sobota, 27 sierpnia 2016

Czerwone szpilki.

Tego lata polubiłam się z mocnymi kolorami, tak więc króluję czerń, granat, biel i... czerwień! Aż się sama dziwię, że w mojej kolekcji butów brakowało właśnie klasycznych, czerwonych szpilek. Te lakierowane, krwiste cuda znalazłam na casu.pl.  Latem stawiam raczej na zwiewne bluzki, koszulowe typu mgiełki i praktycznie tylko takie koszulowe bluzki znajdziecie w mojej szafie. Latem wybieram te z krótkim rękawkiem, jesienią i zimą z długim bądź dodatkowo zarzucam marynarkę. Dzisiejszy wpis to klasyczne połączenie ciemnych, jeansowych spodni z właśnie taką delikatna, białą mgiełką od e-stylowo. Całego charakteru i niebanalnego wyrazu nadają tutaj czerwone szpilki, o których mowa w tytule wpisu. Taki dodatek, z najzwyklejszego setu zrobi niespotykany look. Do tego czarna torebka od besima oraz klasyczny zegarek od DW i można śmigać na miasto! 
besima, daniel wellington, dw, czerwone szpilki, klasyczne, klasyczna, jeans, skinny, fit, fashion, mgiełka, koszula, biała, e-stylowo, przeciwsłoneczne, solano,


besima, daniel wellington, dw, czerwone szpilki, klasyczne, klasyczna, jeans, skinny, fit, fashion, mgiełka, koszula, biała, e-stylowo, przeciwsłoneczne, solano,

besima, daniel wellington, dw, czerwone szpilki, klasyczne, klasyczna, jeans, skinny, fit, fashion, mgiełka, koszula, biała, e-stylowo, przeciwsłoneczne, solano,

besima, daniel wellington, dw, czerwone szpilki, klasyczne, klasyczna, jeans, skinny, fit, fashion, mgiełka, koszula, biała, e-stylowo, przeciwsłoneczne, solano,

besima, daniel wellington, dw, czerwone szpilki, klasyczne, klasyczna, jeans, skinny, fit, fashion, mgiełka, koszula, biała, e-stylowo, przeciwsłoneczne, solano,

besima, daniel wellington, dw, czerwone szpilki, klasyczne, klasyczna, jeans, skinny, fit, fashion, mgiełka, koszula, biała, e-stylowo, przeciwsłoneczne, solano,

besima, daniel wellington, dw, czerwone szpilki, klasyczne, klasyczna, jeans, skinny, fit, fashion, mgiełka, koszula, biała, e-stylowo, przeciwsłoneczne, solano,

besima, daniel wellington, dw, czerwone szpilki, klasyczne, klasyczna, jeans, skinny, fit, fashion, mgiełka, koszula, biała, e-stylowo, przeciwsłoneczne, solano,
| bluzka - e-stylowo, szpilki - casu, spodnie - pull&bear, zegarek- dw, torebka - besima, okulary - solano |
Instagram

59 komentarzy:

  1. Mam czerwone szpileczki, ale trochę brak mi odwagi żeby w nich chodzić. Więc zakładam je kilka razy do roku

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna cała stylizacja :) Torebeczka ekstra buciki też ale chyba bym się w nich zabiła :P już tak dawno nie chodziłam na obcasie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne szpilki ! Brakuje właśnie czerwonych :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle stylowo ;) jak tam Daria efekty Twoich cwiczen na silowni?Sa juz zarysy miesni na brzuchu?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja już widzę efekty, na pewno uwydatniły się mięśnie, a na takim zarysie mięśni właśnie mi zależy ;)

      Usuń
  5. super look:) przepiękna bluzka, a szpile dają efekt pazura:)

    OdpowiedzUsuń
  6. od kilku tygodniu również rozważam zakup czerwonych szpilek, chociaż średnio widzę się w tym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwone szpilki prezentują się świetnie i do zwykłego outfitu dodają tego efektu wow :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta bluzeczka! Ostatnio widziałam podobną tylko czarny kolorek ;)
    A szpileczki... nonono świetne! ;)
    pozdrawiam i życzę miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszulka świetnie eksponuje tatuaż <3

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne szpilki, czerwone szpilki w kobiecej szafie to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. You Loook Amazing, Wish you happy Weekend:)
    Kisses
    Newpost: http://openklosetfashion.blogspot.pt/2016/08/kodachi-azeitao-sushi-restaurante.html#comment-2862148942
    Instagram:@openklosetbykarina

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz. Napatrzeć się nie mogę na Twoją sylwetkę *-*
    olusiek blog - klik 

    OdpowiedzUsuń
  13. szpilki są przepiękne, brakuje takich w mojej kolekcji. torebka też warta uwagi, zapraszam na nowy wpis do mnie pzdr www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny look. Wyglądasz fenomenalnie, szpilki zawsze mają swoją klasę. Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogólnie mam wrażenie że akurat w tym stroju i na tych zdjęciach wyglądasz jakoś masywnie :( może to kwestia ujęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masywnie? Ja jakoś tego nie widzę ;)
      Wyglądasz super i brawa dla Ciebie za wytrwałość w ćwiczeniach :) mi niestety brakuje takiej wytrwałości :(

      Usuń
  16. Pięknie wyglądasz i takie mocne kolory są idealne dla Ciebie, wszystkie elementy są ciekawe
    i fajnie, ze jedynym czerwonym smaczkiem są te cudne szpilki :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    https://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz pięknie! ♥
    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie :)
    girl-with-passion.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Elegancko, czerwone szpilki super tu pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szpilki sztos <3

    zapraszam do mnie https://love-chic-goodhabits.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz! Ja nie mam czerwonych szpilek, ale widzę, że idealnie dopełniają prostą stylizację. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czerwone szpilki wyglądają świetnie ze stonowaną górą, czyli właśnie tak jak je zaprezentowalaś :) Klasa sama w sobie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice post. Love the pictures!!So inspiring.
    Keep it up :)

    It would be really nice to keep in touch. If you would like a follow let me know.


    With love,


    Vilma

    https://cantellyou.blogspot.dk

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz cudownie, zakochałam się w tych butach!
    Obserwuję :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. nie mam żadnych czerwonych butów...

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna stylizacja :) Bardzo podobają mi się czerwone szpilki
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam czerwone szpilki <3 ale na kimś, bo sama nie umiem chodzić :D
    [ Blog ]

    OdpowiedzUsuń
  27. czerwone szpilki to jest to - świetnie wyglądasz
    pozdrawiam MARCELKA :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie prezentujesz się w mocnych, wyrazistych kolorach. Szpilki świetne, i ta czerwona podeszwa - extra!

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna stylizacja w butach na wysokim.
    Udostępnie twój post na moim blogu.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jedne z piękniejszych szpilek jakie widziałam <3 a czerwony to kocham na wszystkim, lubię jak to jest jeden akcent na całą stylizację, ale nieważne czy to buty, płaszcz czy nawet/przede wszystkim usta :)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne sa ;)
    Ale czy wygodne ? :*
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/08/summer-fashion-bag.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Ohh szpilki, cudowne i ta intensywna czerwień, są piękne !

    OdpowiedzUsuń
  33. Popracuj nad końcówkami: e-ę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. szpilki wysokie, ale śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  35. fantastycznie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna kolorystyka zestawu. :)
    Lubię kiedy na tle z pozoru stonowanego zestawu wyróżnia się właśnie jedna rzecz.
    Super dżinsy!

    OdpowiedzUsuń
  37. Kobieco, elegancko, sexi.
    Czerwone szpilki zawsze dodają szyku i klasy każdej kobiecie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zazdroszczę figury! Chyba się staniesz moim motywatorem do tego żeby wziąć się za siebie! Ps. Piękna torebka !

    OdpowiedzUsuń
  39. You hit this one out of the park! You look so beautiful! :)

    And those red sexy stiletto heels... perfection! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  40. właśnie takiej, lekko eleganckiej bluzeczki mi brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piekna stylizacja. Bardzo kobieca . Z klasa.
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Szpilki marzenie, fantastyczne urozmaicenie stylizacji!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękne szpilki. W ogóle cała stylizacja super się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !