sobota, 23 lipca 2016

Pomponiaste szorty.

W dzisiejszym wpisie mam dla was nie tylko stylizację, ale i również nowość - zdjęcia, które zrobiła moja utalentowana, spełniająca się w fotografii Kinga ♥ Świetne naturalne kadry, delikatna kolorystyka czyli to co w zdjęciach kocham najbardziej. Postaram się aby jak najczęściej Foteska robiła mi zdjęcia, są po prostu idealne. Wracając do stylizacji, to najlepszym sposobem na upalne dni są luźne fasony, mgiełki i wszelkiego rodzaju przewiewne ubrania. Akurat ja postawiłam na czarną przewiewną koszulę i luźne oryginalne szorty z pomponami od sweet shop. Stonowanego fasonu dotrzymuje torebki od etorba oraz beżowe koturny, które są moim hitem jeżeli chodzi o komfort chodzenia. Uwielbiam koturny, szczególnie latem, można bez obaw o obrzmiały stopy założyć wysokie buty. 
etorba, markowa, torebka, koturny, hilfiger, szorty, mgiełka, hm, zwiewna, zara, fotograf, sesja, fashion, eokulary, lorus,


etorba, markowa, torebka, koturny, hilfiger, szorty, mgiełka, hm, zwiewna, zara, fotograf, sesja, fashion, eokulary, lorus,

etorba, markowa, torebka, koturny, hilfiger, szorty, mgiełka, hm, zwiewna, zara, fotograf, sesja, fashion, eokulary, lorus,

etorba, markowa, torebka, koturny, hilfiger, szorty, mgiełka, hm, zwiewna, zara, fotograf, sesja, fashion, eokulary, lorus,

etorba, markowa, torebka, koturny, hilfiger, szorty, mgiełka, hm, zwiewna, zara, fotograf, sesja, fashion, eokulary, lorus,

etorba, markowa, torebka, koturny, hilfiger, szorty, mgiełka, hm, zwiewna, zara, fotograf, sesja, fashion, eokulary, lorus,

etorba, markowa, torebka, koturny, hilfiger, szorty, mgiełka, hm, zwiewna, zara, fotograf, sesja, fashion, eokulary, lorus,

etorba, markowa, torebka, koturny, hilfiger, szorty, mgiełka, hm, zwiewna, zara, fotograf, sesja, fashion, eokulary, lorus,

etorba, markowa, torebka, koturny, hilfiger, szorty, mgiełka, hm, zwiewna, zara, fotograf, sesja, fashion, eokulary, lorus,
| koszula - h&m, szorty - sweet shop, torebka - etorba, buty - soulel, zegarek - lorus, okulary - eokulary |
fot. Kinga Lubawa ( foteska )

Instagram
fot. Kinga Lubawa ( foteska )

71 komentarzy:

  1. Prezentujesz się cudownie w tym zestawieniu. Koszula jest cudowna niby prosta,ale ma coś w sobie. :-)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/07/zachod-sonca.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Idealnie i na ploty z koleżanką, i na zakupy, a nawet na randkę 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne te szorty!! :D świetne zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie wygladasz i zdjecia genialne. Bardzo milo sie Ciebie oglada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są urocze te szorty - świetnie wyglądasz!!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorowy Sklep23 lipca 2016 11:44

    Super stylizacja i bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiamy
    www.kolorowy-sklep.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne kolory, a Ty świetnie się prezentujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te spodenki świetnie się na Tobie prezentują! Mi te spodenki w ogóle nie pasują :( Wyglądam w nich jak w piżamie :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy zestaw:) ładne szorty:)
    www.swiatwkolorzeblond.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie wyglądasz, lubię takie zestawy latem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki kolor lakieru masz na paznokciach??? Genialny jest.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw, torebka super

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia naprawdę świetne, a Ty jak zwykle olśniewasz :) Spodenki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna torba! świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz bardzo fajnie, ale postu przez cień w czcionce nie jestem w stanie przeczytać...

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja na lato! Zdjęcia rzeczywiście są przepiękne i profesjonalne, ale przeszkadza mi trochę taka duża ilość 'ukośnych' kadrów :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne spodenki !!! I torebka też bardzo elegancka. Ogólnie przyjemna i piękna stylizacja na lato! Gratki! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wesołe te spodenki ;) Idealne na lato!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne buty, też lubię koturny. Bardzo zgrabnie wyglądasz, torebka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładna stylizacja :) poklikane :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Podobają mi się te szorty :) ale moją uwagę bardziej przykuwają buty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja :) Uwielbiam takie przełamywanie stylów, eleganckiego: koszula z metalowym wykończeniem kołnierzyka i bardzo klasyczna torebka, z luzackim stylem spodenek ! I neutralne buty a nie czarne, idealnie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. elegancka i z z pazurem dzięki tatauażowi ;)
    no no
    http://noa-artpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Delikatne pompony i idealnie dobrane zestawienie! Dobra robota :)

    Pozdrawiam gorąco ❤❤❤
    http://mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi w oko wpadła torebka i bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczna !
    ładne zdjęcia ;*
    Torebka mega ! uwielbiam tego typu torby ;)
    http://twinstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Super stylizacja i bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudnie i kobieco a zdjęcia jak z magazynu! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna letnia stylizacja. Piekne szorty, extra koszula-mgiełka idealna na upały.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podoba mi się stylizacja, podchodzi pod mój styl.
    Pozdrawiam♡

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna stylizacja! A nogi długie do nieba :) Pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie najbardziej zauroczyły koturny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. cudowny look! przepiękne zdjęcia! :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Szorty dla mnie super :-) Pozdrawiam Angela
    http://szafaangeli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. super stylizacja i świetne te szorty!

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  36. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  37. szorty odlotowe z tymi pomponami w dodatku

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam podobne szorty :-) pięknie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. this is freaking awesome outfit and I need that bag
    galantosfun

    OdpowiedzUsuń
  40. Szorty i torba są niesamowite :) Dzieki Tobie poznałam nowe sklepy! Reklama skuteczna ♥:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Szorty są super :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne są te szorty! i bardzo podoba mi się torebka :))
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne te szorty, fajnie pasują do czarnej koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zdjęcia naprawdę robią wrażenie, piękne wykonanie :)
    Stylizacja bardzo trafiła w mój gust, prezentujesz się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne szorty:) genialnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetnie wyglądasz. Ja preferuję szpilki ale twoje koturny ogromnie mi się spodobały! :)
    No i tatuaż - jest cudowny!


    Pozdrawiam, Sandra
    Nowy post [klik!]

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne te shorty. :) Jeszcze takich u nikogo nie widziałam, a są takie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne te szorty takie słodkie<3
    Kochana z jakiego szablonu korzystałaś przy tworzeniu bloga??

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Masz przepiękną figurę <3 naprawdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Rewelacyjny strój . Bardzo podoba mi się połączenie tych spodenek z ta koszulką
    Super :)

    Zapraszam do siebie .

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny look ! Super wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. pięknie wyglądasz,pompony są świetne sama wykorzystałam pompony i ozdobiłam nimi sukienkę oraz buty. Zapraszam na bloga http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo przyjemny zestaw oraz zdjęcia. :))

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetne te szorty i w połączeniu z tą koszulą wyglądają świetnie

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !