czwartek, 25 sierpnia 2016

Fotografię w naszej sypialni.

Aby nadać naszej sypialni rodzinnego klimatu w zeszłą niedzielę Mikołaj powiesił nad komodą ramki w formie kolarzu, takie multiramy wraz z szablonem dostępne są na artepoint. Oboje wybraliśmy szablon na 9 zdjęć, gdzie główne - środkowe ubraliśmy w piękną definicję rodziny, pozostałe 8 zdjęć to wspólne fotki z naszych wyjazdów. Mikołaj zaraził mnie swoją pasją odkrywania i poznawania świata i to dopiero teraz zaczęłam gdziekolwiek wyjeżdżać. Takie wyjazdy to masa pięknych wspomnień i genialnych wrażeń, tym bardziej że za każdym razem nasz wyjazd zaplanowany jest mega aktywnie. Jednak z tych wszystkich wyjazdów to góry zachwyciły mnie najbardziej. Piękne widoki, natura, spokój i przede wszystkim odskocznia od dnia codziennego, chociażby na dzień czy dwa. Zdjęcia w formie elektronicznej są tak samo ulotne jak chwile, wywołane, przelane na papier fotograficzny pozostają pamiątką na całe życia. Już planuję udekorować nasz salon równie piękną multiramą jednak w przypadku salonu ramki będą miały kolor brązowy. Zdjęcia naszej sypialni. 
multirama, multiramy z szablonem, kolaż zdjęć, szablon, fotografię, ramki, wywołać, lifestyle, wyjazd, góry, grecja, morze, biała sypialnia, sypialnia na poddaszu, białe meble,


multirama, multiramy z szablonem, kolaż zdjęć, szablon, fotografię, ramki, wywołać, lifestyle, wyjazd, góry, grecja, morze, biała sypialnia, sypialnia na poddaszu, białe meble,

multirama, multiramy z szablonem, kolaż zdjęć, szablon, fotografię, ramki, wywołać, lifestyle, wyjazd, góry, grecja, morze, biała sypialnia, sypialnia na poddaszu, białe meble,

multirama, multiramy z szablonem, kolaż zdjęć, szablon, fotografię, ramki, wywołać, lifestyle, wyjazd, góry, grecja, morze, biała sypialnia, sypialnia na poddaszu, białe meble,

multirama, multiramy z szablonem, kolaż zdjęć, szablon, fotografię, ramki, wywołać, lifestyle, wyjazd, góry, grecja, morze, biała sypialnia, sypialnia na poddaszu, białe meble,

multirama, multiramy z szablonem, kolaż zdjęć, szablon, fotografię, ramki, wywołać, lifestyle, wyjazd, góry, grecja, morze, biała sypialnia, sypialnia na poddaszu, białe meble,

47 komentarzy:

  1. Świetna sprawa...zaraz ściana wygląda inaczej,ciekawiej (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, podobają mi się ramki na ścianach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne wnętrze!! świetne zdjęcia, uwielbiam , sama mam w białej ramce nasze ślubne i codziennie patrzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie prezentują się ramki na ścianie :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sprawa. Piękne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ramka, bardzo fajnie się to prezentuje :) i piękny wystrój sypialni <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie to wygląda! Rodzina najważniejsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześlicznie to wygląda :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł! Pięknie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł; ja mam podobną instalację, tylko z moim Pepe ;-) Pozdrowienia dla Siostry :-) Angela i Pepe

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny pomysł:) podoba mi się takie utrwalanie wspomnień

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł, sama od jakiegoś czasu również zaczęłam wywoływać zdjęcia, bo to takie w formie cyfrowej to nie to samo co te w albumach czy ramkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie układanki z ramek! ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki takim fotografiam pomieszczenia nabierają takiego ciepła ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. skąd taka piękna komoda ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy pomysł na zapełnienie pustej ściany :) Ja z każdego wspólnego wyjazdu Tworze sobie fotoksiążkę przez co zbiór zdjęć z danego wyjazdu mam w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysł :-) pięknie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie prezentują się te ramki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. przepięknie to wygląda:) śliczna sypialnia, bije od niej takie ciepło i .. szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia w takich ramkach prezentują się przepięknie. Dobry pomysł z tym, aby w środku pojawił się napis "Rodzina", a zdjęcia jej członków były umieszczone blisko niego.
    Mam zamiar wywołać część swoich zdjęć, ale jeszcze nie mam pomysłu w jaki sposób zagospodarować im miejsce.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że tych członków rodziny będzie kiedyś więcej :)

      Usuń
  21. Bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też bardzo lubię fotografie na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię takie ozdoby na ścianach, jednak zmieniłabym napis na miłość czy coś w tym stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My akurat jesteśmy w trakcie zakładania rodziny :)

      Usuń
    2. Uuu to tylko pogratulać, widzę nie jestem w temacie ;)

      Usuń
  24. Piękne zdjęcia a ściana od razu lepiej się prezentuje :) Też jestem zwolenniczką wywoływania zdjęć zamiast trzymania tylko na komputerze :)

    silviaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia:) ślicznie urządzona sypialnia:)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo mi się podoba, uwielbiam zdjęcia i sama mam ich sporo u siebie na ścianach :) magiczna sprawa!

    pozdrawiam

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]
    Youtube-klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wszystko się ze sobą komponuje! Pompony na lustrze są świetne ;)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojej, ale cudownie!

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ piękna sypialnia. Jaki boski koolor :) Zawsze marzyłam o takich ramkach i w swoim domu na pewno będę miała taką ścianę!

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale ślicznie to wygląda ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny kącik, zdjęcia oraz ich rozmieszczenie.
    To prawda, te wywołane mają znacznie większą magię niż zachowane na dysku.

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepięknie to wygląda :)
    http://karolajn-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie urządzone wnętrze, zakochałam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fotografie a nie fotografię.

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !