wtorek, 19 lipca 2016

Masło orzechowe i jego fenomen.

Masło orzechowe można spokojnie zrobić bardzo łatwo samemu, ale trzeba mieć do tego odpowiedni sprzęt, najlepiej blender wysokoobrotowy lub malakser. Mamy wtedy 100% pewność, że nie ma dodatku oleju, soli czy cukru, sami możemy wybrać czy chcemy masło z kawałkami orzechów, czyli typu "crunchy" czy raczej gładką pastę, czyli "smooth". Je jednak jestem o tyle leniwa, że w tej kwestii poszukałam idealnego masła zawierającego 100% orzechów arachidowych. Mam tutaj na myśli masło orzechowe  z Nutvit, moim idealnym jest masło z sezamem i z kokosem
co dobrego kryją w sobie orzechy:
*zawierają jedno- i wielonienasycone kwasy tłuszczowe,
*zawierają witaminę E, zwaną witaminą młodości
*wspomagają pracę układu nerwowego, pamięć i koncentrację
*poprawiają stan skóry, włosów i paznokci, mają mnóstwo cynku
*mają sporo białka i błonnika, a także witamin z grupy B i składników mineralnych (fosfor, magnez, żelazo, wapń, potas!, cynk, sód) wpływa to korzystnie na odchudzanie. 
Masło orzechowe używam głównie samodzielnie łyżeczką, bądź na tosty. Uwielbiam również z bananami i naleśnikami. Dla mnie to sposób na słodycze, dzięki temu unikam podjadania czekolady i cukierków.
masło orzechowe, nutvit, smooth, crunchy, nutvit, sante, lidl, lifestyle, blog, odchudzanie, dieta,


masło orzechowe, nutvit, smooth, crunchy, nutvit, sante, lidl, lifestyle, blog, odchudzanie, dieta,

masło orzechowe, nutvit, smooth, crunchy, nutvit, sante, lidl, lifestyle, blog, odchudzanie, dieta,

masło orzechowe, nutvit, smooth, crunchy, nutvit, sante, lidl, lifestyle, blog, odchudzanie, dieta,

37 komentarzy:

  1. pychotka ;*
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/07/white-boho-bag-watch.html

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam, mniam :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujący post. A masło orzechowe to moje wspomnienie z dzieciństwa ;-)
    http://szafaangeli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio po raz pierwszy kupiłam masło orzechowe i śmiało mogę stwierdzić, że jest przepyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jadłam kiedyś, takie zwykłe, ale nie było za dobre :/ Twoje wyglądają ciekawie :)

    Buziaki ♥
    WSPOMNIENIA Z BUDAPESZTU - KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam masło orzechowe. Polecam Ci robić też samej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mimo, że bardzo kaloryczne, to uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym przypadku, to akurat te dobre kalorie ;)

      Usuń
  8. Jakoś nie przepadam za masłem ożechowym. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  9. KOCHAM masło orzechowe, szczególnie domowej roboty!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale wyczucie czasu! Właśnie konsumuje swojego własne masło orzechowe. I jestem w 100% pewna, że nie ma żadnych dodatków :) Tym bardziej soli, gdzie sól w swoim życiu odstawiłam raz na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masło orzechowe mogłabym jeść kilogramami :)
    Yummy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham masło orzechowe. Przysięgam, mogłabym je jeść łyżkami.

    Buziaki!
    Sandra-klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jadłam masło orzechowe i jest dobre, ale nie jest czymś czym mogłabym się zachwycać :)

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za smakiem masła orzechowego, ale mój chłopak je uwielbia, więc zawsze mam je w kuchni :D :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja uwielbiam masło orzechowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jakoś nie potrafię się przełamać by go spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś byłam od niego uzależniona, ale jakoś teraz nie mam na nie parcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham masło orzechowe, strasznie kojarzy mi się z Ameryką :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda bardzo apetycznie :) Jakoś jeszcze nie jadłam orzechowego masła, muszę spróbować ;)

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ja chyba nie lubię masła orzechowego, ale może dlatego, że nie jadłam jeszcze dobrego;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię, ale unikam takich rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam masło orzechowe! Tego muszę koniecznie spróbować! :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam masło orzechowe i wszystko z jego dodatkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię masło orzechowe, ale takie, gdzie rzeczywiście wiem co jem :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  25. My o maśle orzechowym wiemy jedno - dzięki wielkie temu, kto je wymyślił!
    Nie ma nic lepszego na ziemi! A jeszcze jak połączy się je z kokosem - czego nie wiedzieliśmy, to już musi być podniebna przyjemność! Czas niebawem to sprawdzić!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie robiłam jeszcze takiego domowego, bo mam za słaby blender :( Ale chciałabym spróbować, bo słyszałam, że o wiele lepsze od kupnego.
    Mój kanał na yt ♥
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !