków wyjątkowej pielęgnacji i taką właśnie pielęgnację znalazłam w Eco & well
organiczne, eco well, john masters organics, clochee, yope, peeling, cukrowy, ekologiczne, naturalne, kosmetyki, balsam, krem do rąk, beauty, szampon do włosów, odżywka do włosów,


organiczne, eco well, john masters organics, clochee, yope, peeling, cukrowy, ekologiczne, naturalne, kosmetyki, balsam, krem do rąk, beauty, szampon do włosów, odżywka do włosów,

organiczne, eco well, john masters organics, clochee, yope, peeling, cukrowy, ekologiczne, naturalne, kosmetyki, balsam, krem do rąk, beauty, szampon do włosów, odżywka do włosów,

organiczne, eco well, john masters organics, clochee, yope, peeling, cukrowy, ekologiczne, naturalne, kosmetyki, balsam, krem do rąk, beauty, szampon do włosów, odżywka do włosów,

25 komentarzy:

  1. Fajne te produkty.
    Najważniejsze, że wykonane z naturalnych produktów.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy wołają już o pomstę do nieba, dlatego muszę wypróbować właśnie czegoś naturalnego i pielęgnacyjnego! Oby i u mnie się sprawdziły:)

    Pozdrawiam, b-saandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, moje włosy też wołają o pomstę, ale do piekła, bo są w takim stanie, że niebo już im nie pomoże :D

      Usuń
  3. Świetny asortyment mają w tym sklepie. Nie miałam żadnego z kosmetyków, które wybrałaś, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne te rzeczy ;) chyba się skuszę i kupię ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne produkty, muszę się im bliżej przyjrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne produkty! uwielbiam eko kosmetyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie słyszałam o tych kosmetykach, ale z chęcią bym je wypróbowała :)
    Pozdrawiam i zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com/2016/05/what-will-they-think-about-me.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę te produkty, a już wydają się ciekawe! Do tego duży plus, że są eko :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz o nich słyszę, ale muszę przyznać, że zaciekawiłaś mnie tymi produktami.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze to nigdy nie słyszałam o tych produktach ale z chęcią bym przetestowała ;)

    https://alazielinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. these products seem great.

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe produkty ;) Widzę je pierwszy raz na oczy :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uwielbiam ekologiczne kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że takie naturalne kosmetyki byłyby dla mnie super pomysłem :D Bardzo ciekawie je opisałaś, pozdrawiam :*

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie widziałam jeszcze tych kosmetyków! Fajna recenzja :)! Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsze słysze o tych kosmetykach, ale ciekawe, ciekawe :D
    http://diary-of-juuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczególnie lubię tą odżywkę do włosów. Bardzo łatwo rozczesuje się po niej włosy i są mięciutkie. Peeling Clochee mam truskawkowy i jest super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Daria, Dziękujemy za tyle miłych słów o naszym sklepie Eco and well. Wybrałaś naprawdę fajne kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam kosmetyki od ecoandwell.pl. Odkryłam je kilka miesięcy temu i od tej pory nieprzerwanie używam. Mój ulubieniec peeling truskawkowy Clochee ! Pielęgnuje, nawilża a przy tym pachnie nieziemsko :) Ania

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !