piątek, 12 sierpnia 2016

Moja przygoda z siłownią.

Moja przygoda z ćwiczeniami zaczęła się jakoś na przełomie 2012/2013 roku. Od tam tego czasu systematycznie ćwiczyłam z Ewą Chodakowską bądź Mel B dokupując co raz to większe obciążenie. Jakoś głupio było mi jeździć samej na siłownię, do najbliższej mam 15km, ale dwa miesiące temu, w czerwcu mój Mikołaj zaproponował mi wspólne treningi. Sam poczuł chęć podbudowania swojej sylwetki i na początku czerwcu kupiliśmy karnety. Staramy się jeździć 2/3 razy w tygodniu. Nie zawsze jednak jesteśmy w stanie znaleźć czas. Porzuciłam już domowe treningi na macie, rozciągam się tylko 3/4 razy w tygodniu po około 30 minut. Nie dążę do sylwetki patyka, oczekują zdrowej, zgrabnej figury. Staramy się również jeść zdrowo, wiadomo nie zawsze się udaję ;) włączamy do aktywności również rower. Na długi weekend zaplanowaliśmy ciekawą wyprawę rowerową. Moje soczyste dodatki sportowe motywują mnie jeszcze bardziej, soczyste adidasy z efit, soczysty zegarek z QQ smile oraz soczyste w sam raz na lato paznokcie z pomarańczką. Jednak nic nie motywuje tak bardzo jak wspólna pasja ♥ To Mikołaj każdego dnia sprawia, że daję z siebie 100%
tatuaż na ramieniu, róża, adidas, buty do ćwiczeń, qq smile, zegarek, kettlebell, top do ćwiczeń, nike, hm, odchudzanie, siłownia, efekty, chodakowska, lifestyle, do ćwiczeń,


tatuaż na ramieniu, róża, adidas, buty do ćwiczeń, qq smile, zegarek, kettlebell, top do ćwiczeń, nike, hm, odchudzanie, siłownia, efekty, chodakowska, lifestyle, do ćwiczeń,

tatuaż na ramieniu, róża, adidas, buty do ćwiczeń, qq smile, zegarek, kettlebell, top do ćwiczeń, nike, hm, odchudzanie, siłownia, efekty, chodakowska, lifestyle, do ćwiczeń,

tatuaż na ramieniu, róża, adidas, buty do ćwiczeń, qq smile, zegarek, kettlebell, top do ćwiczeń, nike, hm, odchudzanie, siłownia, efekty, chodakowska, lifestyle, do ćwiczeń,

tatuaż na ramieniu, róża, adidas, buty do ćwiczeń, qq smile, zegarek, kettlebell, top do ćwiczeń, nike, hm, odchudzanie, siłownia, efekty, chodakowska, lifestyle, do ćwiczeń,

tatuaż na ramieniu, róża, adidas, buty do ćwiczeń, qq smile, zegarek, kettlebell, top do ćwiczeń, nike, hm, odchudzanie, siłownia, efekty, chodakowska, lifestyle, do ćwiczeń,

tatuaż na ramieniu, róża, adidas, buty do ćwiczeń, qq smile, zegarek, kettlebell, top do ćwiczeń, nike, hm, odchudzanie, siłownia, efekty, chodakowska, lifestyle, do ćwiczeń,

tatuaż na ramieniu, róża, adidas, buty do ćwiczeń, qq smile, zegarek, kettlebell, top do ćwiczeń, nike, hm, odchudzanie, siłownia, efekty, chodakowska, lifestyle, do ćwiczeń,

tatuaż na ramieniu, róża, adidas, buty do ćwiczeń, qq smile, zegarek, kettlebell, top do ćwiczeń, nike, hm, odchudzanie, siłownia, efekty, chodakowska, lifestyle, do ćwiczeń,

tatuaż na ramieniu, róża, adidas, buty do ćwiczeń, qq smile, zegarek, kettlebell, top do ćwiczeń, nike, hm, odchudzanie, siłownia, efekty, chodakowska, lifestyle, do ćwiczeń,

42 komentarze:

  1. Mam nadzieję że kiedyś się spotkamy na siłowni ;-) super zdjęcia, jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz super
    i zgadzam się, że takie dodatki motywują ;)
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspolna pasja napedze. To prawda ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No wyglądasz MEGA!<3 opalona, sylwetka bez zarzutu, paznokietki genialne, lala<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna figura. Chyle czola.
    Powiedz prosze, ta sliczna opalenizna to efekt slonka, solarium czy kosmetykow brazujacych?

    Pozdro
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czerwcu byłam w Grecji i wtedy mnie tak chwyciło :)

      Usuń
  6. Ja próbowałam ćwiczyć z Ewą Chodakowską ale zawsze brak mi motywacji i chęci, masz piękną figure :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, ile zjadasz kalorii?

    OdpowiedzUsuń
  8. Perfekcyjna figurka,ale zaskoczylas mnie, byłam przekonana, że trenujesz od lat na profesjonalnych treningach w jakimś ośrodku albo z trenerem personalnym. Ja też ćwiczę z Ewą plus zajęcia fitness, oczywiście nie na taką skalę jak Ty, ale nie spidziewałabym się takich rezultatów. Gratuluję i życzę Wam dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  9. mega :) uwielbiam takie posty.Ja sama zaczęłam też ćwiczyć miesiąc temu i już się cieszę z pierwszych rezultatów :)

    pozdrawiam i życzę udanego weekendu :*


    ______________
    www.TheGrisGirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja ćwiczę w domu :) Z Natalią Gacką :) I zauważyłam poprawę, jeśli chodzi o wygląd mojego ciała. Przede wszystkim podniosły mi się pośladki :) Brzuszka raczej nigdy nie będę miała ładnego, bo uwielbiam jeść :) I nawet nie słodycze, ale tradycyjne domowe posiłki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śledzę twój blog praktycznie od początku i zawsze nie mogę się nadziwić jak z takiej dziewczyny przy kości zrobiłaś się fit motywacją! ♥ Uwielbiam Cię <3

    http://turqusowa.blogspot.com/2016/08/ladymakeup.html

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna figura! :)
    zapraszam na NOWY POST! <3 locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tak samo razem z moim chłopakiem jeździmy na siłownie i staramy się odżywiać zdrowo :) dwa lata temu cwiczyłam sama, potem jakoś straciłam wene a od tego stycznia cały czas, jednak dieta to podstawa ! schudłam już 3 kg :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz naprawdę świetną figurę. U mnie niestety po drugiej ciąży bardzo ciężko wrócić do wcześniejszej formy, a nawet do tej po pierwszym dziecku. Nie jest źle, ale brzuch mógłby wyglądać zdecydowanie lepiej. Ćwiczenia niewiele dają. Chyba musiałabym mieć jakiś indywidualny program ćwiczeń.

    OdpowiedzUsuń
  15. Adidasy mają boski kolorek. Świetną masz figurę! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w poście? Będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Coraz lepsza figurka! Powodzenia dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Daria na siłkę chodziłam ponad 7 lat, bardzo żałuję, że już nie mogę. Niestety lekarz powiedział mi, że siłownia jest dla ludzi zdrowych, a ja mam duży problem z kręgosłupem, więc w moim przypadku teraz został mi nordic walking i pływanie. Uwielbiam ćwiczyć i coś ze sobą robić, zanim zaczęłam chodzić na siłkę, przez kilkanaście lat chodziłam na aerobic. Uważam, że lepiej coś ze sobą robić niż mówić, że taka już jestem. Obserwuję Cię od dawna i podziwiam rezultaty jakie osiągasz. Daria wyglądasz super

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna sylwetka i bardzo fajny post:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2016/08/jacob-takes-greece-1-on-purpose.html

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny blog, dużo ciekawych artykułów, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że się wzajemnie motywujecie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę tak wysportowanej figury.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna sylwetka. to coś wspaniałego, że sama z siebie ćwiczysz. Przyznam, że ja po 6 lub 7 latach biegania przestałam i aktualnie jeżdżę tylko na rolkach lub rowerze. Trudno niestety jest mnie namówić na siłownie i nigdy nie byłam i nawet nie wiem czy będę. A co do tego "patyka", to masz idealną figurę wysportowaną, bo właśnie idealną sylwetkę ma ta dziewczyna, która posiada...powiedzmy jak to mówia dziewczyny, krągłości w dobrym tego znaczeniu. :))
    pozdrawiam xx
    in-the-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Adidasy mają świetny kolor, bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Figure masz świetną!;)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też zaczynam swoją przygodę z siłownią. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna sprawa mieć drugą osobę , która tak motywuje :)

    P.S. Super ten Twój tatuaż!

    Pozdrowionka,
    MEG :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wsparcie oraz wspólnie spędzony czas, to ogromna motywacja do działania. :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !