wtorek, 12 lipca 2016

Naleśniki proteinowe.

Odkąd wspólnie przeszliśmy na dietę wysokobiałkową o wiele bardziej chce mi się gotować. Z reguły do gotowania miałam dosłownie dwie lewe ręce, a teraz? Co rusz staram się wynajdować jakieś ciekawe przepisy aby móc stworzyć coś pysznego a zarazem bardzo wartościowego. Na kolację przygotowałam naleśniki, jednak aby nie były takie zwykłe dodałam do nich odżywkę białkową o smaku waniliowym z Ostrovit oraz masło orzechowe, również od nich. 

składniki:
-100g mąki 
-250g mleka
-1 jajko
-40g odżywki białkowej, użyłam waniliowej Ostrovit
-brzoskwinie

przygotowanie:
Mąkę przesiewamy do miski i dodajemy odżywkę białkowa, użyłam waniliowej aby nie zepsuła naturalnego smaku naleśników. Następnie wlewamy mleko i wbijamy jajko. Całość miksujemy, ja użyłam blendera. Naleśniki smażyłam na dobrze rozgrzanej patelni na oleju kokosowym Ostrovit. W czasie smażenia zblendowałam brzoskwinie uzyskując tym idealny mus do posmarowania naleśników. Możemy je również podać z masłem orzechowym i bananem. Przepis na 4 naleśniki. 
olej kokosowy, masło orzehowe, ostrovit, wpc, odżywka białkowa, naleśniki białkowe, fit, przepis, dieta, lifestyle, blender,


olej kokosowy, masło orzehowe, ostrovit, wpc, odżywka białkowa, naleśniki białkowe, fit, przepis, dieta, lifestyle, blender,

olej kokosowy, masło orzehowe, ostrovit, wpc, odżywka białkowa, naleśniki białkowe, fit, przepis, dieta, lifestyle, blender,

olej kokosowy, masło orzehowe, ostrovit, wpc, odżywka białkowa, naleśniki białkowe, fit, przepis, dieta, lifestyle, blender,

olej kokosowy, masło orzehowe, ostrovit, wpc, odżywka białkowa, naleśniki białkowe, fit, przepis, dieta, lifestyle, blender,

olej kokosowy, masło orzehowe, ostrovit, wpc, odżywka białkowa, naleśniki białkowe, fit, przepis, dieta, lifestyle, blender,

olej kokosowy, masło orzehowe, ostrovit, wpc, odżywka białkowa, naleśniki białkowe, fit, przepis, dieta, lifestyle, blender,

olej kokosowy, masło orzehowe, ostrovit, wpc, odżywka białkowa, naleśniki białkowe, fit, przepis, dieta, lifestyle, blender,

olej kokosowy, masło orzehowe, ostrovit, wpc, odżywka białkowa, naleśniki białkowe, fit, przepis, dieta, lifestyle, blender,

olej kokosowy, masło orzehowe, ostrovit, wpc, odżywka białkowa, naleśniki białkowe, fit, przepis, dieta, lifestyle, blender,

olej kokosowy, masło orzehowe, ostrovit, wpc, odżywka białkowa, naleśniki białkowe, fit, przepis, dieta, lifestyle, blender,

olej kokosowy, masło orzehowe, ostrovit, wpc, odżywka białkowa, naleśniki białkowe, fit, przepis, dieta, lifestyle, blender,

47 komentarzy:

  1. hmmm zaciekawiłaś mnie tymi naleśnikami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygladaja przepysznie! Smacznego :*

    www.hinatie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mm uwielbiam naleśniki ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio się nauczyłem robić naleśniki więc może i ten wypróbuję :)
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy przepis! <3
    Uwielbiam naleśniki w każdej postaci więc na pewno wypróbuję Twój przepis.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepyszne muszą być

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam naleśniki w każdym wydaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. super wyszły zdjęcia, to twoja kuchnia ? piękne wnętrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja mam tę odżywkę białkową kokosową ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny przepis, muszę go wypróbować! :D
    Bardzo profesjonalnie prowadzisz tego bloga, jest naprawdę świetny.

    http://icedaughter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy pomysł, pewnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniam wygladają pysznie i jeszcze sa zdrowe :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pychotka! :D
    Uwielbiam naleśniki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł, ale ja nie przepadam za naleśnikami. :)
    Pozdrawiam, Olivia
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę przyznać, że ciekawy przepis :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie robiłam takich naleśników, muszą być bardzo pożywne.
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Musze kiedys sprobowac :)
    http://nalkaa.blogspot.com/2016/07/wakacje-2016-zakynthos-7.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda przepysznie i na pewno też tak smakuje! :) Przepis bardzo ciekawy, moja koleżanka również jest na diecie wysoko białkowej, to jej podeślę tego posta, żeby sobie zobaczyła ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. mm pycha ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zakupię odżywkę, to z chęcią przetestuję przepis :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Thanks for sharing!! I will have to try this:)
    (Cannot take my eyes from the milk package haha
    such a cute folk cartoon.!!)

    Greetings from Lithuania,
    xx
    http://www.spaventaremoda.com

    OdpowiedzUsuń
  22. oj zjadłabym z miłą chęcią!

    OdpowiedzUsuń
  23. jakim aparatem robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham masło orzechowe :) pychota.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądają pysznie, ostatnio mam ochotę na naleśniki. Na pewno wypróbuję :D
    Pozdrawiam, lifebystone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Często robię naleśniki. Powiedz mi co daje ta odżywka ? Co to jest ? Pierwszy raz spotykam się z nią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białko jest najcenniejszym składnikiem odżywczym dla każdego sportowca, jest niezbędne do regeneracji mięśni po ciężkich treningach, a bez jego odpowiedniej ilości nie zbudujemy odpowiednio wysportowanej sylwetki. Odżywka białkowa to łatwy sposób na uzupełnienie białka w diecie.

      Usuń
  27. Wyglądają fantastycznie,, takie śniadanie mogłabym jeść co dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Mmm...zjadłabym :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Do spróbowania - koniecznie! Ostatnio bardzo zaprzyjaźniłam się z naleśnikami, ale w wersji wytrawnej.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mmmmm wyglądają przepysznie. Uwielbiam naleśniki! :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. wyglądają pysznie tylko że ja nie mogę ani mąki ani mleka :/ u mnie za to jest alternatywny przepis na naleśniki bezglutenowe gdybyś chciała wypróbować. pzdr
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  32. Kocham naleśniki, mogłabym je jeść cały czas :D Te Twoje wyglądają bardzo pysznie ! :D
    Zapraszam-Mój blog
    PS: odpowiadam na komentarze i obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. spisuję składniki, pędzę do sklepu i jutro smażę :D takiej ochoty mi narobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak to pysznie wygląda! Ja tak samo do gotowania nigdy się nie palę, ale przepis tak smakowity, że w końcu trzeba zacząć:D

    OdpowiedzUsuń
  35. Rewelacja! <3 muszę koniecznie spróbować

    OdpowiedzUsuń
  36. Chyba wiem, co dziś na obiad/podwieczorek:D Fajny przepis!
    Ola, BaBassment

    OdpowiedzUsuń
  37. Musiały być pyszne ;) masz jakies sprawdzone smaki odżywek, które nadawałyby sie właśnie przykładowo do naleśników? Bardzo trzeba wtedy modyfikować przepis? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !