czwartek, 28 lipca 2016

Ślub cz. 2 - Czym do ślubu.

W poprzednim wpisie dotyczącym przygotowań do ślubu pojawiły się moje typy względem sukni ślubnej. Tym razem chciała bym was mniej więcej nakierować na wybrane przez nas auto do ślubu. Oboje zamarzyliśmy aby było białe, jednak nie nie zachwycają nas super, modne fury typu audi czy mercedes. Wolimy klasykę, dlatego postawiliśmy na zabytkowy samochód z lat 60. To takie samochody wywołują u nas największe emocje. Mikołaj namawiał mnie również na auto bez dachu, jednak mimo, że z kościoła na salę mamy raptem 1km, bałam się o kondycję mojej fryzury przy takim samochodzie. Biały, delikatnie udekorowany w kwiaty klasyk, to jest to!
czym do ślubu, auto do ślubu, wedding car, retro car, stary samochód, puszki, ślub, wesele, wynajem, lifestyle, przygotowania do ślubu,


czym do ślubu, auto do ślubu, wedding car, retro car, stary samochód, puszki, ślub, wesele, wynajem, lifestyle, przygotowania do ślubu,

czym do ślubu, auto do ślubu, wedding car, retro car, stary samochód, puszki, ślub, wesele, wynajem, lifestyle, przygotowania do ślubu,

czym do ślubu, auto do ślubu, wedding car, retro car, stary samochód, puszki, ślub, wesele, wynajem, lifestyle, przygotowania do ślubu,

czym do ślubu, auto do ślubu, wedding car, retro car, stary samochód, puszki, ślub, wesele, wynajem, lifestyle, przygotowania do ślubu,

czym do ślubu, auto do ślubu, wedding car, retro car, stary samochód, puszki, ślub, wesele, wynajem, lifestyle, przygotowania do ślubu,

czym do ślubu, auto do ślubu, wedding car, retro car, stary samochód, puszki, ślub, wesele, wynajem, lifestyle, przygotowania do ślubu,

czym do ślubu, auto do ślubu, wedding car, retro car, stary samochód, puszki, ślub, wesele, wynajem, lifestyle, przygotowania do ślubu,

czym do ślubu, auto do ślubu, wedding car, retro car, stary samochód, puszki, ślub, wesele, wynajem, lifestyle, przygotowania do ślubu,

czym do ślubu, auto do ślubu, wedding car, retro car, stary samochód, puszki, ślub, wesele, wynajem, lifestyle, przygotowania do ślubu,

czym do ślubu, auto do ślubu, wedding car, retro car, stary samochód, puszki, ślub, wesele, wynajem, lifestyle, przygotowania do ślubu,


czym do ślubu, auto do ślubu, wedding car, retro car, stary samochód, puszki, ślub, wesele, wynajem, lifestyle, przygotowania do ślubu,

czym do ślubu, auto do ślubu, wedding car, retro car, stary samochód, puszki, ślub, wesele, wynajem, lifestyle, przygotowania do ślubu,
czym do ślubu, auto do ślubu, wedding car, retro car, stary samochód, puszki, ślub, wesele, wynajem, lifestyle, przygotowania do ślubu,

czym do ślubu, auto do ślubu, wedding car, retro car, stary samochód, puszki, ślub, wesele, wynajem, lifestyle, przygotowania do ślubu,

czym do ślubu, auto do ślubu, wedding car, retro car, stary samochód, puszki, ślub, wesele, wynajem, lifestyle, przygotowania do ślubu,

czym do ślubu, auto do ślubu, wedding car, retro car, stary samochód, puszki, ślub, wesele, wynajem, lifestyle, przygotowania do ślubu,

czym do ślubu, auto do ślubu, wedding car, retro car, stary samochód, puszki, ślub, wesele, wynajem, lifestyle, przygotowania do ślubu,

49 komentarzy:

  1. Super wybór,wszyscy tylko limuzyny czy wypasione autka-taka "pompa" a Wy klasyka-super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. my również zdecydowaliśmy się na klasyka ;)
    marzy mi się garbus, ale w jakimś ciekawym kolorze. turkus wygląda świetnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry pomysł. Do ślubu jechaliśmy we dwójkę czarnym Mini mojej siostry. Auto obecnie ma 27 lat:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie piękne :D
    ale ten różowy autobusik widzę po raz pierwszy jako propozycja na ślub, genialne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie cudowne!! :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam na oku piękne auto, z lat 50 :D ale mój Luby woli coś nowszego... -,-

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam na swój BMW jakieś nowe czarne.

    OdpowiedzUsuń
  8. no i zachciało mi się teraz brać ślub :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry wybór. A będą na blogu zdjęcia ze ślubu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpowiesz?

      Usuń
    2. nie wiem, ciężko mi teraz powiedzieć. Postaram się aby były.

      Usuń
  10. oo jakie rewelacyjne samochody :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne inspiracje <3 robią wrażenie!

    Buziaki :*
    www.ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja także uwielbiam klasyczne samochody! I to nie tylko na ten wyjątkowy dzień, a także na co dzień. :) Zawsze prezentują się fenomenalnie i robią wrażenie. Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja :) Jestem ciekawa, jaki wybraliście Wy :) Ja na swoim chyba pójdę właśnie w stronę tych wypasionych :D Ale te są urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  14. też wybralabym taką klasyke, a najchętniej to w ogóle przjechałabym się bryczką :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest to! :)
    Zdecydowanie ciekawsze są kultowe modele od tych wszystkich nówek.

    OdpowiedzUsuń
  16. super pomysły :)
    wszystkie piękne, ale ten różowy to już w ogóle <3
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie stare samochody mają duszę - idealne na ślub :-) Pozdrawiam Angela
    http://szafaangeli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. i wish we did something like that

    http://www.queenhorsfall.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne propozycje :) Jak miałąbym się na któryś zdecydować to ciężko....

    OdpowiedzUsuń
  20. Garbusek wygląda tak słodko.
    Co prawda brałam ślub 9 lat temu i nie pamiętam czym jechaliśmy do ślubu.
    Dla mnie to było mało istotne :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wcześniej wspominałaś,że masz już wybraną suknię? Twój chłopak ją widział ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam stare samochody, mają duszę i tworzą niesamowity klimat !

    OdpowiedzUsuń
  23. Auta piękne i z klimatem :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Klasyki są lepsze niż te nowoczesne auta :) Ślub będzie wyjątkowy!

    www.nozi-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. rewelacyjne inspiracje- lubię te klasyczne, stare autka

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne inspiracje! Ja również preferowałabym klasyki! ;)
    A swoją drogą to ten, różowy busik naprawdę mnie zauroczył! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękna jestes ! *.8 Obserwuje i zapraszam do mnie <3 http://pinklips666.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  28. great post :)
    have a nice weekend :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojej niesamowite! *.*
    Bardzo podoba mi się taki klimat :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Takie samochody mają swój urok :) Myślę, że mogą świetnie wpisać się w charakter ceremonii i dodać niepowtarzalnego klimatu.

    OdpowiedzUsuń
  32. ja wymarzylam sobie wlasnie takiego mietowego garbuska!!! to moje MARZENIE i mam nadzieje ze taki znajde na swoj slub :)
    na blogu bede publikowac ciekawe historie zareczynowe wraz z linkiem i zdjeciami wiecej informacji u mnie na blogu! zachecam cie do wziecia udzialu!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. O właśnie takie autka mi się marzą :)
    Tzn coś w tym stylu na mój własny ślub :D

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !