wtorek, 26 lipca 2016

Fit panna cotta z malinami

Większość przepisów na panna cotte mówi o prawie pół litrach śmietanki 36%, kilku kopiastych łyżeczkach cukru, ja postanowiłam trochę zmodyfikować ten przepis, aby nasza panna cotta była bardziej fit, zawierała dużo białka, a mimo to nadal była mega smaczna. Moja panna cotta, a dokładnie mus truskawkowy zawiera dodatkowo izolat białka o smaku malinowym co dodatkowo wzmocniło smak malin, chociaż i bez tego jest ona bardzo wartościowa. Można również dodać waniliowej odżywki białkowej do spodniej warstwy panna cotty.  

składniki:
- 350 ml jogurtu naturalnego
- 2 łyżeczki żelatyny
- 1 łyżka cukru waniliowego
- 4 łyżki miodu
- 2 koszyczki malin 
- 1 miarka izolatu malinowego
- wiórki kokosowe 
przygotowanie:
W kubku rozpuszczamy żelatynę z 4 łyżkami zimnej wody. Odstawiamy na bok. W garnku rozpuszczamy 3 łyżki miodu. Gdy będzie już mocno podgrzany dodajemy do niego rozpuszczonej żelatyny oraz cukier waniliowy i energicznie mieszamy. Po rozpuszczeniu żelatyny odstawiamy na bok do ostygnięcia. Gdy miód ostygnie(może być letni) dodajemy do niego jogurt i mieszamy. Przygotowujemy foremki do panna cotty lub jak w moim przypadku pucharki do lodów. Przekładamy masę do kubeczków i wstawiamy do lodówki na kilka godzin, do zastygnięcia. W czasie gdy moje panna cotty czekały w lodówce, ja zabrałam się za przygotowywanie musu malinowego.  Do blendera wrzuciłam maliny, pozostawiając kilka do dekoracji, dodałam miód do smaku i odżywkę białkową, Gdy już panna cotty zrobiły się sztywne przelałam mus do pucharków, udekorowałam malinami i oprószyłam wiórkami gotowe! wyszły 4 porcje. 
danone, jogurt naturalny, fit przepis, panna cotta, żelatyna, deser, izolat, odżywka białkowa, dieta, miód, maliny, mus malinowy, lifestyle,


danone, jogurt naturalny, fit przepis, panna cotta, żelatyna, deser, izolat, odżywka białkowa, dieta, miód, maliny, mus malinowy, lifestyle,

danone, jogurt naturalny, fit przepis, panna cotta, żelatyna, deser, izolat, odżywka białkowa, dieta, miód, maliny, mus malinowy, lifestyle,

danone, jogurt naturalny, fit przepis, panna cotta, żelatyna, deser, izolat, odżywka białkowa, dieta, miód, maliny, mus malinowy, lifestyle,

danone, jogurt naturalny, fit przepis, panna cotta, żelatyna, deser, izolat, odżywka białkowa, dieta, miód, maliny, mus malinowy, lifestyle,

danone, jogurt naturalny, fit przepis, panna cotta, żelatyna, deser, izolat, odżywka białkowa, dieta, miód, maliny, mus malinowy, lifestyle,

danone, jogurt naturalny, fit przepis, panna cotta, żelatyna, deser, izolat, odżywka białkowa, dieta, miód, maliny, mus malinowy, lifestyle,

danone, jogurt naturalny, fit przepis, panna cotta, żelatyna, deser, izolat, odżywka białkowa, dieta, miód, maliny, mus malinowy, lifestyle,

danone, jogurt naturalny, fit przepis, panna cotta, żelatyna, deser, izolat, odżywka białkowa, dieta, miód, maliny, mus malinowy, lifestyle,

danone, jogurt naturalny, fit przepis, panna cotta, żelatyna, deser, izolat, odżywka białkowa, dieta, miód, maliny, mus malinowy, lifestyle,

danone, jogurt naturalny, fit przepis, panna cotta, żelatyna, deser, izolat, odżywka białkowa, dieta, miód, maliny, mus malinowy, lifestyle,

danone, jogurt naturalny, fit przepis, panna cotta, żelatyna, deser, izolat, odżywka białkowa, dieta, miód, maliny, mus malinowy, lifestyle,

danone, jogurt naturalny, fit przepis, panna cotta, żelatyna, deser, izolat, odżywka białkowa, dieta, miód, maliny, mus malinowy, lifestyle,

53 komentarze:

  1. Wyszło pięknie! I pewnie smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają pysznie ;)! Darcia, nie mogę znaleźć wpisów z Twoją genialną przemianą, motywacji potrzebuję Kobietko! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety jej były facet pokasował...

      Usuń
  3. Super przepis, szczególnie podoba mi się jego znacznie mniejsza kaloryczność, a wygląda to przepysznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. No wygląda pysznie :)
    smakuje pewnie równie dobrze.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, lubię gdy jedzenie wygląda tak estetycznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę wygląda apetycznie! :) W weekend przyjeżdżają do Nas znajomi fajny pomysł na deser ale kurce nie mam blendera, jeszcze się nie dorobiłam :( Mam taką samą metalową podstawę na ciepłe garki z Ikei :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ale smaka mi narobiłaś *.*
    wygląda cudownie, na pewno wypróbuję przepis ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pyszność , na pewno wypróbuje przepis <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie, że znajdujesz alternatywę dla tłustych i kalorycznych słodyczy - a jednocześnie nie rezygnujesz z przyjemności :D

    divirose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyciągam malinki z zamrażarki i biorę się za robienie pysznego deserku :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają znakomicie i bardzo smacznie :) Muszę ich spróbować :)

    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie fit desery :)
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda co przecudownie ! Aż głodna się zrobiłam :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Deser idealny na taką pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, wygląda pysznie! a ten izolat malinowy to mnie nie zabije ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Co za pyszności! Obłędnie to wygląda! ❤

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysł nawet nie sądziłam, że można tak fajnie przerobić ten przpis :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurcze, wygląda przepysznie! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Cukier waniliowy czy wanilinowy?

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam panna cotte, dlatego sama często ją przygotowuje :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda przepysznie! Bardzo lubię panna cotte, przepis na 100% wypróbuję! :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. wygląda smakowicie ale co to jest ta izolat malinowy ?

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam takie desery! na pewno wypróbuje) fajny post i super zdjęcia:)
    pozdrawiam http://dreamilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ooo właśnie tego mi trzeba było! coś na słodko i zdrowo jednocześnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepysznie wygląda i pewnie również smakuje!


    Może rewanż i skomentujesz również u mnie? :)

    Zapraszam do mnie
    http://fromkatrin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. wygląda mega!!!! a przepis też przyjazny więc i ja powinnam sobie z nim poradzić:P

    OdpowiedzUsuń
  28. Pyszne.... Muszę spróbować :)! Muszę nadrobić Twoje wpisy !
    Ola, BaBassment

    blokwpiwnicy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Trojeczką to chętne bym pojechała :D super fura !

    OdpowiedzUsuń
  30. wooow*.* przepis mnie zaskoczył, nie wiedziałam, że panna cotta może być taka fit :) wpis dodaję do zakładek, żeby móc do niego regularnie wracać ;)
    pozdrawiam♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Wygląda apetycznie. Muszę wypróbować przepis. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jejku jakie pyszności <3
    Zgłodniałam :D

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !