czwartek, 14 lipca 2016

Mój sposób na blask.

Jestem ogromną przeciwniczką ziemistej, poszarzałej i zmęczonej skóry tym bardziej latem, gdzie nasze ciało powinno być pełne blasku i zarumienione. Dlatego gdy pojawią się pierwsze promienie słońca staram się jakoś ten blask wydobywać, z pomocą przychodzi mi seria kosmetyków CC z Bielendy oraz nieskazitelnie pięknie mieniący się olejek Pat&Rub. Różowy - Bielenda Optic Control Blur Effect CC krem, który swoją różową barwą i zawarte drobinki delikatnie rozjaśnienia, rozświetla i nawilża nasze ciało. Brązowy - Bielenda, Color Control CC, multifunkcyjny krem korydujący do ciała Perfector również nawilża i rozświetla ale i dodatkowo tworzy efekt rajstop w sprayu i delikatnie brązuje nasze ciało. Olejek Rozświetlający Pat&rub to prawdziwa uczta dla skóry twarzy, dekoltu i całego ciała. Jest mega wydajny, a jego konsystencja olejku świetnie nawilża nawet najbardziej przesuszone miejsca na ciele, takie jak kolana czy łokcie. 
bielenda cc, color control, optic blur effect, patandrub, olejek rozświetlający, radiance, rajstopy w sprayu, beauty, rozświetlanie, rozświetlacz, opalenizna,



bielenda cc, color control, optic blur effect, patandrub, olejek rozświetlający, radiance, rajstopy w sprayu, beauty, rozświetlanie, rozświetlacz, opalenizna,

bielenda cc, color control, optic blur effect, patandrub, olejek rozświetlający, radiance, rajstopy w sprayu, beauty, rozświetlanie, rozświetlacz, opalenizna,

bielenda cc, color control, optic blur effect, patandrub, olejek rozświetlający, radiance, rajstopy w sprayu, beauty, rozświetlanie, rozświetlacz, opalenizna,

38 komentarzy:

  1. Super kosmetyki. Olejek wygląda zachęcająco.
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten kosmetyk z bielendy i jestem mega zadowolona :) milego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chwalę kosmetyki z Bielandy! O nich jeszcze nie słyszałam i chyba jeszcze dziś sobie je kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo uwielbim rozświetloną skórę <33 cudownie sie rpezentuję na wakacjach L:3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tym produktach :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. kosmetyki zapowiadają się ciekawie, muszę przetestować ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają zachęcająco, ja jednak lubię być pośrodku. Nie błyszczeć, ale też nie być tą poszarzałą :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mam w zwyczaju używać tego typu kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej :-) czy ten krem brazujacy z Bielendy zostawia slady na ubraniach? szukam jakiejs alternatywy dla rajstop na slub mam biala ale krótka sukienke, ale czy nie zostawi plam?

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej :-) czy ten krem brazujacy z Bielendy zostawia slady na ubraniach? szukam jakiejs alternatywy dla rajstop na slub mam biala ale krótka sukienke, ale czy nie zostawi plam?

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten krem CC brązujący, jest bardzo dobry. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same ciekawostki do wypróbowania tylko czekać na promocję ).

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również jestem zwolenniczką rozświetlonej cery!<3
    A ten olejek Pat & Rub to w jakiej cenie??

    http://www.justcleo.pl/2016/07/portofino-summer-outfit-with-off.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kosmetyki z Bielendy więc bede musiala wyprobować :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! )

    OdpowiedzUsuń
  15. różowy - Bielendy miałam i jest OK, ale ten brązowy bardzo mnie intryguje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz jestem na Twoim blogu i wow :D chyba musisz go nieźle długo prowadzić skoro tak mnóstwo wyświetleń i obserwatorów :)

    CHCE SIĘ ŻYĆ
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  17. koniecznie muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne kosmetyki :)


    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten olejek rozświetlający ma fajną konsystencję, taką bogatą.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba skuszę się i wypróbuję ;)


    Zapraszam do mnie :)
    http://patisonkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kosmetyków bielanda z chęcią bym wypróbowała :)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nowości kosmetyczne zawsze chętnie wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. olejek mnie zainteresował :) wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kosmetyki prezentują się zachwycająco. Bardzo lubię delikatnie rozświetloną skórę, szczególnie kiedy jest pięknie opalona.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dario, jaki kosmetyk na lato polecasz do twarzy? Żeby delikatnie zakrył Ale nie był ciężki.. Proszę o radę :-) pozd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam kremu bb z garniera ;) jest lekki a dodatkowo świetnie rozświetla ;) niedoskonałości dodatkowo zakrywam przy użyciu loreal true match ;)

      Usuń
    2. Dziękuję Ci uprzejmie :-)

      Usuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !