wtorek, 9 sierpnia 2016

Moje pierwsze czerwone szpilki

Zawsze wybierając buty, szczególnie szpilki stawiałam na stonowane kolory. Mam w swojej kolekcji już lakierowane szpilki w kolorze szarym, czarnym, beżowym, błękitnym. Brakowało w mojej garderobie takiego elementu "WOW", no i teraz już jest. Gdy odwiedzając sklep Casu trafiłam na czerwone, lakierowane cudeńka nie byłam w stanie przejść obok niech obojętnie. Wtedy dotarło do mnie, że właśnie takich szpilek brakowało w mojej szafie. Teraz już są i zajmują honorowe miejsce na półce, idealne czerwone szpilki. Pasują do codziennych stonowanych zestawów jak i na wieczór do wystrzałowej kreacji. 
szpilki, lakierowane, czerwone, czarne, nude, beige, beżowe, cieliste, czółenka, vices, casu, versace, oprawki, fashion, loreal,


szpilki, lakierowane, czerwone, czarne, nude, beige, beżowe, cieliste, czółenka, vices, casu, versace, oprawki, fashion, loreal,

szpilki, lakierowane, czerwone, czarne, nude, beige, beżowe, cieliste, czółenka, vices, casu, versace, oprawki, fashion, loreal,

szpilki, lakierowane, czerwone, czarne, nude, beige, beżowe, cieliste, czółenka, vices, casu, versace, oprawki, fashion, loreal,

szpilki, lakierowane, czerwone, czarne, nude, beige, beżowe, cieliste, czółenka, vices, casu, versace, oprawki, fashion, loreal,

65 komentarzy:

  1. Cudowne szpilki! <3
    Mają piękny kolorek, ja ostatnio sprezentowałam sobie szpilki w kolorze pudrowy róż.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Buciki śliczne ale o ile dobrze widzę firma Vices, to mierzyłam i nie umiałam w nich chodzić, źle wyprofilowane, czubki strasznie ścięte i wysoki obcas :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają przepięknie, oprawki też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudeńka :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam czerwone i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie są! To must have w kobiecej szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. these red heels are so gorgeous!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne!

    Tak teraz się zastanowiłam i w mojej szafie również brak czerwonych szpilek!
    Muszę koniecznie nadrobić zaległości! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne czerwone buciki
    brakuje mi takic w mojej kolekcji ;)
    Pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne szpileczki, takie z pazurem :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam żadnych w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  12. tak zwana miłość od pierwszego wejrzenia i się w cale nie dziwie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Sztos,szpilki mega:)
    zapraszam

    https://love-chic-goodhabits.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  14. Szpileczki są przepiękne, ale jakoś nie lubię ciuchów w kolorze czerwieni i źle sie czuje w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Robią wrażenie te Twoje nowe szpileczki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam dokładnie ten sam model - są niezwykle wygodne i pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny kolor szpilek! Są sliczne <3
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne! Ja nie chodzę w szpilkach ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądają pięknie, ale podejrzewam, że są strasznie niewygodne..

    OdpowiedzUsuń
  20. No, no prezentują się fantastycznie! :D
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. moje pierwsze szpilki były właśnie czerwone, w tym momencie żadnych nie mam w mojej szafie (tzn żadnych czerwonych ;)) Czas na zakupy

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne, też mam czerwone i uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne!! *.*
    A zdjęcia rewelacyjne!! :*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne są te szpilki, mega kolorek :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne szpilki!!! Marzą mi się takie już od kilku lat, ale zawsze wybieram jednak bardziej klasyczne kolory :( Chyba w końcu będę musiała się odważyć kupić czerwone! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny kolor i jak się błyszczą !!<33

    OdpowiedzUsuń
  28. super :) wspolna obserwacja ? zapraszam <3 http://pinklips666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też kiedyś wolałam stonowany kolory szpilek, a teraz mam je w całej gamie kolorystycznej ;)

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękny kolor szpilek! Stworzysz na pewno wiele ciekawych stylizacji z tym elementem ;) Ja w swojej kolekcji butów nie posiadam żadnych szpilek. A to dlatego, że wiem, że na razie i tak bym w nich zbyt często nie chodziła. Pierwsza moja para będzie zapewne czarna :p

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne są! :) Jednak jak dla mnie za wysokie. Nawet stać bym w nich nie potrafiła, he he ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdjęcia :D

    http://theblacksweatshirt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne ! Jestem fanką czerwieni, która moim zdaniem jest niezwykle kobieca ! *.*

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  34. Czerwony podoba mi się tylko na kimś,osobiście to nie jest mój kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Szpilki przepiękne <3 I te zdjęcia :) Wow :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękne <3

    http://agataosinska9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Szpilki cudna i zdjęcia również ;-) woooow

    OdpowiedzUsuń
  38. Szpilki świetne, ale też szminka z imieniem! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie ma nić bardziej seksownego od czerwonych szpilek ;) Super ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. szpilki są prześliczne <3 zdjęcia świetne :)
    http://gabrielakita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne, ciekawe czy wygodne ? Podobają mi się też czerwone okulary.

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne! Czerwone szpilki powinny mieszkać w każdej stylowej szafie ;) One mają ten efekt "WOW"! Życzę wielu wspaniałych chwil w ich towarzystwie ;)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !