sobota, 16 lipca 2016

Hiszpański top.

Hiszpański dekolt spowodował u mnie mega hiszpańską manię. Kilka dni temu pojawił się wpis z hiszpańskim kombinezonem, a tym razem mam dla was set w roli głównej z białym hiszpańskim topem od sweet shop. Hiszpański topik idealnie pasuje do szortów, spódniczek, jak i dopasowanych jeansów. Ja akurat postawiłam na jeansy, ponieważ mimo słoneczka temperatura nie była za ciekawa. Tą smutną kolorystykę przełamała koralowa, lakierowana torebka monnari. Przyznam, że uwielbiam ich torebki i to już chyba moja 4. Mam nadzieję, że lato jeszcze pokaże na co je stać, ponieważ jestem rządna letnich stylizacji. Dzisiaj wieczorem pędzę pohulać po wyprzedażach (na pewno nic nie kupię, tak już mam :)) ale marzy mi się płytka Ed Sheeran X i tego zakupu na pewno nie odpuszczę!
hiszpański, hiszpanka, dekolt, high waist, jeans, dopasowane, skinny, pullandbear, fashion, monnari, bag, hilfiger, emery, espadryle,



hiszpański, hiszpanka, dekolt, high waist, jeans, dopasowane, skinny, pullandbear, fashion, monnari, bag, hilfiger, emery, espadryle,

hiszpański, hiszpanka, dekolt, high waist, jeans, dopasowane, skinny, pullandbear, fashion, monnari, bag, hilfiger, emery, espadryle,

hiszpański, hiszpanka, dekolt, high waist, jeans, dopasowane, skinny, pullandbear, fashion, monnari, bag, hilfiger, emery, espadryle,

hiszpański, hiszpanka, dekolt, high waist, jeans, dopasowane, skinny, pullandbear, fashion, monnari, bag, hilfiger, emery, espadryle,

hiszpański, hiszpanka, dekolt, high waist, jeans, dopasowane, skinny, pullandbear, fashion, monnari, bag, hilfiger, emery, espadryle,

hiszpański, hiszpanka, dekolt, high waist, jeans, dopasowane, skinny, pullandbear, fashion, monnari, bag, hilfiger, emery, espadryle,

hiszpański, hiszpanka, dekolt, high waist, jeans, dopasowane, skinny, pullandbear, fashion, monnari, bag, hilfiger, emery, espadryle,

hiszpański, hiszpanka, dekolt, high waist, jeans, dopasowane, skinny, pullandbear, fashion, monnari, bag, hilfiger, emery, espadryle,

hiszpański, hiszpanka, dekolt, high waist, jeans, dopasowane, skinny, pullandbear, fashion, monnari, bag, hilfiger, emery, espadryle,

hiszpański, hiszpanka, dekolt, high waist, jeans, dopasowane, skinny, pullandbear, fashion, monnari, bag, hilfiger, emery, espadryle,
| bluzka - sweet shop, spodnie - pull&bear, torebka - monnari, buty - hilfiger, pasek - mohito, okulary - solano |
Instagram

60 komentarzy:

  1. Super stylizacja,dżinsy fajnie dopasowane,buty na koturnie pewnie wygodne,torebka świetna jak dla mnie,bo nie lubię dużych toreb.. bluzka taka odważna nawet powiedziałabym,ponieważ niby skromny krój,taki klasyczny to jest taka krótsza,widać brzuszek ;) Ogólnie stylizacje oceniam bardzo dobrze,mój styl.Pozdrawiam i życzę udanego haulu zakupowego i zakupienia wymarzonej płyty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! No piekna bluzeczka! I swietnie eksponuje Twoj tatuaz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta bluzeczka! Pięknie wyglądasz i masz świetna figurę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega mi się podobają te topy w takim stylu i mam na oku jeden, więc wkrótce mam nadzieję, że zawita w mojej szafie. A wyglądasz przepięknie! Połączenie jest super!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylówka, prosta, ale z klasą

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwona torebka to rzecz, której mi brakuje. Twoja jest przepiękna!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie tylko ta bluzka jest sliczna ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny top! świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie rewelacja :D Zakochałam się w spodniach i butach :D Chciałam też zakupić bluzeczkę o takim kroju, ale chyba nie pasuje do mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam bluzki w stylu hiszpanki, pięknie wyglądają na lato :)

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. hiszpanki są boskie :) tobie pasuje ;) Sama muszę zapolować na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna bluzeczka! :)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. kochana figurę to masz coraz lepszą! <3 wyglądasz zjawiskowo :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzka jest piękna! :) "Choruję" na punkcie dekoltów tego typu. Nie mogłam się oprzeć i przygarnęłam do siebie kilka sukienek oraz topów hiszpanek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna bluzka i bardzo fajne sandały :-) Super wyglądasz :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna bluzeczka. Idealnie mi do Ciebie pasuje😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również jestem bardzo zauroczona tym fasonem w każdej postaci. :)
    Świetnie się prezentujesz!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się ten top i spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjnie wyglądasz, świetny zestaw, kobieco,kokieteryjnie i ze smakiem :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluzka Hiszpanka,to coś co kocham tego lata najbardziej. Sama wczoraj zakupiłam swoją 2 hiszpankę i jestem z niej bardzo zadowolona. Ślicznie w niej wyglądasz,bardzo kobieco i seksownie. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/07/balonowa-sesja.html

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna figura *.*
    Zapraszam do mnie http://sazanaa.blogspot.com/ ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Daria, powiem Ci tak, młodość jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mega figura!
    Teraz pewnie nie jedna koleżanka zazdrości;)
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja niby taka prosta ale robi wrażenie, a spodnie na Tobie leżą cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam Twoje stylizacje :) Nieprzekombinowane i piękne :) Trend na odkryte ramiona kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Darcia prezentujesz się świetnie ;-)!

    OdpowiedzUsuń
  28. zdecydowanie uwielbiam takie bluzeczki, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten top jest hitem! ♥ Wspaniale wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny Top. Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowna!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialna figura i świetny look! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pieknie wyglądasz ;) I faktycznie, cudna torebka :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Spodnie rozmiar większe i byłoby super. Wyglądają jakby miała na tobie pęknąć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam je rok i jak na razie nie pękły, więc nie mam się co obawiać.

      Usuń
  35. Bardzo ładna stylizacja, która z pewnością sama chętnie bym założyła. Masz piękną figurę!
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Daria, pomyśl czasem o jakimś upięciu włosów. Cała stylizacja super, ale ja bym tu chętnie zobaczyła jakieś ładne upięcie. Zwłaszcza do tego typu bluzek ładnie wyglądają włosy spięte nad karkiem.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja również jestem zakochana w tych hiszpańskich dekoltach! <3
    Super torebka! :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow!!! Wyglądasz mega seksownie!!! Bluzeczka śliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. tegoroczny hit to hiszpanka, przepięknie w niej wyglądasz kolor biały podkreśla twoja opaleniznę! :*
    Zapraszam na mojego bloga Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo polubiłam tego typu dekolty <3 mega zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie wyglądasz w tej bluzce :) Szkoda , że mi ten krój nie pasuje :P

    OdpowiedzUsuń
  42. Top robi furorę :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Pięknie Kochana wyglądasz! co za figra! :)


    zapraszam: AGNESSSJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  44. podoba mi się fakt, że te jeansy są z wysokim stanem! to się ładnie komponuje i uwydatnia twoją figurę;D

    OdpowiedzUsuń
  45. Masz piękną figurę. a jesli chodzi o bluzkę to uwielbiam ten krój. Wczoraj uszyłam bardzo podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  46. te topiki są świetne. Sama na taki poluje :)
    Super wyglądasz
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. No tak, bluzki hiszpanki zawładnęły nami kobietami - i bardzo dobrze, bo to piękny, kobiecy i uroczy fason. A Ty wyglądasz mega seksownie w tym wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne zestawienie kolorystyczne, całość obłędna 👍 Masz figurę jak marzenie, ale tatuaż nie szczególnie pasuje do Twojej filigranowej postury ... Nie miej mi za złe, ja po prostu nie lubię tatuaży 😐

    OdpowiedzUsuń
  49. Wyglądasz cudownie, kobieco a jednocześnie bardzo dziewczęco. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam bluzki hiszpanki - uwielbiam! wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczna ta bluzka. Cały zestaw piękny,obłędnie wyglądasz! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Top przeuroczy :D uwielbiam takie :D
    zdjęcia super :D aż zatęskniłam za latem :D
    pozdrawiam! Karutek z karutek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !